My Uncle Wang
" අව්ව්ව්වාවා....ඩැඩී.......හ්..¡¡¡¡¡
" උඹ මගේ උකුලේ නැටුවේ මේකටනේ.. යුවාන්ලා පහල ඉදී උඹ මට චුට්ටක් දීපන් මැණික...!"
මදැයි ඩැඩීගේ බඩේ නැගලා මං දැන් මෝල් ගහ ඇනගෙන ඒක නිසා මගේ බඩත් මාස තුනක් වගේ ඉස්සරහට ඇවිල්ලා...
එයාගේ උඩ නැගගෙන මං සතුටු වෙවී ඉද්දී දන්නෙම නැතුව එයා මගේ කලිසම පාත් කරා.. සිවිල් පෙට බාගයක් හිටපු නිසා එයාගේ ලොකු අත් මගේ පස්සත් පොඩි කරගෙන එයාට ඕනි විදියට අතගාද්දි නිකන්ම මගේ ඇඟේ හැම රෝමයක්ම මේ ඩැඩියට වශී වෙනවනේ... නැතුව වල් කමකට නෙවෙයි....
එයාගේ ඇඟිලි මගේ ඇතුලත රිංගවද්දි එයාගේ හාදුවලින් තෙත් වෙලා හිටපු මට තවත් ආස හිතුනා...." ම්හ්...!"
" මගේ ඇට්ටර මැණික...!"
" ඩැඩී...!"
එයාගේ ඇඟිලි තුනක්ම එයා දාන්නේ නැත්නම් ඒකට ඉඩ හදාගන්න බැරි නිසයි..එයා එයාගේ කලිසමේ ශිපර් එක ගලවන්න යද්දි මං එයාට උදව් කලා....
සහයෝගය වැදගත්....
නැත්නම් පවුල් සංස්ථාව කලින් සිමෙන්ති සංස්ථාව වගේ වෙන කෙනෙක් බාර අරන් කරන්න පුළුවන් ....
ඒත් අර මල පූදිනවා වගේ ඒ මෝල් ගස් බාගේ ඩොග් ගාලා එළියට පනිද්දි මට නිකන් වාහනේ ගියර් මතක් උනා....
රෝමාන්තික වෙලාවේ ඇයි අම්මපා මට මේ ආදේශක මතක් වෙන්නේ...
උඩ හිත මගෙන් අහද්දි යටි හිත කියපි පසු ප්රයෝජනයක් සඳහා කියලා....
නොසීතූ ලෙස......මට කෑ ගැහුනේ ඩැඩී එකපාරටම ඒක මගේ ඇතුලට එබුව නිසා...." ඩැඩී මේ...මං ප්රෙග්නට් වගේ මගේ බඩ ලොකු වෙලා...!"
මං බඩට ඇඟිල්ලක් දික් කරලා කියද්දි එයා මගේ කම්මුලකින් අත තියලා ආදරේ බේරෙන ඇස්වලින් බලාගෙන හිටියා....
VOUS LISEZ
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fanfiction🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10