Sanırım bundan pişmanlık duymadım.

1.5K 141 17
                                    

hohohosssgeldinizzz

digr bolumdeki gerginlik seviyem icin uzgunum simdi keyiflendim ama bir haftalik 1200 soru cozmem gerektigi problemini dusunmeden tabii 💆🏻‍♀️

neyse hadi bolume gecelim!

***

-5 gün sonra-

"Pekala, on ikiden vuracağım." dedi Hoseok elindeki dart okunu ileri geri sallarken. Bir gözü kapalıydı ve dili, sanki inanılmaz odaklanmış gibi dışarıda dudaklarını turluyordu.

"Hadisene!" dedi Jimin sabırsızca.

"Sus!" diyerek bakışlarını daha da kıstı ve dart tahtasına sanki düşmanıymış gibi bakarken kolunu gerip arkada tuttu.  Tam atacak sanırken öne doğru hareketlenen kolu yeniden gerildi ve bu birkaç kez daha devam ederken birden oku fırlattı.

Biz dikkatle tahtaya bakarken 4 sayısının önünde tahtaya saplanmış oku görmemle kalkık kaşlarım inmiş ve "Salak..." diye söylenirken oku çıkarmaya giden Jimin'e bakmıştım.

"Ya- ama! 8 ne amına koyayım bitmez ki bu oyun böyle."

Oku çıkartan Jimin skor tablosuna Hoseok'un bölümünde sekiz sayısını giriyorken "Düzgün at o zaman, ne öyle mal mal hareketler. Gören de savaşta sanır seni." diyerek oku bana uzatmıştı.

Kolumu kaldırarak biraz gerdim ve tek gözümü kapatıp merkeze odaklanmışken okun ucuna denk gelecek şekilde ayarladım elimi. Tahta, camın hemen yanında durduğundan iyi vurmazsam camdan fırlama olasılığı yüksekti. Ve bunu bir sefer başarmış Hoseok'un yanında ikinci salağı oynamak istemediğimden gerdiğim kolumla çok beklemeden fırlattım oku.

"13." dedi Jimin iyice yaklaşıp kontrol ederken. "39 puan."

Omuz silktim. "Güzel, kaç puanım kaldı?"

"122." dedi skor tablosuna bakarken. Elindeki beyaz tahta kaleminin kapağını kapatarak yanında duran Hoseok'a uzattı ve ayağa kalkıp yatağın üzerinde duran diğer oklardan birisini alarak kırmızı bandın arkasında durdu. Kafasını iki yana sallayarak sarı saçlarını dağıttı ve iç çekerek oku havaya kaldırdı.

Yatağa oturup Jimin'e ve dart tahtasına bakmaya başladım. Hoseok kadar uzun süre oyalanmadı o da. Hatta hiç oyalanmadan, anında atıverdi oku. Kaşlarımı kaldırıp tahtaya bakarken, merkeze denk geldiğini düşünerek hızla ayağa kalktım ve benim gibi dartın yanında duran Hoseok'a yaklaşarak tahtaya daha dikkatle baktım. Merkeze denk geldiğini düşünmüştük fakat ona bir o kadar yakın, hemen yeşil bölgenin kenarında duran okla çığlık atan Jimin ve "Şansını sikeyim." diye söylenen Hoseokla ben de "25 puan." diyerek beğenmiş gibi kafamı sallamıştım. "İyi atıştı. Fakat yeterli değil."

"Siktir ya, ucundan döndü." dedi Jimin ayağıyla yerde bir şeyi tekmeler gibi yaparken.

"Bu kez merkeze atmazsam siksinler." diyerek kırmızı çizgiye doğru yürüdü Hoseok.

"Yalnız yazarım kenara."

"Yaz lan." dedi sarışına ve oku parmakları arasına büyük bir dikkatle aldı. Birkaç kez derin nefesler alarak gözlerini tuhaf şekilde açıp kaparken dizlerini bükerek ısınma hareketleri yapmaya başladı.

‡-C r i m i n a l-‡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin