hosgeldiniiizz?!!
pekala zoraki yazıyorum diğer kurgu için criminali bitirmem gerekiyor artk hadi bakalım
kemerleri takin hizli gidecegiz
***
Elim, kafamın üzerinde neredeyse yansımamı görebileceğim kadar parlayan duş başlığına gidip de saçlarımdaki köpükleri temizlemek için onu yerinden çıkardığımda, tenime nüfuz eden soğuk su önce beni biraz titretmiş, ardından kendisine alıştırmıştı.
Duşa gireli on dakika kadar olmuştu ve ben dünkü o çamur banyosundan sonra saatlerce duş alsam dahi bunun yeterli geleceğini düşünmüyordum. Tabii her ne kadar çamur banyosunu asıl yapan kişi Jungkook olsa da...
Açık konuşayım, beni üzerine çektiğinde tamamen çamura batacağımı ve temizlik takıntım dolayısıyla orada ona bağırıp çağıracağımı falan hayal etmiştim fakat belimden tutan bedeni bunu olabildiğince engellemiş ve hoşuma giden bir durumu ortaya çıkarmıştı. Beni yakalamasaydı birinci senaryo da gerçekleşebilirdi elbet fakat dediğim gibi, işler benim lehimeydi o esnada.
Saçlarım köpükten tamamen arınırken ellerim yardımıyla geriye ittiğim tutamlardan nemlenmiş yüzümü seçtiğimde, karşımda duran aynadan bedenime bakmış, tabiri caizse biraz da süzmüştüm kendimi.
Her zaman belli kıvrımlara sahip bir bedenim olmuştu. Eril bir vücuda ters bir biçimde ince belim, esmer tenim, siyah dalgalı saçlarım ve keskin yüz hatlarım insanların dediğine göre bana hem erkeksi bir hava, hem de kadınsı bir güzellik katıyordu ki buna katılmıyordum çünkü güzellik kavramının belli bir cinsiyete ait olduğunu savunanlardan olmadım hiç. Erkekler de güzel olabilirdi. Buna onlarca örnek verebilirdim.
Örneğin; en yakınımdan başlamak gerekirse Jimin'in kendine has güzelliğini her zaman kıskanmışımdır fakat bu kendi arkadaşlık sınırlarımız içerisinde gerçekleşen, aramızda dönen şakayla karışık bir muhabbettir. Yüz hatları oldukça yumuşak lakin bir o kadar keskin, çene hattı kıskanılacak kadar belirgin ve gözleri güneş kadar parlaktır Jimin'in. Saçları yumuşacık ve teni sıcacıktır. Oldukça önem verir görünüşüne ve vermese dahi güzeldir. Jimin, tanıdığım güzel erkekler arasında ilk on arasındadır.
Sonrasında Hoseok geliyor. Söylemeliyim ki bu adamın yan profili, modelleri bile kıskandıracak kadar havalıdır ve bir o kadar kusursuzdur hatları. Hoseok boyu ve fiziği ile görenleri kendine hayran bırakır, açık alnına dökülen ipek saçları ile her daim her şeye hazırlıklıdır. Dudakları kıpkırmızı, teni ışıl ışıldır ve çene hattının arkadaş grubumuz arasında en iyisi olduğu her zaman tartışılır. Hoseok, güzelliğiyle orantılı derecede yakışıklıdır.
Zihnimin önüme serdiği bir sonraki isim, kafamdan süzülen su damlacıkları ve şu an beni izleyen aynadaki yansımam şahit, Jungkook oluyor anlık olarak. Gözümde canlanan yüz hatları ve bedenine bakılırsa, bu listeye girmeye hakkı olan bir sonraki adaydır zannımca.
Jungkook hatırladığım yumuşak saçları ve itiraf etmeliyim ki tutamlarından yükselen o büyüleyici kokusuyla, ilk görüşte vurur karşısındakini. Siyah saçları ensesine dökülürken ortaya çıkan görüntüsü hayran bırakır kendisine. Eğer ki ben kendim bir suçlu olduğunu bilmesem, onun için dünyaca ünlü bir model veya özenle tasarlanmış bir robot derdim.
Vücudu dışarıdan kalıplı görünse ve sanki çarpan kişiye bir kaya etkisi vereceğini düşündürse dahi dokunana yumuşacıktır, şaşırtır insanı. Ellerinden tutan bilir ki soğuk olsa da ısıtılmaktan aciz değildir, biraz tutarsanız kolayca ısınır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‡-C r i m i n a l-‡
Acak~Alışveriş için gittiği markette şehrin en azılı suçlularından birine denk gelen Kim Taehyung, hapishane kaçkını Jeon Jungkook tarafından esir alınır.~ ✓taekook ✓yoonmin ✓namjin #1 criminal✧ #6 fic Başlangıç: 23 Haziran 2022 Bitiş: 16 Nisan 2023