Bu gece beraberce yalnızdık.

1K 93 53
                                    

hoşgeldiniz

***

"Beş. Geçtim seni."

Hoseok, elindeki zarı bir köşeye koyup piyonunu hareket ettirmeye başladığında gözlerimi kısarak hamlesini izledim. Benim piyonum geride kalmışken zarları bana uzattı ve avuçlarım arasında sallayarak zarı attım. "Off." dediğim sırada bir adım ilerlettiğim piyonla Hoseok gülümsedi ve zarı yeniden aldı.

Jimin'in odasında, yatağın tam karşısında Hoseok ile oturmuş, önümüzdeki masada açtığımız kutu oyunlarından birisini oynuyorduk. Jimin'in dinlenmesi gerektiğinden o sadece telefonu ile oynuyor, arada bir bize dönüp sohbet ediyordu. Yine telefonundan kafasını kaldırdığı vakitlerden birindeydik şimdi.

"Taehyung." diye seslenip ona dönmemi bekliyorken oyuna odaklanmış gözlerimle mırıldanarak cümlesine devam etmesini bekledim. "Yazlıkta iken karşı evde oturan bir arkadaşın vardı ya hani."

"Hmm." dedim yeniden. Hoseok zarı altıya tutturunca keyifle gülmüş ve yeniden zar atmıştı. Oldukça iyi oynuyordu ve şanslıydı da.

"Hah, onun adı ne demiştin?"

"Yang Jeongin." diyerek gözlerimi tahtadan ayırmadan Hoseok'un piyonunu kırmızı bölgeye götürdüğünü görerek kaşlarımı çattım.

"Bir de sevgilisi vardı onun. Hani şu mafya gibi bakıyor dediğin."

Kafamı salladım. "Evet, Hwang Hyunjin. Ne olmuş ona?"

"Kanka o gerçekten mafyaymış."

"Ne?" Kafamı kaldırıp da şaşkınlıkla Jimin'e baktığımda Hoseok piyonunu benim yeni aldığım piyonun üzerine getirmiş ve geldiğim tüm yolu geri dönmemi sağlamıştı. "Ha haaaa!" diye çemkirdi keyifle. "Kaybettin Taetae."

Ardından tahtadan kafasını ayırıp da Jimin'e döndüğünde az önce söylenenleri yeni algılayarak "Lan." diye duraksadı. "Ne demek mafyaymış?"

"Ciddi misin sen?" diye sordum ben de doğrulamak adına. Pek şaka yapıyor gibi durmuyordu yüz ifadesi. Ayrıca bunun şaka olma ihtimali de oldukça azdı nazarımca. "Okuyorum, iyi dinleyin." diyerek önündeki telefonu avucunda hareketlendirdi ve ekranda bulunan haberi okumaya başladı. Hoseokla ben çoktan oyunu unutmuş dikkatle dinlemeye başlamıştık.

"Geçtiğimiz günlerde xxx bölgesinde bir suçlunun gizlendiğine dair alınan bilgilerin hemen ardından polis ekipleri bölgeyi inceleme altına aldı. Çevre sakinlerinin de yönlendirmesi ile aranan bazı evler herhangi bir iz bulunamaması nedeniyle şüphelerden arınarak delil yetersizliğinden dolayı kırmızı bültenden kaldırıldı. Fakat son günlerde gelen yeni sinyaller ve bazı özel ihbarlar dolayısıyla yeniden aranan bir evde uzun süredir aranan bir çete liderinin siması tespit edildi ve polis tarafından göz altına alındı. Bölge şefinin basına yaptığı konuşmaya göre uzun bir süredir bu bölgede ikamet eden Bay H.H. sevgilisi Bay Y.J. ile birlikte ülke dışına çıkmak üzere iken yakalandı ve iş birliği yaptığı düşünülen ikili geceyi nezarette geçirerek bölge mahkemesine sevk edildi. Evde bulunan kanıtlar ihbarın doğruluğunu ispatladı. Daha fazla bilgi için buraya tıklayınız..."

"Siktir! Harbi mi?" En az Hoseok kadar ben de ağzı açık bir şekilde Jimin'e bakıyor, her yaz beraber vakit geçirdiğim komşularımın nasıl mafya çıktığı düşüncesini kafamda döndürüp duruyordum.

"Onunla mafya kılıklı diye dalga geçiyordum ama... Bu kadarını tahmin etmemiştim." diye sayıkladım şaşkınca. "Jeongin de mi?"

Kafasını salladı Jimin. "Bir de yemeğe falan çağırmışlardı. İyi ki gitmemişiz, şahsen böbreklerimden olmak istemezdim."

‡-C r i m i n a l-‡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin