Ö

123 4 1
                                    

"İnmeden sormam gereken bir soru daha var" dedi Atahan.

"Sor" dedi Sare.

"İyi bir rol mü yapıyorsun hala yoksa senin de içinde bana karşı bir heyecan mı var?" Diye sordu Atahan.

"Ben sana hiçbir zaman rol yapmadım. İlk gün haricinde" dedi Sare.

"Bilerek yapılan bir kaza" diye mırıldandı Atahan ve etrafa bakındı.

"Ama geldin. Pizza getirdin" dedi Sare. "Neden? Anlamıştın değil mi?" Dedi.

"Hayır. Sana söyledim. Seni ilk kez görüşüm değildi. " dedi Atahan.

"Bu konuların hepsini bu günün sonunda konuşalım. Şu anın tadını çıkartalım" dedi Sare etrafa bakıp.

"Nasıl istersen" diyip inmesine yardımcı oldu Atahan, Sare'nin. Sare konuşmaktan kaçmıştı çünkü Atahan'ın kırıldığının farkındaydı.

Sare ve Atahan dönme dolaptan sonra çarpışan arabalara binmişler, satranç oynayan dedelerin yanından hızlıca uzaklaşıp iki el tavla atmışlar ardından da halat çekme oyununu, elma yeme yarışmasını, ağızda kaşıkla yumurta taşıma yarışmalarını izlemişlerdi.

"Siz çok izlediniz. Çuval yarışmasına da siz katılın bakalım" dedi iki teyze onları ileri sürüp. Sare ve Atahan neye uğradıklarını şaşırsalar da kendilerini mecbur hissetmişlerdi.

Çuval erkeklere dağıtılırken Sare'ye hızlıca çarpıp geçen kız, Açelya olmuştu. Atahan'ın yanına geçip "ben senin eşin olurum" diyince Sare hızlı bir şekilde daha önceden tanıdık sima olan kahve dükkanındaki baristaya doğru ilerledi. Herkes içinde Atahan için tartışmaya girmek istememişti. Zaten bir çok kızın gözü üzerindeydi. Ve Açelya denilen kızın pek de sevimli arkadaşları yoktu.

"Eşin var mı?" Diye sordu Sare.

"Aa yok. Gel" dedi çocuk çuvalı kıvırırken "Adın neydi?" Diye sordu çocuk.

"Sare" dedi. "Senin" diye sordu.

"Mehmet" dedi.

"Taktik falan yapmamız gerekiyor mu? Düşmeyelim bak" dedi Sare.

"Aynı anda zıplamamız lazım. Bir iki zıpla, bir iki zıpla. Tamam mı? Çuvalı gevşek bırak biraz daha" dedi.

"Tamam. Umarım işe yarar"dedi Sare. Başlama işaretini beklerken yanında yarışacak olan Ömer "hiç şansınız yok" diye bağırdı.

"Acemi şansı diye de bir şey var" dedi Sare.

"Ben yılların şampiyonuyum" dedi Ömer. 

"Şeytanın bacağını kırıyoruz bu gece" dedi Mehmet de. Başlama düdüğüyle Sare ve Mehmet planladıkları gibi senkronize hareket ettikleri için düzgün ilerliyorlardı. Onlardan daha hızlı ilerleyen grup olduğu gibi düşenler ve ilerleyemeyenler de vardı.

Sare ve Mehmet, Ömerler ve Atahanlar önde olan üç gruptu. Atahan'ın kızı kucağına alıp kendisinin zıplayarak ilerlediğini ve kızın sadece kahkahalara boğulduğunu görünce hırslanıp "daha hızlı" dedi Sare.

"Bir ve bir ve" diye zıplama hızlarını arttırınca ilk çizgiye ulaşan Sare ve Mehmet olmuştu. Alkışlar ve tebrik sözlerinin içinden sıyrılıp  arka tarafta Atahan'ın yanına geçti.

"Tebrik ederim" dedi Atahan.

"Teşekkür ederim. Yükünü hafifletseydin belki de sen kazanırdın" dedi Sare gülümseyerek.

"Açelya'yı kucağıma almasaydım yerde yuvarlanırdık" dedi Atahan. O sırada Ömer gelmişti yanlarına.

"Bu kural ihlali falan değil mi?" Diye sordu Sare.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tutku ve ArzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin