(Medya cebiri:symbol of peace)
Haberi aldığından itibaren nefes alış veriş düzeni bozulmuştu Todoroki'nin. Herşey onun suçuydu. Mahvetmişti, herşeyi eline yüzüne bulaştırmıştı.
Ambulansların ve polis arabalarının doluştuğu yerde haber çok hızlı yayılmıştı. Birkaç magazincinin polislerle tartıştığına şahit olmuştu.Güçlü uyuşturucu çetelerinin zorla tutuklanıp götürüldüğünü de görmüştü Todoroki.
Ama aradığı şeyi bulamadığı her saniye daha da endişeleniyordu. Gözleri, yeşil saçlı kahramanı arıyordu heryerde.
Deli gibi koşmayı bırakıp gördüğü polislere sormaya karar verdi. Gösterdikleri tarafa doğru koşmaya başladı.
Gördüğü görüntüyle dudaklarını ısırdı. O an pişmanlık hissettiği en yoğun duyguydu.
Binanın arka tarafına yaşlanmış midesinde ne varsa çıkaran yeşil saçlı onu farketmemişti. Dirseğini duvara dayamış saçlarını yüzünün önünden çekmeye çalışırken zorlanıyordu.
Hızla ona yaklaştı Todoroki, dalgalı yeşil saçları minik bi at kuyruğu şeklinde tuttu ve adamın rahatça kusmasına yardım etti.
Kanla kirlenmiş gömleğini farketti Todoroki. Zor bir düello olmuştu demekki. Yeşil saçlı adam kusarken bir yandanda omzunu tutuyordu. Yaralanmıştı, kanaması devam ediyordu. Tıbbi yardım da istememişti.
Kanlı kıyafetiyle ağzını silmeye çalıştı bir numara. İkinci istifra dalgası geldiğinde başarısız olmuştu. Kustuğu beyaz sıvıya kanda karışmıştı şimdi. Öksürerek organlarını çıkarmak istedi Deku. Yemek borusunda ki kaşıntı geçmiyordu.
Todoroki ise acı çeken arkadaşını izliyordu ağlayarak. Burnunu çektiğinde çıkardığı sesle yeşil kafa ona dönmüştü.
Dudaklarına bulaşan kanı yanaklarına bulaştırarak sildi Deku. Yeşil irisler küçüldü, soğuk bir ifade yayıldı yüzüne. İğrenerek bakıyordu pişman meleze.
Saçlarını tutan sıcak eli itti sertçe. Bağırdı adama.
"Senin burada ne işin var?!"
Yalpalayarak ona yardım etmeye çalışan kahramandan uzaklaştı eliyle hala kanamayı bastırıyordu.
"Uzak dur benden!"
Ağlayarak ona yaklaşan bedeni tekrar itti Deku. Zorlanarak gücünü elinde topladı, kendini korumak için.
"Mi- Midori-"
"Kes sesini, Aşağılık herif!"
Hızlıca yaklaştı melez adama. Bayılacak gibiydi ama son darbeyi koymadan bunu yapmayacaktı.
Özgünlüğünü %5 aktifleştirdi ve ona endişeyle bakan adamın suratına yumruğunu indirdi. Sonra vücudu yerle buluştu.
..
Solmuş yüzüyle şırıngaya dolan kanını izledi bir numara. Olay yeri hâlâ tam bir kaos içinde olsa da muayene edildiği ambulans sessizdi. O bir numaraydı, istemese de en iyileri ona layık görülecekti.
"Deku-san şimdi gömleğinizi keseceğim. Lütfen hareket etmeyin. İç kanamanız olabilir."
(Biliyprum normalde rontgen fln cekiyolaf ama kan testiyle idare edin lytfen cok sonradan farkettim burayı😓😭🙏)
Omzundaki derin kesikler gün yüzüne çıkmıştı Deku'nun. Üstüne yapılan dikkatli pansumanla dudaklarını dişledi.
Elini tutan sıcak elin sahibine baktı. Kafasını çevirdi sedyede. Pamuğun yarasına temasıyla gözlerini sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
failed revenge • bakudeku
Fanfictionvillain bakugou / hero deku au new gen symbol of peace vs symbol of fear