My Uncle Wang
" යුවාන්..?"
" ඔව් බාප්පේ...?"
" ඔයාට අද සිද්ද වුන දේවල් ගැන දුකයිද යුවාන්...මොකද මට ඕනි නෑ ඔයාගේ හිත රිද්දලා මෙච්චර කල් මට නොතිබුණු බැඳීමක් ආදරයක් ලබාගන්න..!"
ඒ වචනවලට මට එයා ගැන තිබ්බ ආදරේ තව වැඩිවෙද්දී මගේ ඇස් දෙක දැවිල්ල ගත්තා..
මට ඇත්තටම සීරියස් වෙන්න ඕනි නෑ...
ඒත් යුවාන් සම්බන්ධ දෙයක් නිසා මම සීරියස්....
මට එයාව තේරෙනවා..
මොකද යුවාන්ට ඉන්නේ එයා විතරයි එයාට ඉන්නෙත් යුවාන් විතරයි කියලා මට තේරුම් ගන්න පුළුවන් .
ඉතින් මෙතනදි අපේ සම්බන්ධයට යුවාන්ගේ උත්තරය බලපානවා...."අහන්න බාප්පේ මට දුකක් නෑ කියන්න බෑ.. ජාන්ගා මගේ පලවෙනි ආදරේ ... මට ඇත්තටම එයා එක්ක ඉද්දි මට මගේ අම්මිව මතක් උනා...!"
"එහෙනම් ඉතින් හරිනේ... අම්මා මොකෝ පුංචි අම්මා මොකෝ..."
මගේ කට කනට යද්දි මම කිව්වේ කට කැඩිච්ච කතාවක් වෙද්දි එකපාරටම මගේ කකුලට වේගවත් පන්දුවක් වැදුනා.. නෑ පිත්තක්.... බැටන් පොල්ලක්ද මංදා...ඒ පොල්ල වෙන්න බෑ... ඒකෙන් හෙන ගැහුවා වගේ වදින්න හේතුවක් නෑ.. කකුල තැලුනද මංදා....
" ආව්වා....!""
මං එහෙමම නැවිලා අතගාගනිද්දි මගේ අංකල් හැටට හැටේ දත්මිටි කනවා.
අඩේ දත් ගෙවෙයි මිනිහෝ...
එතකොට දත් අමාරු හැදෙනවා..
පස්සේ මටමයි වදේ ම්හ්ක්...." උඹට මම දැන්...!"
" ඉතින් ඇත්තනේ ම්හ්ක්..."
මම එයාට රවලා අහක බලාගත්තම මම දැක්කේ යුවාන් අපි දෙන්නා දිහා බලලා හිනාවෙනවා..
ඒ හිනාව අව්යාජ වෙද්දි මට ලොකු සැනසීමක් දැනුනා....." ජාන්ගා ඇත්ත බාප්පේ කියන්නේ..
අවුරුදු 40ක් ඔයා මාව හදාවඩාගත්තා..
ඔයා මං නිසා පුංචි කෙනෙක් හොයාගත්තෙත් නෑ... තනියම ජීවිතේ ගෙව්වා....තවත් එපා බාප්පේ...
මගේ අම්මයි තාත්තයි උනත් සතුටු වෙයි ඔයා මේ තීරණය ගන්නවට....
ඔයත් සතුටින් ඉන්න ඕනි....
ඔයාටත් කෙනෙක් ඉන්න ඕනි..
අනික මම කොහොමත් තව මාස කීපයකින් UK යනවානේ ඩිග්රි එකක් කරන්න...
ඔයා කොහොමත් මාව යවන්නනේ හිටියේ.....
මම ජාන්ගවත් එක්කන් යන්න හිටියේ ඒත් දැන් මට ඒකට අයිතියක් නෑ....
ඒ දේවල් ඔයාලා තීරණය කරන්න ජාන්ගා...
ඒ වගේම බාප්පේ....
YOU ARE READING
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fanfiction🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10