Bu bolum hikayenin devamı degil
Gördüğü parıltılı gökyüzünde bir noktayı işaret etti Bakugou.
"Bak Deku! Bir kayan yıldız!"
Kaçırmıştı Deku, yanındaki sarışına bakmakla meşguldü.
"Dilek tuttun mu?"
Somurttu Deku, çocuk gibi dudaklarını büzdü.
"Ah, vaktim olmadı..."
"Peki dilemek istediğin birşey var mıydı?"
"Evet."
"Ne dilerdin?"
"Farklı insanlar olmamızı dilerdim."
"..."
"Birbirine hoşçakal demek zorunda olmayan olmayan iki insan.."
..
Anahtar sesiyle iyice terlemişti Deku. Kapının önüne koştu yetişmişti sarışın adama.
Elindeki birkaç poşeti aldı ve onu karşıladı.
Adam ayakkabılarını eşikte çıkarınca ona tip tip bakmaya başlamıştı.
"Üstündeki ne Deku?!"
Kafası aşağı indi Deku'nun. Mutfak önlüğünü çıkarmayı unutmuştu.
Utanarak ensesini kaşıdı gülümserken.
"Unutmuşum.."
"Mutfağı yakmadın değil mi?!"
"Kacchan!"
..
Masada oturmuşlardı ikisi yemeden önce ellerini birleştirdiler. Her ikiside şükranlarını sunduktan sonra başlamıştı yemeye.
Bu gün özel bir gündü ve Bakugou'nun bu kadar sessiz olması iyi birşey miydi emin değildi Deku.
"Doğruyu söyle Deku, hazır mı aldın bunları."
"Şey.. Mapo tofu hazır.. Ama! Yuzu-kosholu tavuğu ve pirinci ben pişirdim."
Gururla gülümsemişti Deku, ta ki Bakugou sarkastik tavrıyla bunu bozana kadar.
"Belli oluyor."
"Kacchan ya!"
Çocuk gibi kollarını birbirine doladı kafasını da başka yöne çevirdi alınmış gibi.
Bu şirin hallerine gülüyordu Bakugou. Geçirdiği en huzurlu zamanlar Deku ile olanlardı. Çocukluğu, partneri, ailesi ve herşeyi olmuştu bu adam onun. Doğum gününde başka ne isteyebilirdi ki? Kendini zaten dünyanın en şanslı adamı olarak görüyordu Deku ona böyle gülümserken.
"Şaka yapıyorum. Güzel olmuş."
Gözleri parladı yeşil saçlı adamın. Tekrardan Bakugou'ya döndü masada.
"Gerçekten beğendin mi?!"
"En azından denemişsin."
Yeniden çatılmıştı karşısındaki adamın kaşları.
"Kacchan!"
"Tamam, tamam. Harika olmuş Deku."
Cıvıl cıvıl konuşmaya devam etti Deku yeniden. Sadece sarışın adamın yanında böyle davranıyordu. Hep çok konuşan biri olmuştu ve o onu olduğu gibi seviyordu. Bir ilişkiden ne istiyebilirdi ki başka?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
failed revenge • bakudeku
Fanfictionvillain bakugou / hero deku au new gen symbol of peace vs symbol of fear