Ashleigh: Sebastian je opravdu trdlo. Ale stejně se mi líbí. ,,Nic nebude!" Řekla jsem mu když mě konečně pustil ze spárů. Vyplázla jsem na něj jazyk a vyběhla z pokoje rovnou dolů po schodech do kuchyně. ,,Za to tě sním!" Řekl nahlas a já zadržovala smích. Uslyšela jsem schody s počkala jsem než se tu objeví. ,,Jsem naštvaný. Slíbila jsi ji." Má pravdu. Opravdu jsem mu ji slíbila za to že mě pustí. ,,Až uděláš snídani!" Řekla jsem v rychlosti a smála se. ,,Dobrá, dobrá! Ale to ti povídám, takovou snídani jsi ještě neměla." Sedla jsem si na židli a pozorovala jak něco kutí. Vaření neni moje silná stránka. Za pár minut to bylo hotové. ,,Faajn.. Už to mám. Zavři oči."
Sebastian: Udělal jsem ji snídani a teď jsem něco měl dostat já. ,,Zavři oči." Ona je zavřela a čekala než jí dám další signál. Přenesl jsem talíře na stůl a přešel k Ash. Ona jenom čekala. Byla roztomilá se zavřenými oči. Naklonil jsem se k ní a pokusil jsem se neprozradit. ,,Dobrou chuť.." Zašeptal jsem jí skoro na rtech a ona hned otevřela oči, protože to slyšela. Já jí dal pusu. Měla vtipně vykulené oči. Hned jsem se od ní odtáhnul. Sednul jsem si vedle ní na židly a usmál se. ,,Dobrou chuť."
Ashleigh: Radši jsem ignorovala to co se právě stalo a pustila se do výborného jídla.
Bohužel čas plynul jako voda a já musela jít domů. Chvíli jsme si ještě povídali ale pak jsem se jenom oblékla, Sebastian mě doprovodil na zastávku a já už jela autobusem domů.
Když jsem došla domů udělala jsem si věci na úterý a lehla si do postele. Včera byl skvělej den a dnešní ráno bylo možná ještě lepší. Vlastně to bylo poprvé kdy jsem klukovi dala pusu. Nebo kdy si ji on vzal. Stejně to bylo skvělí. Ale to se on nedozví. Uslyšela jsem zvuk zprávy.
Sebastian : Ahoj Ashleigh, doufam ze se jeste nekdy uvidime. Byl to skvelej den. (Hlavne to rano :P) :)
Ashleigh: Ahoj! No jasny! :) Pujdu spat, dobrou noc :)
Sebastian: Dobrou noc, krasne sny:3
Byla jsem ráda že napsal a teď jsem už mohla jít konečně spát. Byla jsem ze všeho nějaká utahaná.
Sebastian: Nevím kolik je hodin, ale nejsem unavený i když vím že vstávám do školy. Musím na ni pořád myslet. Ta pusa byla dokonalá. Ona by to určitě nepřiznala. Sám jsem se pro sebe usmál. Ještě jsem si párkrát představil zpátky ten polibek a asi jsem konečně usnul.
Ashleigh: Je ráno. Protože jsem moc nestíhala, jen jsem se rychle oblékla a udělala si ranní hygienu. ,,Dobré ráno, mami!" Řekla jsem ve spěchu a hned si oblékla boty. ,,Nestíhám, musím jít pa." Pak jsem jenom rychle zabouchla dveře a šla sama do školy. Sebastian: Ach, ten sen byl úžasnej. Vstal jsem naštěstí dost brzo, takže jsem se stihnul úplně v pohodě nasnídat, upravit, udělat svoje práce a jít do školy. Byl jsem dost pomalej ale i tak jsem všechno v pořádku stíhal. Na zastávce jsem čekal jen chvíli. A pak hned do školy.
****
Ahojte! Takže tady je další část. Protože přesně zítra jedu domů z dovolený, části začnou zase vycházet čaatěji. Užívejte prázdniny :3 Doufám že se líbí.
P.S. Nechtěli by jste části delší? :O
ČTEŠ
Ice Love
RomansaTento příběh vypráví o Ashleigh Johnson, která žije svůj život ve městě, ale ji nakupování neláká. Její záliba je poskakovat na ledu. Krasobruslení. Ve škole ji mají za blázna. ,,Nikdy nic nedokážeš! Jsi s tím už fakt trapná!" Škola není zrovna ob...