miserable faces

356 41 76
                                    















Uzun süre sonra ağzından dökülen tek cümle de kısık çıkmıştı.
"Buraya çok yakın..."

Todoroki, transa geçmiş Deku'yu rahatlamak için soğuk ellerini daha sıkı tutmayı denedi. Isısını vererek rahatlatmaya çalıştı. İşe yarıyordu.

Göz teması kurunca daha iyi olduğunu düşünerek konuşmaya devam etti.

"Tokoyami gece devriyesindeymiş. Ara sokaklardan birinde bir tuhaflık sezince kontrol etmek istemiş."
"İki ceset bulmuş..."

"Muhtemelen görgü tanıklarını öldürdü..."

"Evet.. Daha sonra etrafı kontrol ederken onu görmüş, Dynamight'ı.."

"Peşine düşmüş fakat yediği büyük patlama darbesiyle izini kaybetmiş."

"..."

"Beni sabah aradı, sana ulaşamamış."

"..."

"Sabahladığını ve onu son gördüğü yeri ve çevresini didik didik ettiğini ama onu bulamadığını söyledi."

"..."

"Gece cesetleri adliyeye de götürmüş. Otopsi raporuna göre aldıkları birkaç derin kesikle kan kaybı yüzünden ölmüşler."

"..."

"Normal kesici bir alet yarası olduğunu düşünmüyorlarmış. Bir tür özgünlüğün sebep olduğunu düşünüyorlar. Kesici bir tür."

"..."

"Raporuda getirdim. Belki bulduğumuz yeni özgünlüklerini not almak istersin diye düşündüm."

"..."

"Midoriya, birşey de lütfen."

Todoroki iyice endişelenmişti. En yakın arkadaşının son bir kaç aydır değiştiğini o da farketmiş ti. Muhtemelen düzensiz beslenmesi ve eskisi gibi sıkı antrenman yapamaması yüzünden kaslarının az da olsa eridiği belli oluyordu. Savaşta verdikleri kayıplar ve ailesinin ölümüydü arkadaşının sorunu.

Anlayabiliyordu onu. O da ebeveynlerini kaybetmişti. Ve o zamanlar Todoroki'nin yanında sadece kardeşleri ve Midoriya vardı. Borçlu hissetmişti ona karşı hep. Hayatının dönüm noktalarında herzaman ona destek olmuştu.

Midoriya onun için çok önemliydi. Gerçekten değer veriyordu. Ve onu bu şekilde, perişan halde görmek isteyeceği son şeydi. Ona destek olup eski Midoriya'yı geri getirmek için elinden geleni yapmaya hazırdı.

Yerinden kalkıp kollarını sefil haldeki adama sardı. Teni fazlasıyla soğuktu. Belki iyi geleceğini düşünerek ısı yaydı yine. Saçlarını okşamak için elini kaldırdığında tepkisiz adam beklemediği sözleri söyledi.

"Dynamight buraya geldi."
"Dün gece."

..


Onlar konuyu tartışmaya devam ederken kötülerin hâlide Midoriya'dan pek farklı değildi.

Yıkık dökük binaya giriş yaptı Dynamight. Kendini eski koltuğa attı. Aynanda birçok özgünlük kullanmak onu yormuştu. Bedeni 9 özgünlüğü kaldıramıyordu. Zaten yeterince güçlü bir özgünlükle doğmuştu. Aptal All for one, ölmeden önce lanetlerini bırakmıştı.

"Geldin mi?"

Duyduğu sesle boylu boyunca uzandığı koltukta oturur pozisyona geçti. Sarı saçlı kadın koltukta yerini aldı.

"Öldürmüş gibi durmuyorsun."

"Öldürmedim çünkü."

"Boşu boşuna mıydı yani?! Yakalanabilirdin!"

failed revenge • bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin