32.

197 4 0
                                    

"Chápem, prepáč, neviem čo to do mňa vošlo." Sadol si na posteľ Bryce a unavene na mňa pozrel. Usmiala som sa na neho a pohladkala ho po líci.
"Oddýchni si." Prikývol a ja som odišla. Bolo to ťažké, no prekonala som sa. Brycea som kedysi ľúbila, no dnes sú moje pocity zmiešané. V mysli mám stále Elijaha, ktorému som sľúbila večeru a Kaydena, ktorý mi síce povedal, že všetko bolo hrané, jeho správanie svedčilo o opaku. To sa mi potvrdilo, aj keď som zišla dole a on sedel na gauči.
"Myslel som si, že tam ostaneš." Pozrel sa na mňa, z jeho výrazu sa nedalo nič vyčítať.
"Prečo by som to robila?"
"Neviem, ty mi povedz. Nechápem čo na ňom vidíš." Sledoval ma ako si sadám vedľa neho a ja som sa zasmiala.
"Kayden, nežiarliš náhodou?" Tentokrát sa zasmial on.
"Nemám na čo a ani prečo." Prikývla som, nepresvedčil ma.
"Takže... čo si našiel?" Nahla som sa k nemu a nakukla do laptopu, ktorý mal položený na kolenách.
"Niečo málo som našiel, no zdá sa, že Bryce niečo skrýva. Má tam priečinok, ktorý nešiel otvoriť. A vzhľadom k tomu, že si mu povedala, že sa mu idem hrabať vo veciach, si nemyslím, že ho tam zajtra nájdem." Pozrel na mňa a ja som prevrátila očami.
"Nemala si mu to vravieť a prekvapuje ma, že na to tak pokojne reagoval." Zašepkal.
"Potrebuje pomoc a chce pomoc."
"Nemyslím..." pokrútil hlavou. "Je v tom niečo iné..." zadíval sa na obrazovku.
"Myslíš, že klame?" Nadvihla som sa. Pozrel mi do očí.
"Myslím, že je v tom aj niečo iné. Ešte neviem čo."
"Niečo vieš, keď si to myslíš." Zasmial sa.
"Si ako dieťa." Zamračila som sa.
"Som len zvedavá."
"Ak niečo viem Stella, určite ti to nepoviem v tomto dome." Zašepkal mi do ucha a mňa striaslo. "Keď sme už pri tom, mali by sme ísť."
"Sľúbila som, že ostanem."
"Ak tu zostaneš, celú noc budem hore, aby som ťa strážil a zajtra budem nepoužiteľný."
"Veď nemusíš, tu som v bezpečí." Pokrútil hlavou.
"Odíďme." Vzdychla som. Cítila som, že Kaydenovi sa tu niečo nepáči.
"Dobre, nechám odkaz, ale zajtra sa vrátime." Prikývol.
"Mám tu prácu, takže musíme." Žmurkol a pobalil si laptop. Bryceovi a Winter som nechala odkaz, že prídem zajtra večer.
....
S: Obed, dnes?
E: O 13:00 som pred tvojim domom. 😉

Pred obedom s Elijahom som bola nervóznejšia ako obvykle. Rozmýšľala som, čo na seba, nakoniec som si vzala čierny outfit- sukňu, tričko, čierne silonky a na seba som prehodila sako. Vzala som si čiernu kabelku a čižmy, keďže vonku bolo otrasné jesenné počasie. Kayden s nami nejde, Elijah má vlastnú ochranku a tak súhlasil, že zostane doma. Keď zazvonil zvonček, srdce mi šlo vyskočiť z hrude, akoby som nebola nikdy na "rande", hoci, sama neviem že či je toto rande.

 Keď zazvonil zvonček, srdce mi šlo vyskočiť z hrude, akoby som nebola nikdy na "rande", hoci, sama neviem že či je toto rande

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Save meWhere stories live. Discover now