Prohra, nebo výhra?

116 12 1
                                    

Sebastian: Přemýšlím jestli mám podvádět už teď a nebo až potom. Říká že je v kartách dobrá, tak jsem na ni zvědavý.
Ashleigh: Skoro nikdy jsem v kartách neprohrála. Doufám tedy že ani se Sebastianem neprohraju. ,,Začínáme." Řekl mile. Rozdal karty a já věděla že to na začátek nevypadá moc dobře.
Měli jsme oba už jen poslední kartu. Moje by se tam nehodila a já tedy opět tahám z balíčku a doufám že jeho karta neni poslední. ,,Prší." Řekl a položil svrška na zbytek karet. Koukala jsem docela vyjeveně, protože jsem prohrála.
Sebastian: Ještěže jsem si toho svrška schoval. jinak bych stoprocentně prohrál. ,,No.. Vyhrál jsem." Řekl jsem natěšeně.
Takhle to chvíli pokračovalo, ale aby to nebylo tak divné nechal jsem ji taky jednou vyhrát. Byla už ve spodním prádle a na očích jsem ji viděl, že chce ukončit hru. Docela se ji nedivim. Musel jsem se začít smát. ,,Ani jednou jsi me neprokoukla." Koukal jsem se jí do očí a ona nevěděla o čem to tady mluvím. ,,Víš.. Vlastně to bylo jenom o tom.. Aby jsi se svlékla. Celou dobu jsem vyhrával a mimochodem jsi dost dobrá." Na očích jsem ji viděl že mě zachvíli zavraždí. Ona si jen pres sebe hodila deku a hrála uraženou. Musel jsem se smát. Když jsem se nepřetržitě smál asi dvě minuty, i jí to chytlo. Tak jsme se tam jen oba tak smáli.
Ashleigh: Je už večer.. My vedle sebe jen ležíme a já přemýšlím. Byl to osud? Nebo proč jsme se potkali? Dosáhnu někdy svého cíle v krasobruslení?.. Jsem tak ráda že jsem ho poznala.
Nenápadně jsem se k němu přitulula a on si mě jako medvídka chytil a držel.
Sebastian: Tohle je ti nejdokonalejší usínání vůbec. Jestli se mi dneska nebude zdát nějakej nádhernej sen, tak bych se divil. Protože spát s ní? To nejde abych se krásně nevyspal. Ještě chvíli jsem se na ní jeh tak ve tmě koukal.. Pak se mi nějak zavřely oči. A já s úsměvem na tváři usnul.
****
Ahojky! Je tu další část. Já vím že jsem docela dlouho část nevydala, ale nějak se mi nechce. Začala škola a nemám náladu skoro na nic. Doufám že to pochopíte, takže tu je jedna krátká čáat:3

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat