My Uncle Wang
Time Skipping
💢 විවාහ දින රාත්රිය 💢" මගේ සුදූ...!"
" ..............."
" නිදිද වස්තුව...?"
" මට මාන්සී ඩැඩී...!"
"පුලුවන් තරම් මගේ පැටියට මහන්සි නොවෙන්නනේ අපි වෙඩින් එක ගත්තේ වස්තුව..!"
මං එයාගේ සිනිදු දිග කකුල්වල ඇඟිලි අතරින් මගේ ඇඟිලි අරගෙන ගියේ සපත්තු දෙක දවසම දාගෙන මගේ රත්තරන් පැටියට රිදෙනවා ඇති කියලා හිතුනු නිසා..
" සනීපයි ඩැඩී..ඒත් මාන්සී..."
" නිදාගන්න පැටියෝ...ඩැඩී මුකුත් ගෙනත් දෙන්න ඕනිනම් මගේ සුදූ මට කියන්න ඕනි හොඳේ...?"
මං එයාව තුරුළු කරන් එයාගේ නලලට හාදුවක් තිබ්බම එයා එයාගේ ලස්සන බෝල ඇස් දෙක අඩවන් කරගෙන මං දිහා බැලුවා.... මගෙනෙ.....
" ඩැඩී... මගේ ඇඳුම් ගලවන්නකෝ මෙව්වා කරදරයිනේ අෆ්ෆා.."
මගේ වස්තුව කෙඳිරි ගගා කියද්දී මම ආදරෙන් එයා කිව්ව දේ කලා... මොහොතකින් මගේ පැටියා සම්පුර්ණයෙන් මං ඉදිරියේ නිරුවත් වෙද්දි සිනිදු ඇග දිගේ මගේ ඇස් ගිහින් ගිහින් නැවතුනේ සින්නක්කරම මගේ උන ඒ කිරි පාට කුස ළඟට.....
තප්පරයෙන් මගේ දෙනෙත්වලට කඳුළු උනද්දි මගේ සීතල තොල් ඒ කිරි පාට කුස මතුපිට නැවතුනා...." සිනීඳුයි මගේ සුදූ බණ්ඩිය.."
ඒ කුස දිගේ මගේ දෙතොල් සීරුවට මං ඇදගෙන එද්දී එයාට කිතියක් දැනුනු නිසාදෝ මංදා නිදිමතේ ඇස් අඩවන් කරන් හිටි මගේ පැටියා ඉන ගැසුවා...
ඒත් ආසයි ඒ සිනිඳු සයුරේ කිමිදෙන්න....
හිත පිරෙන්න තිබ්බ ආදරේ මං මගේ දෙතොල් මතට අරන් මගේ රත්තරංගේ අතක් අරන් ඒ දිගටි සුදු ඇඟිලි සිපගත්තා.....
සිත්තරෙක්ට අයිති දිගටි ලස්සන ඇඟිලි....
එහෙමලු දිගටි ඇඟිලි නම් වෙන්නේ....
ඇත්ත තමයි....
මගේ පැටියා සිත්තම් කලේ මගේ ජීවිත චිත්රයේ සතුට.....
ඒක දැන් ගොඩක් වර්ණවත්....
ලඟදිම ඒ වර්ණවත් සිතුවමට රෝස පාට හරි නිල් පාට හරි එකතු වේවී.....
ඒ මොන පාට උනත් මගේ හිතට දැනෙන මේ ආදරණීය උණුසුම් හැඟීම් ඔක්කොම දුන්න සිත්තරාව මම මගේ පපුවට තද කරන් නලල ඉම්බා....
KAMU SEDANG MEMBACA
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fiksi Penggemar🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10