Uložil ma u seba na gauč. Mal obrovský dom, no chceli ma mať blízko seba a hosťovská izba bola na poschodí, kde by sa nevedeli v rýchlosti dostať. A tak som zostala na gauči, odmietla som Elijahovu izbu. Cítil sa preto blbo, no nemala som síl sa s ním hádať. Kayden odmietol spať, povedal, že je už 5 hodín a tak to vydrží. Vzal si so sebou notebook a odišiel do kuchyne pracovať. No nedokázala som spať. Prehadzovala som sa a potom som to vzdala. Prešla som do kuchyne a sadla si oproti Kaydena. Ten na mňa pozrel spoza obrazovky a zdvihol obočie.
"Deje sa niečo?"
"Hej, deje sa toho dosť. Okrem toho, nedokážem spať." Rozprávali sme pošepky, aby nás Elijah nepočul. Kayden si vzdychol, postavil sa a prešiel ku mne. Čupol si a oprel sa o moje kolená.
"Stell..." chytil ma za ruku a pobozkal ju. Pri tom dotyku ma striaslo, no nedokázala som sa odtiahnuť.
"Prečo si mi to urobil." Pozrel sa mi do očí a pokrútil hlavou.
"Nerozumieš tomu Stella..."
"Tak mi to vysvetli... vysvetli mi to Kayden..." rozplakala som sa a kľakla si k nemu. Vzal ma do náruče a hladkal mi chrbát. Pomaly vstal a pomohol vstať aj mne. Vzal ma na ruky a odišiel do obývačky, kde ma zložil na gauč. Ľahol si vedľa mňa a potom ma prevalil na neho, aby sme mali viac miesta.
"Spočiatku to bol plán... plán ako zničiť toho hajzla. Mysleli sme si, že mu na tebe záležalo no... preto som ti povedal aby si nikomu neverila..." pokrútil hlavou.
"Chcem len vedieť ako je to medzi nami." Pošepkala som.
"Sám neviem Stella... neviem... ja... to ako sa s tebou cítim..." pokrútil hlavou a zadíval sa mi do očí.
"Ľúbiš ma?" Spýtala som sa ho.
"Nikdy som nikoho neľúbil Stella... medzi nami... nemalo sa to stať. Nemal som dovoliť aby to došlo až sem. Ale nemohol som si pomôcť. Len ja... neviem či to je dobrý nápad, pokračovať v tomto..." pozrel sa na mňa aby sa ubezpečil, že rozumiem. Rozumela som.
"Máš pravdu... len mi dovoľ... dovoľ mi takto ešte raz zaspať..." usmial sa.
"Pre teba čokoľvek, Stell..." ľahla som si na jeho hruď. Po líci sa mi skotúľala slza, no vedela som, že to takto má byť. Nechcela som o neho prísť úplne. A sama neviem či som ho ľúbila, alebo to bolo chvíľkové pobláznenie.Zobudila som sa na hlasy, ktoré vychádzali z kuchyne. Kayden bol preč. Otočila som sa a siahla po mobil. Bola jedna poobede. Nemohla som predsa spať tak dlho. Rýchlo som sa posadila a pretrela si oči. Po včerajšom plakaní ma poriadne štípali. Vstala som a obzrela sa okolo seba. Potrebovala som nájsť kúpelňu. Prešla som na koniec chodby. Bingo. Na prvýkrát. Umyla som sa a vypláchla som si ústa. Mala som na sebe len dlhú bielu košeľu a trenky, ktoré mi Elijah dal namiesto pyžama. Prešla som do kuchyne, kde za stolom sedeli Elijah s Kaydenom a o niečom diskutovali. Ani si nevšimli, že som vošla dnu a tak som len potichu prešla ku linke (okolo nich), aby som si naliala kávu. Zostali ticho a cítila som ich pohľady. Otočila som sa s hrnčekom kávy a prešla znova okolo do obývačky.
"Nenechajte sa rušiť." Zašomrala som a šla som si sadnúť na gauč. Za sebou som počula kroky. Keď som sa otočila, zistila som, že je to Elijah. Pohľadom skĺzol na moje obnažené nohy a prešiel su rukou po strnisku.
"Do riti." Zašomral pošepky, no počula som ho a donútilo ma to sa pousmiať. Sadla som si s hrnčekom kávy a pomaly si z neho odpíjala.
"Donesiem ti... niečo iné." Ukázal na mňa a ja som zdvihla obočie.
"Máš niečo proti môjmu pyžamu?" Prikývol.
"Hej, potrebujem sa s tebou porozprávať, no krv mi doteká oveľa nižšie akoby mala keď ťa takto vidím. Daj mi sekundu." O chvíľu po mne hodil mikinu a tepláky, šla som sa prezliecť do kúpelne. Musela som si ich úplne zatiahnúť, aby mi nespadli. Vyzerala som ako vo vreci.
"Dúfam, že už je to lepšie." Prešla som vedľa neho, vzala si kávu a sadla si späť.
"Na tebe je všetko sexi. Začneme, aby som myšlienkami nezablúdil inde." Usmial sa na mňa.
"Potrebujeme sa zbaviť Brycea..." zabehla mi káva a vyvalila som na neho oči.
YOU ARE READING
Save me
RomanceStella sa vďaka Bryceovi dostane do spoločnosti veľmi vážených a rešpektovaných pánov. Vydržať v ich spoločnosti však nebude ani zďaleka tak náročné, ako zahnať spomienky na minulosť, či dodržať jednu zo základných podmienok. Nezamilovať sa. Pretože...