My Uncle Wang
"මොකෝ මහ ලොකු චණ්ඩියගේ කට නැද්ද.. උඹට තඩි කටක් නම් තියනවා.. එකක් කිව්වොත් ඒකට සීයක් කියයි... ඒත් උඹට මේක පොඩ්ඩක් ගන්න කිව්වම නෑ.... උබත්..."
" අනේ මේ ඩැඩී...මං ඕවා කරලා තියන එකක් යැ...ම්හ්ක්... අනික ඕක එසේ මෙසේ එකක් ද... බලාන්කෝ මෝල් ගහල් වගේ සයිස් එක... අපේ ආච්චි දැක්කනම් මිරිස් ගල කොටන්න...අහ් නෑ...වංගෙඩි ගල කොටාගන්න ඉල්ලනවා...!"
" ඊට කලෙන් මෙහෙ වරෙන් ටිකක්..!"
මං ආසම එයාව මේ වගේ කුප්ප කතා කියලා අවුස්සන්න.. මොකද එයාට මාත් එක්ක තර්ක කරලවත් එකට එක කියලාවත් දිනන්න බෑ...
මම වාචිකව එයා කයිකව...
දෙකම එකතු උනාම පර්ෆෙක්ට් නේ....එකා මස් කනවනම් මං කන්න ඕනි කටු...
දෙන්නම මස් කෑවම කටු කන්නේ බල්ලොද..අහ් ..
බල්ලො කන්නේ කටුනේ...
ඇත්තම කිව්වොත් මං නම් මස් කනවට වඩා ආස කටු කන්න..ඒක හපලා හපලා හපලා කද්දී රස...
මස් කන උන් කට්ටේ රසේ දන්නෑනේ...ඒ උනාට මගේ ඩැඩී ආස මස් කන්න ඒ නිසා මං එයාට ආදරෙයි..
අපේ පවුල් සංස්ථාව එකෙන්ම ගැලපෙනවා..
පොරොන්දම් නැකත් මුකුත් ඕන්නෑ...ඕ යෑස්....
එයා කතා කරපු නිසා මම හිමීට එයා ගාවට ඇදුනා....
පොඩ්ඩක් විතර බයෙත් බෑ ඉතින්...
එහෙමයි කියකා බයවුනා කියලා මොකෝ මං මෝල් ගහට බයේ නිකා ඉන්න යැ....
මෝල් ගස් හොයන හැමෝටම මිරිස් ගල් හම්බෙද්දි මිරිස් ගලක් හොයපු මට මෝල් ගහක් හම්බුනා...
මොනා කරන්නද ඉතින් පෞරාණික වෙන තරමට වටිනාකම වැඩිනේ..
එයා උනත් ඒකින් වැඩිය ගල කොටලා නැතුව ඇති.....
ඇත්තෙම නැද්ද දන්නෑ...
මෙහෙම හිටියට මගේ වංගෙඩියක් වගේ නෑනේ..
බලන්න ඕනි වෙලාවක නාද්දි පොඩි කණ්ණාඩියක් අරන්.. මොකෝ මට කියලා පස්සට ඇස් නෑනේ..
අපේ හිල් අපි දකින්නෑ...
දකින්නෙ වෙන උන්.....
අසාධාරණයි
අපිත් ඕවා පරීස්සා කොරම්න ඕනි මං අහන්නේ...." උඹ මොනවද බං ඔය කට උල් කර කරා ඇස් නටෝ නටෝ හිතන්නේ..."
"අහ්....නෑ..මේ....පොඩි අත් කණ්නාඩියක් ගන්න ඕනි ඩැඩී...!
" මේ වෙලාවේ මොකටද බන් කණ්ණාඩි..?"
එහා මාව අත් දෙකෙන්ම තුරුළු කරගෙන ඇහිබැමකුත් උස්සලා අහද්දී මං දත් ඇන්ද ඔක්කොම පෙන්නලා හිනා වුනා....
ESTÁS LEYENDO
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fanfic🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10