13

3.5K 502 400
                                    

My Uncle Wang



ඇත්තටම ඊයේ යුවාන්ගේ ඇස්වල තිබ්බ වේදනාව අද වෙනකොට නැතිවෙලා ගිහින් ඒ ඇස් දැන් අපි දිහා වෙනස්ම විදියට බලනවා...
ඒක පහන් හැගීම් පිරුණු බැල්මක්.......
මට තේරුම් ගන්න පුළුවන් ....

ඇත්තටම මගේ යුවාන් බබාගේ හිත ගොඩක් පිරිසිදුයි......

මොකද එහෙම කෙනෙක්ට තමයි තමන්ගේ ආදරේ තව කෙනෙක් වෙනුවෙන් කැප කරන්න පුළුවන් වෙන්නේ....

අනික ලෝබ නැතුව ආදරේ කරලා.....
එකට අනාගතය ගත කරන්න හීන ගොඩක් මවාගෙන ඉදලා
අනෙකාගේ සතුට වෙනුවෙන් සේරම හැඟීම්  හිතෙන් අතෑරලා හිනාවෙන්න පුළුවන් කියන්නේ ඒ හදවත කරුණාව පිරුණු එකක්....
අඩුම තරමින් මට මගේ ඩැඩීව කවදාහරි එහෙම අතාරින්න උනොත් මට ඒක ගැන හිතන්නවත් බෑ...
ඒ තරම් මං ආත්මාර්ථකාමී කෙනෙක්...

මම යුවාන් අපි දෙන්නා දිහා හිනා වෙවී බලාගෙන ඉදලා අපි දෙන්නව කාමරේ තනිකරලා හිමීට එලියට යන හැටි මම බලාගෙන හිටියේ හිත අස්සෙන් යුවාන් ගැන අමුතුම සෙනෙහසක් උතුරන ඇස් දෙකකිනුයි.....
.

මගේ කොල්ලට කවදාහරි හරියන්න ඕනි...
එයාට මට වඩා එයාව පිස්සුවෙන් වගේ ආදරේ කරලා බලාගන්න කොල්ලෙක් හම්බෙන්න ඕනි....
ඒ කෙනා මටත් වඩා හොඳ මාව අමතකම කරවලා දාන , ඒ කෙනා යුවාන්ට එයාගේ ජීවිතේ ලැබුණු හොඳම  කෙනා වෙන්න ඕනි..
මම යුවාන් ගිය දිහා බලාගෙන ප්‍රාර්ථනා කලා....

.

ඒත්......................













ඒත්..........






ඒ බැල්ම සුනු විසුණු වෙලා යන්න ගියේ එක බෙල්ල  හැරවුමයි.....

ඒ යස්ස මූන දැක්ක ගමන් මාව ගැස්සිලා ගියා...

ඒත් කවුද යකෝ දන්නේ මෙතන විනාකිරි ඔඩ්ඩි යකෙක් ඉන්නවා කියලා...
අම්මට සිරි ග්‍රීස් යකා පරාදයි....
විනාකිරියා....
දත් ටික තද කරන් ඇස් දෙකත් රතු කරන්  තනිකරම ග්‍රීස් වෙනුවය විනාකිරි වැක්කෙරෙන යකෙක් වගේ.....

නව් මූඩ් ෆික්ස් ...
ඔහ්.... අයි හෑව් ඉඟුරු බෝල්ස් ඉන් ද ඩැඩීස්  අන්ඩර්වෙයාර්.......

💢My Uncle Wang💢 (YizhanFF)🔚✔️‼️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang