H

250 5 0
                                    

Kart çekme sırası Atahan'a gelmişti. Çektiği kart renk kartıydı. "Mavi renk" dedi. Sare de çekti hemen ardından. Onun da renk kartıydı "kırmızı" dedi Sare de.

"Çekiyorum. Tepetaklak bak dünyaya. Amuda kalkmış adam resmi var" dedi Atahan. Ayağa kalkarken Atahan, Sare kartları çekti kenarıya.

Atahan gerçekten de amuda kalkmış hatta yetmezmiş gibi bacaklarını da açıp kapatmıştı.
"Sensiiin" dedi Sare. "Tamam en artist sensin" dedi gülerek.

"Çektim. Yeşil" dedi Sare.

"Hadi bakalım yırttın" diyip çekti bir kart.

"Eski sevgilini ara" dedi Atahan karta bakıp.
"Arayamam çünkü telefon numarası yok" dedi.

"Gerçekten yok mu yoksa aramamak için mi?" Dedi Sare.

"Yok ya sana yalan borcum mu var sanki?" Dedi ve mavi kartı kenarıya koydu.

Sare kart çekti bunun üzerine. "Kahverengi" dedi rengi seçebilmek için ledlerin beyaza dönmesini bekledi. Atahan da fark ettiği için bu durumu sabırla bekledi.

"Sarı" dedi Atahan kart çekip.

Sare de bir kart alıp üzerinde yazılanları okudu.
"Doğruluk zamanı. Sex yaptığın en farklı yer neresiydi?" dedi. Atahan'a bakıp "yurt dışında kaldığımız bir ev vardı. Evin boydan boya camları vardı ve oldukça işlek bir yerdi. İnsanlar evin içini göremiyordu ama biz salonda otururken aynı zamanda sokakta oturuyor gibiydik sanki. En farklı deneyim oydu. Sanki herkes içinde yapıyor gibi hissetmiştim" dedi Sare kartı kenarı ayırıp. Kızardığını hissetmişti.

"Bu odaklanmanı zorlaştırmadı mı?" Diye sordu.

"Burak'ın odaklanmasını zorlaştırdı evet ama benim için tam tersi oldu" dedi Sare.

"Turuncu" dedi Atahan.

"Yeşil, iki oldum" dedi Sare yeşil kartları üst üste koyup.

"Güzel." diyip kart çekti Atahan. "Siyah" dedi.

"Turuncu çıktı. Sendeki renk. Şimdi senin turuncudan kazanma ihtimalin yok mu oldu?" dedi Sare.

Atahan gülüp "hayır her renkten dokuz tane var" dedi. "Sarı yine. İki oldum" dedi Atahan da.

"Yeşil. Üç oldum" dedi Sare.

"Ben iyi karıştıramamış olmalıyım" diyip kart çekti. "Sağındaki kişiye bir şeyler yedir/içir" diyip gülümsedi.

"Sen seç ben sana bir şeyler yediririm" diyip güldü Atahan kartı diğer bakılan kartların üzerine koyup.

"Masaj zamanı. Kare kartlardan bir tane seç ve sağındaki kişiye ne masajı yaptıracağını öğren"
Dedi Sare okuyarak.

"Oh valla hep senin yararına çıkıyor." Dedi Atahan. Sare "bakalım ne masajı yaptıracağım sana." Diyip üzerinde kare bulunan kartlara uzanıp en üsttekini aldı.

İnsan vücudunun resminde kasık bölgesi işaretlenmişti renkli bir daire ile.
"Al işte" dedi Sare. "Senin büyük konuşman yüzünden yeşil kartlarımı kaybedeceğim" dedi.

Atahan ona doğru bir çilek uzattı. Sare uzanıp çileği ısırdı. Tekrar uzatınca kalan çileği yedi. Sare sonra yeşil kartlarını kenarı bıraktı.

"Sağındaki kişiyle dans et" dedi Atahan. "Gel bakalım" diyip elini uzattı Atahan. Sare eli tutup ayağa kalktı. Atahan telefonundan "John Legend-Wonder Woman" şarkısını açınca hoparlörden çıkan şarkı etrafı doldurdu.

Tutku ve ArzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin