6

3.8K 585 379
                                    

My Uncle Wang

විලි ලැජ්ජා නැති කොටසක් විය හැක...විද්‍යාත්මක ක්‍රමවේද හොයන්නේ නැතුව බලාල්ලා..🙂🙂🙂🥲






" අහන්න යුවාන් බබා දැන් ඔයාගේ රූම් එකට යන්නකො ඔයාගෙ බාප්පා දැක්කොත් "


" ඇයි ගේගේ..දැක්කොත් මොකද... කොහොමත් මම එයාට කියන්නයි හිටියේ..."



" මො..මොකද්ද..?"





මාව සීතල උනා...ඇත්තටම යුවාන් අපේ සම්බන්ධය ගැන කිව්වොත් එයාට මට ලං වෙන්න තිබ්බ අන්තිම චාන්ස් එකක් නැතිවෙයි කියලා මගේ හිතට බයක් දැනුනා..  බෑ... ඒක කොහොමත් වෙන්න දෙන්න බෑ... මට එයාව ඕනි....
මම කලබලයි... පොඩ්ඩක් නෙවෙයි ගොඩක් ...




" අහන්න යුවාන්...ප්ලීස්...මට ඔයා එක්ක කතා කරන්න ඕනි දෙයක් තියනවා... ඒත් දැන් ඒකට වෙලාව නෙවෙයි.. ඔයා ගිහින් දැන් රෙස්ට් කරන්න..!"


" හ්ම්ම්... මං හිතනවා ගේගේ ඔයා මට ඔය හිතේ තියන ප්‍රශ්නේ ඉක්මනින් කියයි කියලා..."

" හ්ම්.දැන් යන්න..!

යුවාන්ව කාමරෙන් ගිය ගමන්ම මම කපලා දාපු ගහක් වගේ ඇද උඩට පතබෑවුනා....


" යකෝ දැලි පිහියෙන් කිරි කන්න ලේසී මිට වඩා..."




මම කාමරේ පුරාම බැලුවා... ලස්සනයි ඒත් එයාගේ රූම් එක තරම් නෑ....
එයාගේ ඇඳුම්වලට  තුරුළු උනාම බාතෲම් එකේ තිබ්බ බොඩි ලෝෂන් එකේ සුවඳ ආවා....

" ඒ මගේ හබ්බගෙ සුවඳ..!"


ම්හ්හ්හ්....  නීති ලිස්‍ට් එකට අනුව තව පැයකින් කන්න තියන නිසා බෑග් එක අරන් ඇඳුම් ටික ඇදලා ගත්තා... සේරම එතන ලස්සන තේක්ක කබඩ් එකට අඩුක් කරනගමන් සුපුරුදු විදියට විසිල් පාරක් ගහලා ඩාන්ස් එකක් දැම්මා...

" ඔකිඩොගියො.........ඉස් ද ටෲ.........යස්...........!"

රා...රා...රරරා................!"



ඒත් එක්කම එහා කාමරේ ඉදලා අංකල් මහ හයියෙන් කහින සද්දයක් ඇහුනා....



" මේ යකාට මක් වෙලාද..කාසේවත් ද."




ඔකිඩොගියෝ...............පනාව අරන් මයික් එකක් හදන් ආපහු ඇදෙන් බිමටත් පැන පැනා පොඩි ඩාන්ස් එකක් දැම්මා...

💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora