My Uncle Wang
" ඩැඩී.............ඩැඩියෝ.....................!!!!!"
" ඕ ..........එනවා බබා ඉන්න මේ චිප්ස් එක ගේනවා...!"
මේ මනුස්සයා බැලුවොත් මිසින්.. දැන් දැන් මගේ ලඟින් හෙල්ලෙන්නේ නැති නිසා මගේ සුදු අංකල්ව මට නැතුවම බෑ අප්පාහ්....
" කුස්සියට යනකොට කියලා යන්නකෝ අප්පා.. ඔයා දන්නවනේ පුතාට ඔයාව පේන්නේ නැති උනාම ඉන්න බෑ කියලා..""
මට එයා නැතුව බෑ කියන්න බැරිකමට මම ඉතින් මගේ අහිම්සක පුතාව පාවා දුන්නා...
අපරාදෙ කියන්න බෑ පුතේ ඔයා නිසා ඔයාගේ පපා මමා කියන කියන විදියට ඉන්නවා..
ඉල්ලන ඉල්ලන දේ දෙනවා...
එයා මට ගොඩක් නෑ අපිට ගොඩක් ආදරෙයි නේ...මම කිව්වම එයා ඇහිබැමක් උස්සලා මූන චුට්ටක් හරවලා මං දිහා බැලුවා...
" අම්මටද පුතාටද නැතුව බැරි දැන් ම්ම්ම්..."
එයා ප්ලේට් එක තියලා මං ලඟින් ඇලිලා වගේ වාඩිවෙලා අහද්දි මගේ හිතට වල් අදහස් ගලාගෙන ආවා...
අනේ ඇත්තටම මට චූටි පුතා ආපු දවසේ ඉදලා තමා ඕක තියනවා.. ඇත්තමයි...
මේ ලඟදි තමයි වල් කම ආවේ
නැත්නම් ඩැඩී ගාවට එද්දී මං බෝ පැලෙ වගේ කොම්ලා....
ඒ නිසා මම එහෙමම මගේ නිරුවත් කකුල උස්සලා එයාගේ කලවයක් දිගේ මගේ ඇඟිලි උඩට අරගෙන ගියා..." බබා.......උඹ ගුටිකනවා සුදූ මගෙන්..."
" හපෝ ඩුස්ට මිනිහා.. ඕක ගෙවෙයි මගේ සූට්ටන් ඇඟිලි සුට්ටක් ගෑවුනාම.... පරිස්සමෙන් තියාගන්නවකෝ එහෙනම් ඔය චූඩා මාණික්ය... මම පුතා හම්බුනාම ඕක පලන්දනවා නෙවෙයි පලලා ලුණු දාලා කනවා..!"
ඇත්තටම මට මැවිලා පෙනෙද්දි මගේ ඇගේ හිරිගඬු පිපුනා.. මොනා උනත් ඒක කන්න නරකයි.. මටමයි පාඩු ම්හ්ක්....
" ඩැඩී............
මම එහෙමම එයාගේ උකුලට මං ගච්චලා මගේ හිස පොඩිත්ත ඒ උකුල් පොජ්ජට මන්දු කොලා...
" ම්න්...මොනාද මගේ සුදු මැණිකට දැන් ඔනේ..."
"අනෙව් ඉතින් කුචු කුචු වගේ අප්පා...මගේ සුදු අම්කල් ඉතින්....ආදරෙයිනේ අප්පා.."
ESTÁS LEYENDO
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fanfic🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10