Yusuf gitmişti ve yaklaşık sekiz dakika kadar sonra kapısı çalmıştı Sare'nin. Sare de o sırada etrafı toparlamıştı. İki kadeh bardağı görmek iyi olmazdı Atlas için.
Sare kapıyı açtı. Atahan'ın geleceğini bildiği için tülün arkasından bakmamıştı bile kim olduğuna.
"Merhaba" dedi Atahan araba anahtarını uzatıp.
Sare de "merhaba" diyip araba anahtarını aldı."Teşekkür ederim tekrar" dediğinde Atahan, Sare arkasındaki kızı fark etti. Tam da arabasının yanında duruyordu. Kıskançlık dalgası tüm vücudunda dağılırken arabasının bu duruma tanık etmesine daha çok sinir olmuştu.
"Önemli değil. Umarım araban bir an önce olur." Diyerek de bir daha arabasını vermek istemediğini belli etmeye çalıştı.
Kafasını sallayarak geri doğru döndü. Sare hızlıca kapısını kapattı. Kızı niye kendi evine bırakmadı önce, buraya birlikte geldiler diye düşünmeye başladı Sare.
Hızlıca Yusuf'a yanında bir kızla döndüğünü mesaj attı.
"Açelya olabilir. Kız sarışın mı esmer miydi?" Diye mesaj Yusuf."Sarı saçları vardı ama yüzünü tam görmedim kızın." Yazdı Sare.
"Açelya'dır o. Atahan'ın arkadaşı." Yazmıştı Yusuf. Sare bunun üzerine "neyse zaten bu oyundan vazgeçmiştik ama devam etseydik zorluk oluşturabilirdi" yazmıştı. Çünkü bir yanı devam etmek istiyordu.
"Sürekli Atahan'ın yanında olan biri değil. Kasabada yaşamıyor. Okumak için buradan ayrılmıştı" yazmıştı bu sefer Yusuf. "Kıskanıyorsan daha fazla ayrıntı verebilirim" mesajı da gelince Sare dudaklarını ısırdı. İçi içini kemiriyordu. Tabii ki kıskanıyordu.
"Hayır. Gerek kalmadı artık" yazdı Sare. "Beni manipüle etme ayrıca. Bu işe son verdim. Sözümü tutamadığımı da söyledim" yazdı.
"Tamam, biliyorum. Duygularını asla kullanmayacağım." Yazmıştı Yusuf da.
Sare yatak odasının penceresinden Atahan'ın evine doğru baktı. Kendini kaptırdığının farkındaydı ama bu his... Onu çok korkutuyordu. Hızlıca giyinip kahve içmek için dışarı çıktı. Bir yandan da Orkun'u aradı buluşmak için.
İkisi kasabada buluştuklarında önce biraz yürümüşler sonra ilk gün oturdukları kahve dükkanında oturmuşlardı.
"Sare hanım iyi misiniz?" Diye sordu."Buranın bana iyi geleceğini düşünmüştüm ama beni daha çok mahvediyor" diye mırıldandı.
"Neden? Yalnız kaldığınız için mi böyle düşünüyorsunuz?" Diye sordu.
"Aşık oluyorum" dedi Sare.
"Aşık mı oluyorsunuz?" Diye sordu kaşlarını çatarak. Anlam verememişti.
"Evet. Olmamam gereken birine aşık oluyorum" dedi Sare.
"Aşık olduğumuz kişiyi seçemeyiz Sare hanım ama sizi böyle düşündüren şey nedir?" Diye sordu.
"Başka birinden hoşlandığını söyledi ve benim ondan hoşlandığımı anlayınca ağzımın payını verdi üstü kapalı" dedi Sare. "Çok utandım Orkun ya. Ama o da benimle vakit geçirmek istedi. Ne bileyim ben aramızda bir şeyler oluyor sandım"dedi. Elleriyle yüzünü kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku ve Arzu
Teen FictionAşk, bir renk olsaydı herkesin ilk aklına gelen kırmızı olurdu. Ama Aşk sadece beyazdı. Hisler... Hisler kırmızıydı.