Ashleigh: Nevím proč už teď mám trému. Je to až zlza dva dny..a to co mi napsal Sebastian.. To mě taky dostalo. Jeho esemeska vypadala asi nějak takhle:
Omlouvám se za neodepisování.. Jsem v nemocnici a mám problém s výživou. Chtěl bych dorazit, ale není jisté jestli to vyjde.. Chci se ti omluvit ještě za jednu věc. Neřekl jsem ti o tom, táta se chce se mnou přestěhovat na druhou stranu republiky. Je to hlavně kvůli maceše..Je mi líto, že se to dozvídáš takhle a ne přímo ode mě.. Jen je tu možnost, že se spolu už nesetkáme.. Nemáme společnou budoucnost a každý by si měl jít svým směrem. Je mi to líto, a pokusím se na soutěž dorazit včas. S láskou Sebastian..
Když jsem esemesku dočetla poprvé začala jsem plakat. Přes tuhle esemesku mi vlastně dal jednoduše kopačky a ještě k tomu je v nemocnici. Bojím se že z toho budu špatná i v den soutěže. Chtěla bych ho vidět.. Naposledy obejmout.. Být s ním a cítit se v bezpečí. Ten pocit už nožná nikdy neucítím. Nemůže ode mě takhle prostě odejít.. Opustit mě.
Sebastian: Byl jsem zrovna teď na pokoji sám a z očí se mi po odeslání esemes zprávy začaly kutálet neposlušné slzy. Jak jsem.. Já jí miliju, je to tak těžké.. Jak se mám za dva dny dostat na stadion když tu mám ještě zůstat tak dlouho..nejsem v pořádku a na sobě to dost cítím. Co teď.. Jak to mám udělat? Pořebuju..ji vidět.. Ona si mě nezaslouží.
Den soutěže
Cítím se o něco málo lépe, ale nejsem si jist jestli zvladnu uskutečnit svůj plán. Všechny dané informace znám a vím kde a kdy mám být.
Ashleigh: Jsem vyklepaná, nervozní a mám hrozně velkou trému. Bojím se, že zapomenu kroky a nebo že spadnu..
****
Ahojky! Protože nemám k dospozici počítač je čast krátká a hlavně příští týden vyjde jedna dlouhá POSLEDNÍ ČÁST jste zvědavý?:3 Doufám že ano. Takže se omlouvám že je tato část krátká, ale myslím, že je velmi zajímavá:O
Takže příští týden :*
Byeee :*
ČTEŠ
Ice Love
RomanceTento příběh vypráví o Ashleigh Johnson, která žije svůj život ve městě, ale ji nakupování neláká. Její záliba je poskakovat na ledu. Krasobruslení. Ve škole ji mají za blázna. ,,Nikdy nic nedokážeš! Jsi s tím už fakt trapná!" Škola není zrovna ob...