Koyo döneminden çıkan sakura çiçeklerinin pembe taç yaprakları dökülmeye başlamıştı. Eline gelen taneyle yorgunca gülümsedi Deku.
Dünden sonra ilk defa rahatlamış hissetmişti. Hissettiği yalnızlık son bulmuştu sanki. Üstündeki adlandıramadığı bu yük kalkmıştı.
Telefonunu aldığından beri değişmediği zil sesini duydu. Cebine gitti eli sonra.
'Hana-san'
Gördüğü isimle heyecanlanmıştı. Arama sebebinin dünki konuşmaları olduğunu düşündü. Geçmişi veya aile üyeleriyle ilgili birşeyler bulmuş olmalıydı.
Anlam veremiyordu bu ilginç heyecanına ve durmadan atan kalbine. Sarışın adamla ilgili herşey bir anda içini kıpır kıpır ediyor, derinlerdeki duygularını uyandırıyordu.
Daha önce eksikliğini hep hissettiği o eril sevgiyi bulmuştu sanki onda. Hiç tadamadığı, hep aradığı o baba sevgisini...
Bulmuştu aslında Allmight'la o hep hayalini kurduğu baba-oğul ilişkisini. Elbette farklıydı fakat hissettiği en hoş duygulardı. Sevildiğini bilmeyi özlemişti ve bir sevgi arayışındaydı farkında olmadan. Yanlış sonuçlara varmasına sebep olanda buydu zaten.
Bu değişikliğe ayak uydurmakta oldukça zorlanıyordu fakat akışına bırakmak istedi bir kez olsun. Konfor alanından çıkmak istedi. Sadece ufak bir istisnaydı, fazlası değil.
Bu yüzden daha fazla çalmasına izin vermeden açtı aramayı.
"Alo! Deku-san, görmek isteyebileceğiniz şeyler buldum, Dynamight ile ilgili."
"Teşekkürler Hana-san, ajansta mısın?"
"Evet efendim."
"Peki, gelmek üzereyim."
"Anladım efendim, ah bu arada.."
"Ne oldu?"
"Kahraman komisyonundan bir ekip burada..."
Kaşları havaya kalkmıştı Deku'nun.
"Neden?"
Diyebildi sadece.
"Sordum ama sizi beklediklerini söylediler."
"T-tamam, geliyorum."
Kapattı telefonu acilen. Kanunları çiğnediğini hatırlamıyordu. O zaman yeni bir operasyon mu vardı? Ama suç oranı büyük ölçüde düşmüştü.
Şehir veya ülke dışında olduğunu düşündü bir an. Peki neden daha önce haberi olmamıştı? Başka bir sorun vardı.
Kafasında canlanan sarışın adamla yutkundu Deku. Yutkunamadı daha doğrusu, hissettiği rahatlığın bedenini terketmesine izin verdi sadece.
Sonunda girdiği ajansta koşuyordu şimdi. Önce uğraması gereken farklı biryer vardı.
Kapıyı alelacele açınca şaşırmıştı asistanı. Terini elinin tersiyle sildi ve kadının karşısındaki koltuklardan birine oturdu. Belki de stres yapmasını gerektirecek birşey yoktu.
"Gelmişsiniz!"
"E-evet. Lütfen bulduğun herşeyi hızlı anlat Hana-san çok vaktim yok."
"Peki"
Pembe kılıflı dosyayı uzattı adama siyah saçlı kadın. Ellerini masada birleştirdi ve anlatmaya başladı.
"Bakugou soyadı araştırdığım kadarıyla çok köklü ve varlıklı bir aile. Ayrıca adlarına kayıtlı birkaç şirket var. Fakat çoğusu yasa dışı işler sebebiyle devlet tarafından kapatılmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
failed revenge • bakudeku
Fiksi Penggemarvillain bakugou / hero deku au new gen symbol of peace vs symbol of fear