38.

182 4 0
                                    

"Prisahám, paradajka mi pristála priamo na hlave. Ani som za to nemohol, média o mne napísali, že som sukničkár a už sa to so mnou ťahalo." Smiali sme sa tak, že nám tiekli slzy. Páčilo sa mi, ako uvoľnene sa pri ňom cítim. Možno za to mohlo aj to víno, ktoré sme už vypili, no aj to, že mi s ním bolo naozaj dobre.
"Nesmej sa ty beťárka! Som úplné neviniatko!" Rozosmiala som sa ešte viac a on sa na mňa vrhol. Začal ma štekliť.
"Elijah nieeee." Kričala som a slzy mi stekali po lícach.
"Ja ti dám dôvod sa smiať." Smial sa a užíval si, ako sa pod ním metám a vyhýbam sa jeho dotykom. Zrazu zvážnel a prestal ma štekliť, no stále bol nado mnou. Sklonil sa a spojil naše pery v dlhom a nenásytnom bozku. Naše jazyky sa prepletali, vošla som mu prstami do vlasov a on mi vzdychol do úst. Chutil ako červené víno, želala by som si, aby ma už nikdy neprestal bozkávať.
"Daj si tie šaty dole." Zavrčal. Uškrnula som sa, no on bol úplne vážny.
"Daj si ich dole, inak ich z teba strhnem Stella." Postavila som sa a zahryzla som si do pery.
"Budem potrebovať tvoju pomoc." Otočila som sa k nemu chrbtom, aby mi pomohol odopnúť šaty. Vstal a pomaly mi prstami prešiel od krku na chrbát, kde mi začal rozopínať zips. Po tele mi nabehli zimomriavky. Keď mi šaty rozopol, klesli mi nižšie a odhalili moje prsia, keďže som nemala podprsenku. Začal ma bozkávať po krku, už som to nevydržala a vzdychla som. Cítila som ako sa pousmial.
"Si tak nádherná." Zašepkal. Otočila som sa tvárou k nemu a pozrela mu do očí. Jeho rozžírené zreničky značili, ako veľmi po mne túži. Zahryzla som mu do spodnej pery a on ma začal znovu bozkávať.
"Túžil som po tebe odkedy som ťa prvýkrát videl." Prešiel mi rukou po prsiach a stiahol mi šaty ešte nižšie. Vzal ma na ruky a odniesol do svojej spálne. Položil ma na zem, začala som mu nedočkavo rozopínať košeľu, no bolo to náročné, mala som dlhé nechty a pár pohárov vína. Zavrčala som a on sa zasmial.
"Nedočkavá?" Zdvihla som na neho pohľad, uškŕňal sa a tak som sa rozhodla urobiť niečo, čo určite nečakal. Roztrhla som mu ju. Zostal prekvapene pozerať na košeľu, ktorú som zhodila na zem. Tentokrát som sa uškrnula ja.
"Zlatko, tá košeľa bola dosť drahá." Mykla som plecami.
"Takých si môžeš dovoliť." Vzdychol a zasmial sa.
"Páni to som naozaj nečakal." Usmiala som sa na neho a začala mu rozopínať opasok. Zachytil mi ruku a pokrútil hlavou.
"Spomaľ." Zdvihla som obočie. Hodil ma na posteľ a začal ma bozkávať stále nižšie a nižšie. Bolo to na nevydržanie, chcela som ho tak, ako ešte nikdy nikoho. Vzrušovalo ma ako ma sleduje sivými očiami, jeho úškrn a svaly, ktoré sa napínali pri každom jeho pohybe. Skončil medzi mojimi nohami, začal mi bozkávať vnútorné stehná, už som to nevydržala a začala nahlas vzdychať. Stiahol mi čipkované nohavičky. Srdce mi búchalo, keď sa približoval perami k citlivému miestu.
"Panebože Elijah." Vykríkla som, keď do mňa zasunul prst. Neprestal, kým som nebola na kraji orgazmu. Bola som už blízko, keď prestal a víťazoslávne sa uškrnul.
"To nemyslíš vážne." Zafučala som a on na mňa žmurkol. Začal si rozopínať opasok. Pomohla som mu vyslobiť ho z nohavíc aj boxeriek a rozhodla som sa, že spravím to isté ja jemu. Zrejme to opäť nečakal, keď som si ho vložila do úst.
"Panebože Stella." Zaklonil hlavu a chytil ma za vlasy. Cítila som, že je už blízko, napli sa mu svaly, chytil ma pevnejšie za vlasy a ja som prestala.
"Stella..." vydýchol a ja som sa uškrnula.
"Oko za oko..." žmurkla som na neho.
"Stella..." zavrčal a hodil ma opäť na posteľ. Vytiahol zo šuflíka kondóm, navliekol si ho a bez upozornenia, do mňa vnikol.
"Dúfam, že si ešte nebola panna." Uškrnul sa na mňa, no ja som už nedokázala myslieť jasne. Zaborila som mi nechty do chrbáta a on začal prirážať.
"Elijah..." vzdychla som, cítila som, že už som blízko. Začal prirážať rýchlejšie a tvrdšie, kým sme sa obaja neocitli v siedmom nebi. Zvalil sa vedľa mňa.
"Panebože." Vydýchol. Oprela som sa o lakeť.
"Čakala som dlhšiu výdrž." Žmurkla som na neho, on prevrátil očami.
Nemohla som mu predsa dať najavo, že to bol jeden z najlepších orgazmov, aké som kedy zažila.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Save meWhere stories live. Discover now