passionate bodies

359 36 63
                                    

Dudakları birbirine değdiğinde dona kalmıştı Deku. Gözleri fıldır fıldır açılmış, parlıyordu.Hâlâ kesmemişti ama Deku dudaklarının temasını.

Dynamight yavaşça dudaklarını hareket ettirmeye başlayınca hemen kaldırmıştı kafasını olduğu yerden.

Şimdiyse Bakugou'nun üstünde oturmuş. Etrafına bakıyordu. Anahtarı arıyordu gözleri. En son elindeydi sarışın adamın.

Kollarında gezintiye çıktı gözleri. Daha sonra parlayan metalleri görünce uzattı elini.

Kolay olacağını düşünmüştü, Bakugou gövdesini ve kolunu yukarı kaldırıncaya kadar.

Boyunu aşan anahtarlara ulaşmak için oturduğu yerden kalktı Deku, bacaklarını altına alarak oturdu bu sefer ve anahtarlara uzandı.

Elleri arasına almak üzereydi anahtarları ki duyduğu sesle durdu.

"Hngh~"

"S-siktir"

"B-bacağı- ıgh- n.."

"Çek.. ngh- onu.."

Hızlıca tüm yükünü topladığı bacağına kaydı gözü. Ardına kadar açılmıştı yine.

Tüm ağırlığını verdiği bacağının baldırına batan sertliği hissedince anlamıştı.

Çok sert bir şekilde Bakugou'nun aletine baskı uyguluyordu.

Hemen çekti bacağını oradan. Ne yapacağını bilememişti şimdi.

Ani tedirginlikle elini dokundurdu şişkinliğe.

"Ah"

İniltiyle ne yaptığının farkına vardı ve hemen çekti elini. Niyeti birşeyleri düzeltmekti sadece. Salak salak ne yapacağını bilemeden baktı, Bakugou'nun sıkıca kapatılmış gözlerine.

Belkide aradığı boşluğu şuan bulmuştu. Tekrardan anahtarı aradı gözleri.

Bakugou'nun sımsıkı kapattığı yumruğunun içindeydi..

Tekrardan Bakugou'nun üstünde yerini aldı. Yeniden oturur pozisyona gelmişti.

Ellerini sert göğüs kaslarına götürüp yatağa geri itti. Şuan tamamen uzanan Bakugou'nun gözlerini şaşırarak açtığını gördü.

Bu kez Deku yapışmıştı sarışın adamın dudaklarına aniden.

Düşünmeden hareket etmişti ve daha önce hiç yapmadığından sadece dudaklarını hafifçe bastırmakla yetindi.

Bakugou dayanamayarak kontrolü eline almıştı. Sımsıkı yumruk yaptığı elini hiç açmadan yeşil saçlı adamın ince beline yerleştirdi ellerini.

Dudaklarına saldırıyordu adeta. Cezasını veriyordu onlara. Sertçe üst dudağını emerek ısırmaya başladı. Gelen metalik tatla keninden geçmişti.

Ani acıyla istemeden mırıldanarak inlemişti Deku. Ağzının aralanmasını fırsat bilerek dilini devreye sokmuştu Bakugou.

Bu sırada Deku'nun elleri rahat durmuyor belindeki ellerden yumruk olanı gevşetmek için okşuyordu.

İstiyordu o anahtarı, bunun için yapmıştı o hamleyi. Kendiside farkındaydı fakat.. bir anahtar için ne kadar ileri gidebileceğini merak etmişti bir numaranın.

O eli asla açmayacaktı, istediğini vermeyecekti.

Kaşlarını çatmış sıkıca gözlerini kapatan Deku'nun can çekişen suratını izlemek çok keyifliydi Bakugou için.

failed revenge • bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin