Epilóg

317 9 1
                                    

O rok neskôr

"Slečna Flemingová, sme radi, že vás vidíme." Kričali ľudia spomedzi paparazzov, keď sme s Elijahom vystúpili z auta. Chytil ma pevne za pás a pritiahol si ma k sebe. Bola to prvá akcia, ktorej sme sa zúčastnili po tom, čo sa stalo. Bola som šťastná. Za ruku som ťahala moje obľúbené dievčatko. Winter. S jej starými rodičmi sme sa dohodli, že občas k nám príde. Nemali s tým žiadny problém. Boli nešťastní, že o nej nevedeli. Usmiali sme sa na seba. Zozadu nás už hnal Kayden, náš osobný strážca. Bryce dostal za všetko 15 rokov, Sophia doživotie. Kayden musel vyjsť s pravdou von a povedať všetko polícii. Prihlásili sa aj iní. Elijah nastúpil na Bryceovo miesto, no nehodlal sa tam zdržať dlho. Mali sme iné plány. Dal mi pusu do vlasov a prešli sme k nášmu stolu. Chvíľu to trvalo, každý sa pri nás zastavoval a vítal nás. Boli sme ako šťastná rodinka. Nie ako... ale boli sme ňou. Winter síce ocko veľmi chýbal, no bola dosť rozumná na to, aby pochopila, že bude musieť počkať. Sadli sme si za stôl a Elijah ma chytil hneď za ruku. Nedokázali sme sa od seba pohnúť. Chodila som s ním do práce, do obchodov, na stretnutia. A odtrhnúť sa od seba, bol tiež veľký problém. Robili sme to stále a všade, kde sa dalo. Dokonca aj pred touto akciou a pozerá sa na mňa tak, že viem, že to budeme robiť aj po nej. Keď dav vyzval Elijaha, aby predniesol príhovor, najskôr mi dal dlhý bozk a až potom vyšiel na pódium.
"Ďakujem vám priatelia, za vašu podporu za posledný rok. Veľmi veľa to pre mňa a moju priateľku znamená. Za ten rok sa toho veľa zmenilo, zažili sme si niečo, čo by nikto z vás zažiť nechcel. Keď som vstupoval na post ministra, nerátal som s tým, že sa zdržím dlho. Vedel som, že to nie je to, čo chcem robiť. Chodil som do práce s nechuťou a ako mnohí viete, bol som nepríjemný na každého, kto sa mi pokúsil prihovoriť. Ospravedlňujem sa za to, bol som kretén. No som tu už 10 rokov. A vďaka tejto práci som spoznal ženu. Ženu, ktorá mi vyrazila dych, keď som ju prvýkrát oslovil. Ženu, ktorá ma ohromila svojou krásou, inteligenciou, šarmom, láskavým srdcom a tým, že mi dala domov. Ženu, ktorej sa nedokážem nabažiť a chcem ju po svojom boku už navždy. Život nám dal do cesty mnoho prekážok, no spolu ich všetky prekonáme. Som si tým istý. Preto Stella... je to trochu trápne, robiť to takto pred ostatnými, ale vieš, že som na seba vždy rád strhával pozornosť..." vzal mikrofón do ruky, vybral niečo z vrecka. Malú krabičku. Srdce mi bilo ako splašené a ruka mi vyletela k ústam. Pomaly si kľakol a otvoril ju. Aj z môjho miesta som videla, ako sa obrovský diamant ligoce.
"Stella Flemingová, preukážeš mi tú česť a staneš sa mojou ženou? Urobilo by ma to najšťastnejším mužom na svete a sľubujem, že ti dám všetko, čo ti uvidím na očiach. Ale hlavne Stella, ti dám to, čo dávaš ty mne. Teplo domova. Moju náruč, keď sa budeš potrebovať vyplakať, alebo keď sa budeš tešiť. Moje dlane na tvojom chrbte vždy, keď znervóznieš tak, ako zvykneš. Dávam ti seba Stella a moje celé srdce. Vezmi si ma..." pozerám sa mu do očí, dojatá. Do tých krásnych, úprimných a sivých očí. Jemne prikývnem. Usmeje sa na mňa. Ten úsmev milujem.
"Vezmem si ťa." Zašepkám, no viem, že vie, čo som povedala. Zoskočí z pódia, dav ľudí začne tlieskať. Rozbehnem sa k nemu, on ku mne. Sme len my dvaja. Padnem mu do náruče a on ma začne bozkávať.
"Vezmem si ťa Elijah. Robíš ma najšťastnejšou na svete. Milujem ťa a moje srdce patrí len tebe..." po líci mu stiekla slza a ukázal na prsteň. Bol nádherný. Jemne mi ho nastokol na prst a zdvihol ma do vzduchu.
"Si môj celý svet..."

On bol môj svet. Bol zmysel môjho života. To, čo pre mňa znamenal, sa nedalo vyjadriť slovami. No rozhodla som sa, že mu dám každý deň najavo, čo pre mňa znamená. Máme na to celý život. Navždy...

 Navždy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Save meWhere stories live. Discover now