bloody semen

414 38 89
                                    








Todoroki'ye Dynamight hakkında öğrendiği tüm bilgileri anlatmıştı Deku sakinleşince. Biraz daha konuşup ilerki planları hakkında tartıştıktan sonra terketmişti hastaneyi Todoroki.

Yanlız kalmıştı yine Deku. Hemşirenin halsizliğine iyi geleceğini düşündüğü için taktığı serumun dolmasını beklerken televizyondaki haberlere göz atmaya karar verdi.

Yatağın hemen yanındaki küçük masaya uzanıp kumandayı aldı eline ve en üstteki kırmızı düğmeye bastı.

Açtığı an karşısına çıkmıştı zaten haber kanalı. Değiştirmeden dinlemeye başladı.

Sıkıcı konuşmalardan sıkılınca yastığa koydu kafasını. Düşünmeye başladı o geceyi.

Neden böyle bir şeye izin vermişti ki?

Hayır, izin vermemişti. İstemişti. Onla yatmayı istemişti.

Neden istemişti peki?

İlk defa kendine dürüst olup duygularını düşündü. Hayır ona karşı romantik duygular hissetmiyordu.

Peki neydi o istek? O anlık arzusu muydu? Tek gecelik bir tutku muydu yani? Yüksek libidolarının kurbanı mı olmuştu ikiside?

Hayır bunlarda değildi. Daha fazlasıydı.

O zaman neydi bu hissettiği şey?

Ne düşündüğünün farkına varınca kendine tokat attı Deku.

O olay tek gecelikti. Todoroki'nin dediği gibi tekrarlanmayacaktı. Söz vermişti. Bu sefer tutacaktı.

Hem bir numaralı kötüyle arasında bırak sevişmeyi en ufak bir his bile besleyemezdi. Kahramanlığına ihanet ederdi. Halka, kendine olan saygısına, arkadaşlarına, Allmight'a ihanet etmiş olurdu. Buyüzden onun hakkında düşünmeyi bırakmalıydı.

Yatakta yan döndü biraz uyumak için. İşe yaramayınca diğer tarafına döndü.

Bırakamıyordu.

..

Yüzüne vuran soğuk havayla gözlerini açtı Deku. Karşısında pencerede oturmuş sarışın adamı görmeyi beklemiyordu.

Halisülasyon mu yoksa gerçek mi ayırt etmek için dikleşti yatakta hemen.

Ellerini gözlerine yerleştirip ovuşturdu.

Yeniden açınca hâlâ orada oturuyordu Dynamight. Gerçekti.

Şokla gözleri sonuna kadar açılırken, Bakugou sırıtıyordu her zamanki gibi.

"Selam."

"..."

Atladı camdan aşağı yere ayak bastı Bakugou. Hastane yatağının önünde durdu. Yukarıdan Deku'nun suratına bakıyordu şimdi.

"Özledin mi beni?"

Çilli adamın çenesini tuttu narince.

"Hmm?"

"S-sen.."

Şaşkın ifadesi değişmişti ve kaşları çatılmıştı bir numaranın. Çenesindeki eli itti sertçe.

"Bana bak!"
"O gece yaşananlar..."

"..."

"Sadece tek seferlikti."
"Kaçabilmek için anahtarları alabilmem gerekiyordu."

Daha da keyiflenmişti şimdi Bakugou.

"O yüzden mi seni becermem için yalvardın Deku?"

Yüzü kıpkırmızı olmuştu Deku'nun. Kafasını başka bir yöne çevirdi. Kısık sesiyle konuştu.

failed revenge • bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin