Tajná akcička 2/2

91 12 1
                                    

Sebastian: Ležím v posteli a držím si břicho, které mě nesnesitelně bolí. Rodiče jsou dole v obýváku a nic netušící se koukají v klidu na pohádky. Jsem schovanej pod dekou, protože je už opravdu zima.

Uslyšel jsem schody a podle kroků je to táta. Otevřel mi bez zaklepání dveře a vešel. Neměl jsem náladu dělat, že spím, a tak jsem se jen připitoměle usmíval, a dělal že mi nic není. ,,Dneska jsi snad ještě nevyšel z pokoje." Řekl táta docela naštvaně, ale znělo to i trochu starostlivě. Podle toho, že jsem neslyšel slepičí hlas, soudil jsem, že tu ježibaba není. Táta si sednul vedle mě na postel. Neusmíval se na mě a já na něj taky ne. Vlastně jsme oba mlčeli a já jen čekal až se zase zvedne, řekne pár svých moudrých slov a pak s prásknutím dveří odejde. Zatím se to nestalo. ,,Tati?" Řekl jsem nejistě. ,,Hm?" Koukal se do země a já měl pocit že se něco stalo. ,,Co se děje?"

Ashleigh: ,,Uff.." Oddychla jsem si když mamka zavřela dveře. Neměla jsem odvahu si jít zpátky pro mobil a dopsat tu esemesku. Tak jsem tam jen asi ještě půl hodiny jen tak ležela a přemýšlela nad životem. Pak jsem se zvedla a přešla ke dveřím. Snažila jsem se nenápadně poslouchat za dveřmi. Mamka telefonovala. Neslyšela jsem toho moc, zaslechla jsem jen pár důležitých slov. Naschvál mluvila potichu. A jsem si jistá, že to není kvůli tomu aby mě nevzbudila. Ona mi něco tají? Slyšela jsem od ní slova jako třeba: Hrůza, peklo, Šílená. Nezvladatelná.
Zůstala jsem radši za dveřmi a z očí mi začaly vytékat slzy..Byla jsem zklamaná, zklamala jsem i sebe. Bála jsem se o Sebastiana. Nechci aby na mě byl naštvaný za ten nechtěný ignor, který mi zařídila máma. Sedla jsem si zpět na postel. Co jsem provedla tak hrozného? Chci pryč..Musím za Sebastianem.
****
Ahojkyy, je tu další velmi krátká část, doufám, že se i tak líbí:3

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat