My Uncle Wang
..අවසන් කොටස...
" ඔවෑ...........ඔවෑ................ඔවෑ..............!!!!!!"
" ඒ පුතෙක්....!"
" හරිම ලස්සනයි දෙයියනේ...!"
තියර්ටර් එකේ සීත ගතියට ප්ලාස්ටික් පුටුවට ඔහේ හේත්තු කරලා තිබ්බ යීබෝගේ ඇස් ගැස්සිලා ඇරුනා....
" අනේ දෙයියනේ මගේ මැණිකහ්...?"
ඉක්මනින් නැඟිටලා එයා ජාන් ලඟට යන්න හැදුවත් යිබෝ දැක්කේ අඬාගෙන එළියට ආපු සෝස කකුල් දෙකක්.....
" ඔහ්....එයාලා තව ඉන්නවා.. පුදුමයි මේ දරුවා අමාරුවක් නැතුව හිටියා...!"
කියන කිසි දෙයක් නොතේරුනත් යීබෝ අඬාගෙන එළියට ආපු දරුවා දිහා බලාගෙන අඬන්න ගනිද්දි අඩ සිහියෙන් වගේ හිටිය ජාන් එයාගේ විඩාබර ඇස් ඇරලා යීබෝට ඇස් පිල්ලම් ගහලා ලඟට කතා කලා....
" මැණික.."
" ඩැ..ඩැ...ඩී.....අපේ...දුවත් ඉන්නවද.... !"
" පැටියෝ.... !"
" ඔවෑහ්...........ඔවෑහ්..............ඔවෑහ්.............ඔවෑහ්..........!
" කෙලි පැටියෙක්....!"
"ඔහ් මයි ගුඩ්නස් ඉක්මන් කරන්න ඩොක්ටර් තව කෙනෙක් ඉන්නවා..දෙයියනේ තුන් නිවුන්නු...කොහොමද මෙහෙම වෙන්නේ...වෙන්න බෑ....ඉක්මනින් ඉක්මනින් එන්න... එයා චූටි වැඩී.....අර දෙන්නා අස්සේ හැදිලා තියෙන්නේ.. ඉක්මනින් !"
ඩොක්ටර්ස්ලා කෑගහද්දී ජාන් බයෙන් ගැස්සෙන්න පටන් ගත්තම යීබෝ ඊටත් වඩා බයෙන් ගැහෙන්න ගත්තා... දෙන්නම සීත ගුහාවක ඉන්න හාවො දෙන්නෙක් වගේ එහෙට මෙහෙට දුවන ඩොක්ටර්ස්ලා දිහා බලාගෙන ඉද්දී තවත් කෙඳිරිල්ලක් එක්ක ඇඬිල්ලක් ඇහුනා....
" ඔවෑහ්..........!"
" තවත් දුවෙක්..ඒත් එයා තාම සම්පුර්ණයෙන් හැදිලා නෑ..ඉක්මනින් අයි සී යූ දාමු......!"
සති දෙකකට පසු.......
ESTÁS LEYENDO
💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️
Fanfic🔞⚠️️ 💢දඩබ්බර නපුරු වගේම පරිණත හිතකට පෙම්බැඳි ආදරණීය තරුණයෙකුගේ ප්රේමණීය සතුටුදායක වෘතාන්තයක්......💢 *ආරම්භය - 2023-02-22 *අවසානය - 2023-03-10