Kahraman Komisyonu'nun savaş için verdiği rapor
Savaşın hemen ardından yakalanan iki gelişmemiş nomu ve üç birinci sınıf nomu UA Lisesine kahramanlar tarafından teslim edilmiştir.
Nomuların bir süre önce doktor Kyudai Garaki'nin laboratuvarından çalındığı tespit edilmiştir.
Hâlâ hayatta olan kötüler birliğinin eski üyesi Touya Todoroki, iki numaralı Shoto Todoroki aracılığıyla Musutafu Şehir Hastanesi'ne yatırılmıştır.
Kahramanların elinden kaçan iki kötü hâlâ şehirde firari gezmektedir.
Savaşa katılan sekiz kahramandan, iki numara Shoto Todoroki ve on numara Kyouka Jirou olmak üzere iki kişi yaralı, diğer beş profesyonel kahraman sağlam şekilde atlatmıştır.
Barışın sembolü, bir numaralı kahraman Deku kaçırılmış ve haber alınamamaktadır.
..
Gözlerini usulca aralayan Deku, yeni uyanmanın verdiği sersemlik ile esnemeye çalışmıştı. Kollarını iki yana uzatıp gevşemek istedi.
Ellerini sımsıkı saran soğuk metal yapıyı hissettiğinde aniden duraksadı. Aklına gelen anılarla gözleri ardına kadar açıldı.
Bilekleri birbirine zincirlenmiş, her iki bacağıda ayak bileklerinden sandaleyeye sabitlenmişti. Hareketlenmeye başlamıştı. Zincirlerin kalınlığını kontrol etmek adına bileklerini zorladı. Oldukça kalın ve dayanıklı duruyordu. Ama bu onu tutamazdı.
One for allı %8 çalıştırıp ellerini hızlıca birbirinden ayırdı. Kırılan zincirden yüksek ses çıkarmamaya dikkat etmişti.
Sol bileği ani hareketiyle beraber zincir yüzünden incinmişti. Yüzünü ekşitti acıyla. Umarsamayarak aynı hareketi ayak bilekleriylede yaptı. Kurtulmuştu şimdi. Ayaklanmayı denedi fakat zorlanıyordu. Uzun süredir uyuyor olmalıydı ki kasları uyuşmuştu.
İçinde bulunduğu odayı süzdü terketmeden önce. Odayı fazlasıyla kasvetli yapan loş ışıklı bir lamba, bağlandığı sandalye, rutubetli beyaz duvarlar ve tavanla bir çeşit sorgu odasına benziyordu. Neresiydi burası?
Bulunduğu yeri keşfetmeyi umarak sarsak adımlarla çıktı odadan. Şimdiyse bodrum gibi bir odaya girmişti. Karanlık bodrumu merdivenlerinden gelen ışık aydınlatıyordu. Uyuşuk vücudunu zorla ilerletirken kahraman kostümünün parçası olan kırmızı ayakkabılarının bir sıvıya bastığını hissedince durdu.
Yere indi gözleri. Artık kahverengi-bordo tonlarına çalmaya başlamış kırmızı sıvıyı görmesiyle donakalmıştı. Hemen uzaklaştı kurumaya yüz tutmuş kan göletinden. Kimin kanıydı bu?
Kendini toparlayarak ilerledi merdivenlere. Sessizce birkaç basamağı çıktı. Konuşma sesleri duymaya başlayınca durdu yerinde. Ne konuşulduğu anlaşılmayacak kadar uzaktaydı.
Gergince kafasını aralıklarından üst katı gösteren merdiven korkuluklarının arasına uzattı. Gözleri aydınlığa alışınca görmüştü uzun koridoru.
Seslerin geldiği yeri takip ederek ilerledi Deku. Soldan üçüncü kapının önünde durmuştu. Konuşmaların net bir şekilde anlaşılması burada olduklarının kanıtıydı.
Odanın hafif aralık olan kapısının hemen yanında durdu. Olası bir hareketlenmeye karşı tetikte olacaktı.
Tanıdık gelen seslerle kavramıştı kim olduklarını. Kötüler... Kulak kesti konuşmalarına bir süre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
failed revenge • bakudeku
Fanfictionvillain bakugou / hero deku au new gen symbol of peace vs symbol of fear