Jde se domů

103 11 1
                                    

Sebastian: Až dnes ji pouštějí z nemocnice. Alespoň je už úplně v pohodě, když nepočítám dlahu na noze.
,,Ash?" Zeptal jsem se, když si balila v nemocnici věci. ,,Hm?" Řekla a ani se na mě nepodívala. Přešel jsem k ní a chytil ji zezadu za boky. Plakala. Svoje ruce měla na obličeji. ,,Notak pojď sem.." Řekl jsem co nejvív chláchovivěji. Otočil jsem si ji a uzavřel do co nejpevnějšího medvedího objetí. Nemusela nic říkat, bylo mi jasné proč pláče. ,,Neni to tak dlouhá doba. Co by dup budeš mít dlahu dole..A pokud tam nebudou žádné problémy..Za pár týdnů budeš moc zase krasobruslit." ,,J-jak víš.." Usmál jsem se na ni. ,,Znám tě." ,,Děkuju." Otřela si slzy, ale úsměv na tváři se jí pořád neobjevoval. Dobalila si pár věcí a mně bylo jasné, že za chvíli budu muset pryč. Nepotřebuju zbytečné problémy, kdyby sem přišla její máma. ,,Řekla mi, že napíše esemesku, až bude v nemocnici." Kývnul jsem na souhlas. Sám jsem se asi netvářil moc nadšeně, když se mě Ash zeptala: ,,Co se děje?" Nechtěl jsem ji ještě víc zabývat mnou, zvlášť když má svých problémů nad hlavu. ,,Nic.." Pokusil jsem se říct co nejvíc přesvědčivě, ale lhaní mi opravdu moc nejde. ,,Neumíš lhát." Řekla rovnou. ,,Já vím.." Podíval jsem se jí do obličeje a pomalu se přiblížil k jejím ústům. Měl jsem hroznou cuť políbit ji, a tak jsem to prostě udělal.
,,Ehm ehm.." Uslyšeli jsme a trhli sebou! U dveří stála Ashleighina matka a já se právě chtěk podhrabat pod tu nemocniční postelm ,,Řekla jsi že napíšes textovku!" ,,Chtěla jsem tě jen překvapit, a ty se mi tady omuckáváš s tím frajerem." Neslušně na mě ukázala, ale na takové chování jsem zvyklý. ,,Ten frajer má jméno.." Řekla si Ash do klína. Docela mě potěšilo, že si nenechá jen tak něco líbit. ,,Je to tvoje vina víš?!" Držel jsem se. Chtěl jsem opravdu něco říct. Nenechám se buzerovat..Stačí mi to doma. Každý den poslouchat ty keci, že jsem budiž k ničemu. ,,Mami přestaň! On za nic nemůže! To já jsem se zamotala a spadla ze schodů! Já jsem chtěla jít sama! On se snažil mi pomoc! A kdyby Sebastiana nebylo, klidně bych už tu nemusela být! Totiž on zavolal doktorům, dokázal opsat situaci a nezhroutit se! Tak mami prosím přestaň odsuzovat někoho, kdo to má už doma tak dost těžký!" To co řekla mě opravdu překvapilo. Pak se jen zvedla vzala si tašku a šla po chodbě l hlavním dveřím. Běžel jsem docela rychle za ní. Ono se moc rychle jít s dlahou nedá.
,,Počkej, pomůžu ti.." Zkusil jsem jí říct mile. ,,Ne, dobrý! Zvládnu to sama. Chci jen co nejdál od mamky.Nejlépe se jít teď zajrabat hluboko do peřin, a pít při tom ovocný čaj."
Ashleigh: Byla jsem na mmaku dost naštvaná za to co Sebastianovi říkala. Ten kluk je boží. Není mi pět aby jsem si nemohla dát pusu s klukem ktetého miluju, a kterej mi zachránil život. Sakra úplně zblbla..Nevím to proti němu má. Nic zlého neudělal. Je až moc laskavý.
Zastavila jsem se v půlce chodby a otočila se, jestli za náma jde mamka. Šla ale šnečím tempem. Chytla jsem Seba za ruku a otočila ho k sobě. Vypadal jakoby se lekl. No..Já skoro spadla, takže se ani nedivim, že se lekl. Ale prostě jsem si ho přitáhla k sobě a vrazila mu velkou pusu. ,,Děkuku." Řekla jsem mile a usmála se. Pak jsem ale hodila ještě keden výraz, a to po mamce, která mě podle zaťatých pěstí, chtěla v té chvíli asi sežrat. Jo. Udělala jsem to úplně naschvál.
,,A dost Ashleigh!!" Už skoro zakřičela mamka, když jsem chytla Sebastiana za ruku a chtěla jsem s ním jít dál. Přidala na tempu a když byla u mě, odstrčila Sebastiana stranou. ,,Ty jdi už domů, Ash právě dostala zaracha, a myslím že ani s tou nohou by se neměla zatěžovat." Chudák Sebastian koukal, jak kdyby se má matka zcvokla, ale radši se ani nepokusil odporovat. Kdyby to byla jeho matka, tak taky sedím zařezaná a ani nedutám. A tak šel Sebastian na autobus, mamka mě s velice naštvanou náladou doprovodila k autu (Mimochodem, radši jsem si sedla dozadu, aby mi nemohla hned jednu fláknout) a docela jsem se bála toho seřvání které bude následovat za moje hrozné chování v nemocnici.
****
Ahojky, takže tady je další část, doufám že se líbí:3
Omlouvám se za chyby:DD

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat