A je ráno.

151 13 1
                                    

Sebastian: Je ráno. Asi sedm. Ash ještě spí a já ležím vedle ní. Ještě asi půl hodiny je nechám spát a pak se přiblížím k jejímu uchu. ,,Shhh.. Vstááveej.." Řeknu potichu. Ona si jen jako kočka promne ucho s spí dál. Musel jsem se začít smát. ,,Ale hej!" Otočila se tak prudce že jsem málem spadnul. Pořád ale měla zavřené oči. Byl jsem na úplném kraji když jsem uviděl jak se culí. Chtěl jsem něco říct ale byla rychlejší! Ona mě shodila z postele! ,,Au! Za to zaplatíš!" Řekl jsem se smíchem. Ashleigh se na posteli už smála. Seděla a měla peřinu na nohou. Byla hrozně roztomilá. Rozcuchané vlasy a rozmazaný makeup jí i tak slušel. Radši si to ale nechám pro sebe. Zvednul jsem se ze země s koukal na vysmátou Ashleigh. ,,Jak jsem říkal! To si odskáčeš!" ,,Prosimtě.. Ty by jsi nebyl schopnej nic udělat!" Utahovala si ze mě. To přehnala. Povalil jsem ji na postel a sednul si na ní. Byl jsem pořád jen v trenkách a ona v mém tričku a kalhotkách. Zase úplně zrudla s koukala všude možně jen ne na mě. Chtěl jsem to udělat trošku živější. Chytnul jsem ji zápěstí a dal jí je nad hlavu. Smála se ale i tak. ,,Tady neni nic k smíchu mladá dámo! Jste zatčena tajným policajtem, máte právi nevypovídat! Všechno co řeknete u soudu bude použito proti vám!" Smála se až skoro brečela. Snažil jsem se aby to znělo vážně, ale vtipně zároveň. ,,Hele.. Shhhh..." Prst jsem ji opět podržel na rtu a zadíval se na ni. Je opravdu nádherná. ,,Slyšíš to?" Zaposlouchala se a pak zakývala že ne. ,,To ticho. To znamená že máme dole vzkaz a ty můžeš bez problému domů." Usmál jsem se na ni, ale Ash se zamračila. Nevěděl jsem proč, tak jsem po ní hodil jeden ze svých tázavých pohledů. ,,Já ale nechci jít pryč." Řekla rozhodně a já se jen mile usmál. ,,Tak tu zůstaň alespoň ještě chvíli vězně. A proč se vlastně pořád koukáš někam jinam?" Řekl jsem a ona se zase začala červenat. Zvednul jsem jí hlavu aby se mi koukala do očí, ale její pohled narazil na moje břicho. Když uviděla že jsem si toho všimnul, chtěla aby jsem z ní slezl. Byla rudá jako rajče a asi se chtěla jít opláchnout. Protože provozování takových věcí mě baví, nechal jsem ji aby se šla opláchnout. ,,Ale.. Mám na sobě.." ,,Já vím." Roztomile jsem se na ni usmál a ona vstala. Protože jsem oproti ní hodně vysokej moje tričko jí bylo skoro ke kolenou. Došla do koupelny a tam se upravila. Jistotně si tam vzala věci a i se tam oblékla. Já jsem zatím skočil dolů a přečetl si vzkaz. Rodiče budou doma do dvanácti. Žádné úkoly mi tam nenapsali, takže mají smůlu. Zůstal jsem stát za dveřmi od koupelny a když vystoupila, přehodil jsem si ji přes rameno a nesl zpátky do postele. Mile jsem ji tam hodil a totálně se k ní přitulit. Mám pocit že se jí špatně dýchalo, ale to se v té chvíli moc neřešilo. ,,Prosí pus.. Děl.. " Snažila se ze sebe něco vydat. ,,Za pusu tě pustím." Řekl jsem napjatě a skoro jsem vyskočil radostí když kývla, a tak jsem ji pustil.
****
Ahojte, takže tu je další část. Já vím že je jenom ze Sebastianova pohledu, ale další kapitolu to zkusím udělat více z druhé strany, tedy z té Ashleiiny. :) Doufám že se další část líbí a baví ji vás číst stejně tak jako mě psát:3

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat