Tajná akcička 1/2

100 11 1
                                    

Sebastian: Uběhlo opět pár dní. Vůbec jsem s Ashleigh nebyl v kontaktu. Chybí mi. Už jen to, že bydlí daleko, a já nemám našetřeno tolik peněz abych za ní mohl cestoval, neni zrovna podpora v našem vztahu. Chtěl bych od ní zase dostat ten sladkej polibek..Řekl bych, že se se mnou rodiče už docela baví. Jen je horší..Můj zdravotní stav. Pořád hubnu..Zvracím..Ale ona nic není. Už to na mně jde docela i vidět..Chci začít jíst normálně, snažím se..Mé tělo ale odporuje.
Ashleigh: Pořád se se mnou mamka nebaví. Mám zaracha,do odvolání. Vzala ni telefon. Vymyslela si na mě nesmyslnè práce které budu dělat a mám něco jako 'domácí rozvrh hodin', je to dost otravný. Musím uklízet vařit, dělat si věci do školy, a nosit samé jedničky. Chci jí zdrhnout a jet za Sebastianem. Chybí mi on..rybník, led..A já tu mám nohu v dlaze. Super.
Konečně. Mamka odešla z domu a já - protože vím, kde je schovanej můj telefon, jsem se nenápadně doplížila do její ložnice k malé skřiňce pod oknem, kde se můj svatý telefon nachází. Nejdřív jsem si prohlédla kde přesně leží, abych telefon dokázala vrátit zpátky na to místo. Mamka je hrozná perfectionistka, takže by si toho klidně všimnout mohla.
Vytáhla jsem telefon a sedla si s ním na mamky postel. Byl vypnutý a já čekala asi dvěstěl let, než se byl schopnej ten můj křáp, alespoň rozsvítit. Všeechno co to po mně chtělo jsem zadala. Měla jsem tam tři zprávy. Po stoletém načítání, se mi to konečně ukázalo. Všechny tři byly od Sebastiana.

Ahoj sluníčko..Neozvala jsi se, tak se ptám, jak ti je?

Chybíš mi..Prosím ozvy se mi, chtěl bych tě vidět.

Dystak napiš..

Lekla jsem se, když jsem uslyšela dveře z chodby. Máma je tu! Sakra! Nevěděla jsem co napsat, a tak jsem napsala jen:
Promiň..Nemůžu odep
Víc jsem toho nestihla. Okamžitě jsem se zvedla a položila telefon na místo, kde předtím odpočíval. Lehla jsem si do postele, aby to vypadalo, že jsem usla v její posteli, když jsem uklízela.
Ona otevřela dveře, a já "spala" Měla jsem zavřené oči, uslyšela jsem jen dveře, které mi zavřela.
****
Ahojky lásky, omlouvám se že je tato část tak krátká, ale alespoň něco. Doufám, že se i přesto líbí:3
Zatím byee :*




Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat