Sprchaa

128 11 1
                                    

Asleigh: Málem jsem zapomněla dýchat. ,,Jak ti že vážíš tak málo?.." Řekla jsem se strachem v hlasu. ,,Já nevím, ale nemám se v plánu o tom teď bavit.." ,,Musíš se jít najíst." ,,Sakra Ashleigh!!! Mě jedno blbé jídlo nepomůže! Hned to vyzvracím.." Docela jsem se ho lekla když na mě začal křičet. ,,Tak musíš jít k doktorovi.. Vědí to rodiče?" ,,Ne. A nesmí to vědět!" Vykulila jsem na něj oči. ,,Blázníš? Musí to vědět! Jsi nemocný." ,,Prosím.. Nemluv takhle o tom. " Podívala jsem se do země, zatím co se Sebastian oblékal. ,,Pojď ke mně.. Budu v pohodě." Přitáhl si mě k němu a mě začaly téct slzy.. Pevně mě obejmul. ,,Rozumíš?.. Budu v pořádku." Podívala jsem se mu do očí a on uviděl slzy které mi hned setřel. ,,Tak pojď do pokoje.." Sedli jsme si na postel. ,,Slib mi ale že s tím něco začneš dělat.." Nepatrně kývnul a já se pousmála. Přiblížila jsem se k němu a jemně ho políbila někam na krk. On se na mě otočil a pomalu mě opět položil na postel. Byl nade mnou. Usmála jsem se na něj a opět jsme se začali líbat. Přešel na krk a se ani nehla.
,,Sakra.. Zvoní mi telefon.. Musíš mě pustit." Řekla jsem se smíchem. ,,Notaak.. To bude mamka, musím se s ní domluvit na té přespávačce." Pak mě konečně pustil a já si z kapsy vyndala telefon. No jasný, mamka. ,,Ano?"
Všechno jsme domluvili a mamka souhlasila. ,,To je super." Byl rád stejně jako já a byli jsme oba šťastný. Přesunul se zpátky ke mně. ,,Můžu něco zkusit?" ,,Jo?" ,,A necháš se?" Začala jsem se smát ale kývala že ano. ,,Dobře." Nadzvedni ruce. Dostala jsem trošku strach protože jsem věděla co chce udělat ale vím jak moje otlučené tělo vypadá.. No brusle dělají svoje. Pomalu jsen zvedla ruce nahoru. Chytl můj lem trička a sundal mi ho. ,,Z čeho jsi tak otlučená?" ,,Z bruslí.. Vím že moje tělo není nějak dokonalé.." Nebudu mu přeci říkat že mě ve škole ubližujou.. ,,Ty jsi dokonalá." Zakousnul se mi zpátky do mého rtu. Pak jsem mu sundala tričko i já. Posadil si mě na něj a pořád jsme se líbali. Když jsme se od sebe odtáhli usmála jsem se na něj.
Sebastian: ,,Miluju tě." Docela se divím že jsem se zamiloval zrovna do ní.. Ale je to tak. ,,Taky tě miluju." Ashleigh se natáhla pro tričko že si ho jako oblékne. ,,Takhle jsi hezčí." Byl jsem rychlejší a vzal ji tričko skoro z ruky. ,,Hej!" Když se na posteli otáčela spadla. Ale na mě. Smáli jsme se jak praštěný. Pohladil jsem ji po vlasech a ona si na mě lehla ještě víc. Chvíli jsme takhle leželi.
Ashleigh: Já se jen tak mimochodem podívala na hodinky. ,,Nemusíš ty hodinky kontrolovat, stejně jsi teď moje" Řekl majetnicky a začal mě objímat a mačkat. Stejně to bylo příjemné. Uteklo to hrozně rychle a už byl večer. Všechno jsme tu uklidili a užili si přitom legraci. Začala jsem už zívat. ,,Chceš se jít ještě vysprchovat?" ,,Jo tak jo." ,,Se mnou?.." Řekl nadrženě ale vtipně. ,,Tak pojď ne." Zašla jsem do koupelny a pořád se uchechtávala. Sebastian stál na prahu dveří s ukázal ni prstem ať jdu k němu. Tak jsem to udělala. On mě začal líbat, za zadek mě vyzvednul k sobě nahoru a po chvíli líbání mě pustil. ,,Mám se svléknout sama?" Pořád jsem byla hrozně vysmátá. Přešel ke mne a sundal mi zase tričko. Pak se sehnul na bobek a odepnul mi můj knoflík u kalhot. Cítila jsem jak se červenám a stydím. On se jen pořád šklebil. Svléknul mi kalhoty a zakousnul se do rtu. Schválně jsem mu udělala pozu a začala se smát. ,,To už nedělej jestli nechceš aby tě teď a tady ohnul." To jsem od něj teda vůbec nečekala. Sundala jsem mu tričko a neměla ponětí jak pokračovat. ,,No.." Dělal si ze mě srandu a já cítila že jsem rudší než rajče. Tak jsem to prostě udělala sundala jsem mu tepláky. On šel zase blíž ke mě a obejmul mě? Rozepnul mi podprsenku!! Tu mi chtěl sundat, ale já ho trošku zastavila. ,,Notaak.." Stydlivě jsem se na něj podívala. Povolila jsem ruce a on mi ji sundal. Koukala jsem všuse možně jen ne na něj. Dýchala jsen hrozně rychle a on vzal mojí hlavu do dlaní. ,,Nestyď se.." Věděla jsem že kdybych ho měla nechat svléknout i poslední díl oblečení které jsem na sobě měla tak stydlivostí umřu. Sundala jsem si kalhotky tedy sama a vlezla do sprchy. Byla jsen otočená zády k východu a uslyšela za sebou Sebastiana. Ucítila jsem jeho ruce na zádech... Pak jsme se jen rychle umyli, vylezli s šli spát.
****
Ahojky:) Tady je další část :D

Ice LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat