pády na rybníku..

133 11 1
                                    

Sebastian: Jsem doma a ležím v posteli. Je mi zle od žaludku, ale stěžovat si maceše nebudu. Dneska chci být ale s ní.. Napsal jsem jí sms Ahojky, kde jsi? Platí dnešek?
Pak jsem jen čekal..
Ashleigh: Sakra! Lekla jsem se zvuku na mobilu a spadla rovnou na zadek. ,,Au.." Přečetla jsem si zprávu a odepsala Jojo, jsem na rybníku.
S: Hned jsem tam :)
Dobře, takže Sebastian za asi čtvrt hoďky dorazí. Dala jsem si tedy do uší sluchátka a zatím poslouchala a bruslila..Byla jsem tak zklamaná.. Vůbec mi to nešlo, pořád jsem padala.. Byla jsem už opravdu otlučená a skočila otočku.. zase jsem spadla.. Projela mnou ostrá bolest a z očí mi vytryskly slzy. Neměla jsem už sílu se zvednout..,,Ashleigh!!" Uslyšela jsem z dálky a pak si už nic nepamatuji..
Sebastian: Zakřičel jsem na ni, když jsem ji uviděl spadnout!! Co nejrychleji jsem se k ní dostal a na koni ji odvezl k nám domů. Nikdo doma nebyl, takže jsem měl štěstí.. Položil jsem ji na postel a pocákal troškou studené vody..
Ashleigh: Když jsem se probudila, viděla jsem vystrašený výraz Sebastiana. Bolelo mě celé tělo, tak jsem zůstala ležet..,,Kde mám brusle?" Prolomila jsem ticho. Asi to neni zrovna milé poprvé si vzpomenout na brusle, ale já musela. ,,Jsou ošoupané.. Ale dole. V pohodě." ,,Děkuju." Obejmula jsem ho a on mi objetí opětoval. ,,Jsem rád že jsi v pořádku. Moje rodiče jsou na víkend pryč, ale budou mi volat. Nechceš tu přes víkend zůstat? Mohla.. No.. Měla bys.. To.. Blíž k rybníku.." Vtipně se usmál. Posadila jsem se vedle něho. ,,Mohla bych se zeptat." Viděla jsem jak si oddychl. ,,Jinak.. Ta pusa předtím ráno.. Škoda že jsem ji neviděla.." Řekla jsem a začala se červenat. Podívala jsem se mu na rty a on mě též. Já se usmála a Sebastian se začal přibližovat.. Ucítila jsem jeho rty na těch mých..Když jsme se odtáhli oba jsme si skousli rty.. Pak jsem se mu podívala zpět na rty a natáhla se pro další polibek. Ten byl snad ještě sladší než ten minulí Sebastian si mě položil na postel a začal mi líbat krk. Drtivě jsme se líbali a to si taky pořádně užívali. Nevím proč jsem to udělala, ale svlékla jsem mu tričko. Pak jsme se ale oba zmrazili. Jeho tělo.. Byl tak hrozně moc hubený.. Málem jsem zapomněla dýchat. ,,Co.. To je?" Zeptala jsem se vyjeveně. On jen pokýval rameny že neví.. ,,Prosím.. Teď to neřeš.." Povalil mě zase zpátky na postel a zase mi líbal krk. ,,Ne.. Pojď se zvážit." Řekla jsem vážně. On si jen povzdychnul a slezl ze mě. Přešli jsme do koupelny a on vytáhl váhu. ,,Postav se na ni.." Řekla jsem opatrně. On se na mě vyděšeně podíval, nadechnul se a postavil se na váhu. Tam chvíli přeskakovala čísla.. ,,Cože!!??"
****
Ahojte! Tady je zase další část. Poslední dobou nemám čas a ani náladu na psaní. Kdy bude další část opravdu netuším. Jen bych vám chtěla říct, že za pár dní začnu vydávat nový příběh! Takže se máte na co těšit:) Doufám že se líbí:) Ovotujte a komentujte:) Vždycky mě to nakopává k tomu abych psala části rychleji, takže moc děkuji těm kteří pomáhají:33

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat