39.

183 3 0
                                    

Nespali sme celú noc, nedokázali sme prestať. Túžila som po ňom stále. Keď nie ja po ňom, tak on po mne. Túžili sme po sebe už dlho, preto sme sa od seba teraz, keď sme sa už mohli mať, nedokázali odtrhnúť. Zaspali sme, keď už svitalo. Netušila som, koľko bolo hodín keď som sa konečne prebrala, no mala som svalovku, ako keby som poldňa strávila vo fitku. Elijah však vedľa mňa nebol, vzdychla som. Bolela ma hlava z vína, ktoré sme vypili. Sadla som si, na nočnom stolíku som našla poskladané Elijahove tričko a boxerky. Usmiala som sa a obliekla som si pripravené veci. Precupitala som na chodbu, z kuchyne sa šírila vôňa lievancov. Prešla som teda tam, Elijah stál za sporákom iba v boxerkách. Prešla som k nemu potichu a objala som ho zozadu.
"Dobré ráno šípová ruženka." Otočil sa a dal mi bozk na čelo.
"Ako si sa vyspala?" Usmial sa na mňa. Z jeho úsmevu sa mi podlomili kolená.
"Veľa som toho nenaspala." Začervenala som sa.
"Nehanbi sa zlato. Bol to najlepší sex v mojom živote." Sklonil sa aby ma pobozkal.
"Aj môj, iba si necítim telo." Zasmial sa.
"Mala by si si zvykať."

Elijah zrušil všetky svoje pracovné povinnosti, aby sme spolu mohli stráviť celý deň. Na obed sme vyšli do neďalekej reštaurácie.
"Takže..." odkašľal si. "Neviem ako to bude teraz s Bryceom a s tebou." Napichol na vidličku penne a pozrel na mňa.
"Čo tým myslíš?"
"No to, že nevyzeral nadšene keď to o nás zistil. Poznám ho, bude sa ťa chcieť zbaviť."
Pokrútim hlavou.
"Nie, Bryce ma má až príliš rád, nie ako asistentku, ale ako kamarátku a ako niekoho, komu môže veriť. Najmä pokiaľ ide o Win." Vzdychla som pri spomienke na moje malé dievčatko. Bola v nebezpečenstve tak, ako Bryce tvrdil?
"Elijah..." naklonila som sa. "Povedz mi ako to je s Bryceom. Potrebujem len vedieť, či budú v poriadku." Zašepkala som a Elijah vzdychol. Položil vidličku a natiahol ruku, aby mi ju položil na moju a upokojil ma.
"Zlatko... s Kaydenom robíme čo je v našich silách, no zistili sme pár vecí, ktoré Bryce urobil. Sám sa do toho namočil."
"Takže im niečo hrozí."
"Láska, zahrávať sa s drogami a mafiou je vždy nebezpečné. Môžeš byť aj prezidentom alebo kráľom a bude to pre teba nebezpečné, nezmôžeš nič. Sám s tým začal, nikto ho do toho neťahal a tam spoznal Sophiu. Zrejme sa tak dali dokopy a splodili Winter, no Sophia dieťa nechcela a ušla. Dlho sa neukázala..." pokrútil hlavou. "Vieš, Bryce bol môj kamarát. Boli sme ako bratia, no pred dvoma rokmi sa to celé pokazilo. Túžim mu pomôcť aj napriek nenávisti, ktorú k nemu cítim. A teraz keď vidím, ako ti na tom záleži, túžim mu pomôcť ešte viac. Ale... tie sračky do ktorých sa namočil, mohol za to sám. To s Kaydenom... to dopustil on sám..." prikývla som.
"Rozumiem... ja len..." prerušil ma. "Stella, nechaj to na nás, dôveruj mi." Usmiala som sa na neho.
"Dobre..." opätoval mi úsmev.
"Zajtra sa stretnem s Bryceom." Úsmev mu zmizol z tváre. "Prečo?"
"Musíme prebrať, čo so mnou bude. Je medzi nami veľké napätie a ak mu mám ďalej robiť asistenku, musíme si to medzi sebou vyriešiť, takto to nejde."
Prikývol. "Rozumiem. Ak ťa vyhodí, niečo ti nájdem." Usmiala som sa na neho.
"Dokážem sa o seba postarať aj sama."
"Načo, keď sa o teba môžem postarať sám ja." Naklonil sa ku mne. "A vychutnávať si ťa vždy, keď na teba dostanem chuť." Začervenala som sa a on sa zasmial.
"Si tak rozkošná." Pokrútila som hlavou a napísala Bryceovi správu, aby sme sa zajtra ráno stretli v jeho kancelárii.
"Počuj... teraz keď sme spolu, mi príde dosť nepríjemné, že by si mala byť s Kaydenom sama doma." Pozrel na mňa a sledoval moju reakciu. Zdvihla som obočie.
"Napadlo mi, či by si sa ku mne nepresťahovala. Mám vlastnú ochranku." Mykol plecami a ja som na neho vyvalila oči.

" Mykol plecami a ja som na neho vyvalila oči

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Save meWhere stories live. Discover now