Ashleigh: Domů jsem dorazila až večer. Mamka se po mě už scháněla. Zítra je neděle. Teď jsem v pokoji a kreslím si do svého sešítku různé kreace. V neděli mě mamka nenená někam jít. Bude chtít uklízet. A já budu muset taky. Kéž bych mohla chodit na nějaký bruslařský kroužek. Zavolala jsem Sie ale ta mi řekla že už jde spát a zítra taky nebude mít čas.. Chtěla jsem jí říct koho jsem potkala na zimním stadionu, ale to co mi řekla mi bylo dost líto. ,,Hele Ash! Už mě to nebaví! Pořád jenom brusle, brusle, brusle!! Já jsem ve škole populární, zatím co ty si pořád sedíš v lavici a kreslíš si do svého notesu! Pořád od kluků slyším narážky ,,Tak co ta tvoje krávobruslařka!" Já se jen hloupě usměju, ale mě nebaví jak mě pořád ponižujou..!! Nech mě radši už být!" Pak típla hovor..Telefon jsem ještě chvíli držela v ruce a celí večer jsem nespala..
Sebastian: Teď je pozdě večer a já si nahoře uklízím. To by mělo být už všechno. Rodiče za chvíli dorazí domů a chtěli aby tu bylo uklizeno. Nemůžu přestat myslet na Ice princess. Zajímalo by mě jak se jmenuje reálně. Zítra je neděle. Jako další obyčejný den budu uklízet znova jako dneska.. Rodiče se večer chodí bavit. Nikdy ale nebyli natolik opilí, aby mi nevynadali za to co jsem neudělal.. I když jsem to udělal. Šel jsem do svoji malé koupelny a podíval se do zrcadla.. Proč se Pavle líbim.. Nejsem hezkej..Teda myslim.. Napustil jsem si vanu. Dvakrát týdně si ji mohu napouštět.. Jinak se sprchuji. Vysvléknul jsem se a vlezl si do ní. Zkoumal jsem svoje tělo.. jsem docela vyspělý..Na mých rukou a břiše jsou svaly..Je to díky tomu co dělám doma. Macecha a táta jsou vypasený.. Moc jsem na holky nemyslel ale když už.. Představoval jsem si, jak s ní ležím ve vaně.. Masíruju jí záda.. Hladím po těle..Ano myslím Ice princess.. Musel jsem s sebou zatřást abych se do myšlenek nepotopil ještě víc. Ale to by bylo.. Chudák nemá ponětí že o ní sním. Vylezl jsem z vany a udělal noční hygienu. Pak jsem šel spát. Třeba mě ani nevzbudí.
Ashleigh: Je neděle. Spala jsem asi do devíti. Rychle jsem se ráno osprchovala a připravila tašku. Pak jsem šla do kuchyně. Mamka byla vzhůru. ,,Dobré ráno." ,,Dobré." Dala jsem ji pusu na tvář a ta mi dala na stůl snídani. ,,Tu máš. Pořádně se nadlábni. Dneska se bude uklízet." ,,Já vím.." Řekla jsem smutně. Sedla si ke mně s vzala mě za ruku. ,,Co se děje princezno?" ,,N-nic.." Usmála jsem se na ní.. Nechtěla jsem aby si dělala starosti. Je mi líto toho co mi Sia řekla.. Ale nic s tím neudělám. Myslím na toho kluka z rybníku.. Bylo by fajn ho znovu vidět.. Byl krásnej a milej.. Už mě ty auta pod okny štvou!! Proč nemůžu každé ráno poslouchat třeba ptáčky? ,,Mami?.." ,,Ano?" Řekla otočená ke mně zády, když uklízela v kuchyni. ,,Sedni si prosím ke mně.." Viděla že je to vážné, tak si sedla. ,,Tak co se děje.." ,,Nemohli by jsme se asi přestěhovat viď?.."
ČTEŠ
Ice Love
RomanceTento příběh vypráví o Ashleigh Johnson, která žije svůj život ve městě, ale ji nakupování neláká. Její záliba je poskakovat na ledu. Krasobruslení. Ve škole ji mají za blázna. ,,Nikdy nic nedokážeš! Jsi s tím už fakt trapná!" Škola není zrovna ob...