red eye sockets

231 32 71
                                    

























Kaçıncı shotı olduğunu uzun bir süre önce saymayı bırakmıştı Deku. Yine de umursamadı, birini daha dikti kafasına ve yanındaki onun gibi çakır keyif olmuş adamın dediklerini duymak için kulağını yaklaştırdı.

Rody çilli tene alnını yerleştirdi dikkatlice. Deku ani sıcak temasla titrediğini hissetmişti.

Şimdi elleri devreye girmişti ondan uzun saçlı adamın. Üstündeki siyah hırkayı ve altındaki geniş tişörtü sıyırıp soğuk teniyle buluşmuştu.

Hissettiği yapılı ama yumuşak belin kenarlarını kavradı sıcak elleriyle. Tenlerinin ısı alışverişi yapmasına izin verdi bir süre. Bu sırada boş durmayarak boynuna kuru öpücükler bırakıyordu.

Deku ise.., o bundan memnun değildi. Hemde hiç. O geceyi hatırlatıyordu. Gerçi o kadar buna benzer gece vardı ki. Kendine olan saygısını kaybettiğini düşündü bir an.

O yutkunamadan ter akıtarak bunları düşünürken Rody'nin elleri Deku'nun bacaklarını bulmuştu. Cüsse farklarına rağmen elinin boyutunu geçen yumuşak bacak kaslarını avucu içine aldı. Baş parmağıyla sıkarken kafası yavaşça Deku'nun dudaklarına kayıyordu.

"Dur..."

Dedi, kafasını başka yöne çevirirken.
Bunu istemiyordu. İbne haberlerinin yayılmasını istemiyordu. Komisyonu görmek istemiyordu. Shoto'nun suratını bırak adını bile duymak istemiyordu. Katsuki'nin de yüzüne bakamayacak kadar kötü hissediyordu. Alkolü bu kadar fazla kullanmakta istemiyordu. Tek gecelik bir ilişkide istemiyordu.

Rahatsız olduğunu belli ederek ondan uzun adamı omuzlarından tuttu ve hafifçe itti. Kör kütük sarhoştu ve başı dönerken gücünü toplamak zordu.

Ama adam durmadı. Parmaklarını yeşil buklelerin arasına yerleştirdi ve adamın dudaklarına yaklaştı.

Deku sonunda transtan çıkmış olacak ki, ona koala gibi yapışan herifi tek hamlesiyle üstünden attı. Tabureyle beraber yere savrulan adamın aciz suratına baktı kinle.

Sonra Rody'nin üstüne yürüdü ve ayakkabısıyla yerde ondan uzaklaşmaya çalışan adama vurdu.

Barmen onları ayırmak için atağa geçmiş kalabalığın bir kısmı ise onları çevrelemişti bile. Neyseki Deku'nun suratı tanınmayacak kadar kapalıydı. Bunun umrunda olup olmadığı ise muammaydı.

Durmadı Deku. Vahşice tekrar geçirdi yerde kıvranan adamın karnına. Bağırdı tüm dişlerini göstererek.

"Sana dur demiştim!"

Gür sesi ve çevrelerindeki artan insan sesiyle müzikte kesilmişti. Artık yüzlerce kişinin olduğu gay barda tüm gözler kimliği belirsiz Deku'nun üzerindeydi.

Barmen elindeki şok cihazıyla dikkatlice hâlâ yerdeki adamı hırpalayan kısa boylu adama yaklaştı. Niyeti sadece uzaklaştırmaktı.

Etkinleştirdiği cihazı tutan gergin elini biri yakalamıştı. Kolunu feci şekilde sıkan yapılı adama baktı barmen.

Onu durdurup yerdeki adamın haşatını çıkarırken kendinden geçmiş Deku'yu kaldırdı sarışın adam.

Kırmızı gözleri soğuk ve emir vericiydi. Genç barmen gergince yutkundu. Lanet olsun, ilk iş haftasında mafya babaları tarafından öldürülmek istemiyordu.

Kolundan tuttuğu Deku'yla Bakugou barmene yaklaştı. Ve kalabalığın duymayacağı şekilde terli gence fısıldadı.

"Kim olduğumu öğrenmek istemiyorsan burayı dağıt. Ayrıca üst kattan bir anahtar ayarla."

failed revenge • bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin