"Family is not an important thing. It's everything..."
Liz
"Mam! Pap! Mila!" Gil ik als ik ze uit de auto zie stappen. Deze week ging zo snel voorbij voor mijn gevoel. Zonder dat ik het door had was het al weer vrijdag, de dag dat mijn ouders en mijn nichtje zouden komen. Ik had persoonlijk erg veel zin in deze dag en nu is die eindelijk aangebroken.
"Liz schatje!" Mijn moeder loopt op me af en knuffelt me alsof ik jaren ben weg geweest. Daarna knuffelt mijn vader me nog even stevig en Mila geeft me ook een berenknuffel. "Kom binnen in mijn paradijs." Ik open de deur zodat ze met hun koffers in hun handen naar binnen kunnen gaan. Mila heeft een klein koffertje, in tegen stelling van mijn ouders die allebei een enorme zwarte koffer mee hebben genomen, met de vlag van USA er op.
"Ik heb een logeerkamer voor pap en mam, helaas heb ik daar alleen een stapelbed staan dus voor deze ene keer kunnen jullie niet naast elkaar liggen." Mila komt naast me staan, "en Mila komt op het luchtbed op mijn kamer."
Ik lijdt iedereen naar hen kamers zodat ze hun koffers kwijt kunnen, daarna volgt een uitgebreide rondleiding. Ik laat ze alles zien. Van de gang tot de garage, zelfs de wc wat ook van pas kan komen.
"Ik ben vrij vandaag dus ik heb gereserveerd in een goed restaurant aangeboden door een vriend." Liam is die ene vriend. Ik heb deze hele week veel met Liam opgetrokken hij deed alles wat hij maar kon om mij Niall te laten vergeten. Die Niall die na onze net-geen-kus geen contact meer heeft opgezocht. Die Niall die Mila's hart heeft gebroken en het mijn taak is om wraak te nemen voor haar wat me niet lukt om verschillende redenen. 1 die Niall wijst me steeds af, 2 ik twijfel of ik het wel moet doen.
"Ik kan jullie nu wel een rondleiding geven door Coventry. Morgen gaan we trouwens naar Londen om te shoppen, sorry pap." Mijn vader is niet een grote fan van winkelen. "Maakt niet uit als ik dit weekend maar bij mijn dochter ben." Mijn vader is niet een persoon die zijn gevoelens deelt of überhaupt veel praat. Daarom was het erg bijzonder dat hij dat tegen me zei. Het toverde een enorme glimlach op mijn gezicht, "bedankt pap. Ik hou van je."
"En ook van jou hoor mam." Zei ik toen ik mijn moeder naar me zag staren. "Zijn jullie klaar of willen jullie eerst nog iets eten en drinken?" Mila stelde voor om in Coventry iets te gaan eten in een café, omdat ze njet veel hebben gegeten. Iedereen stemde daar mee in dus we zijn naar een klein café in het kleine centrum van Coventry gegaan, wat eigenlijk allemaal niet zo klein was.
Mijn vader bestelde een glas cola met biefstuk. Mijn moeder die niet zoveel trek had bestelde alleen een salade met een glas sinaasappelsap. Mila bestelde net als ik de gerookte zalm, met een sinas. Soms lijken we echt op een tweeling.
Na het eten lied ik mijn familie Coventry zien, net centrum, het gebouw waar ik werk, ik lied Mila de club van Zayn zien, maar we gingen eigenlijk al snel weer naar huis. Ik kreeg toen het idee om net als vroeger ouderwets bord spellen gegaan spelen. Laten we zeggen dat net als vroeger mijn vader won met mens-erger-je-nieten. Om ongeveer 7 uur gingen we naar het restaurant waar ik had gereserveerd.
We bestelde allemaal, omdat we allemaal heel veel van soep houden, een soep als voorgerecht. Ik had mijn lievelingssoep; tomatensoep. Mijn ouders namen allebei de kippensoep en Mila de champignonsoep. Toen we allemaal onze soep op hadden kwam het hoofdgerecht. Ik had als drinken een glas rode wijn net als mijn moeder. Ik heb niet opgelet wat mijn vader had, maar Mila had een cola omdat ze niet zo'n fan van alchohol is.
Ik had een biefstuk met een heerlijke salade, Mila had kippenborst, mijn moeder had een garnalen salade en mijn vader had stuk lam.
Als dessert nam ik slagroom ijs wat eindelijk voor kinderen was, maar I don't care. Mijn vader kon niks meer eten dus die sleept het dessert over, mijn Moeder nam pistache ijs waar ze een grote fan van is en Mila aardbeien ijs.
Na al het eten moest Mila ons naar huis reiden, omdat wij hadden gedronken. We waren erg snel thuis en mijn ouders gingen meteen naar de logeer kamer. Mila en ik wouden de hele nacht op blijven net als vroeger bij logeer partijen, maar we waren simpel weg te moe en vielen als een blok in slaap.
+++
"Kijk daar is de Londen Eye, heb je kaartjes gekocht Liz?" Vroeg Mila. Ik schud mij hoofd spijtig, "nee en als je er in wilt EN nog kaartjes moet kopen staan we niet 6 uur nog."
Ik, mijn vader, moeder en Mila zijn vanochtend om 11 uur in de trein naar Londen gegaan. Nu zijn we door Londen aan het lopen, alsof we de stad op ons duimpje kennen.
"Ik wil nog naar die winkel!" Die 'zin' hebben, ik, Mila en mijn moeder afwisselend uitgeroepen. We willen allemaal ergens heen. Ik kijk naar nieuwe schoenen, mijn moeder naar een nieuwe jas en Mila kijkt overal naar. Mijn vader slentert er wat achteraan, ik weet dat dit niet zijn favo uitstapje is. Gelukkig komen hij en mama vaker in Londen, waar ze denk ik leukere dingen doen.
Als we een nieuwe schoenenzaak inlopen word mijn vader gebeld, hij gebaarde dat hij even naar buiten loopt. En komt na bijna een kwartier helemaal wit terug.
"Pap? Wat is er aan de hand?" Hij probeert zijn geschoktheid te verbergen, "mam en ik moeten nu terug naar huis. Er is ingebroken bij ons ik had iemand van de politie aan de lijn. Er zijn meer spullen stuk dan dat ze weg zijn, maar de schade-" hij stopt. "Gelukkig zijn we verzekerd schat." Mijn moeder is ondertussen ook helemaal wit geworden.
"Ingebroken? Juist nu ik bij mijn dochter ben?"
"We kunnen nu met de trein naar Coventry gaan hij vertrekt pas over een uur"
+++
Toen we eenmaal bij mijn huis aankwamen hebben mijn ouder overlegt om naar huis te gaan. Mila wou blijven en zorgde voor een die terug zondag. Mijn ouders pakte hen spullen in en vertrokken. Ik zat te duimen dat de schade meeviel...Terwijl mijn ouders helemaal geschokt waren, waren Mila en ik klaar voor een dans nacht in de club van Zayn. We hadden ons opgemaakt en we gingen in mijn auto er heen.
Het werd een nacht met drinken en dansen als motto. Zayn vroeg of ik niet weer op het podium wou, maar ik wees hem af. Hij zei dat hij me nog een keer ging vragen als ik aangeschoten was. Ik beloofde mezelf om weinig te drinken dus ik wenste hem succes met dat. Liam was er niet, net zo min als Louis. Ik was lichtjes teleurgesteld, ik kon ze niet aan mijn nichtje laten zien.
Wie ik wel zag was een jongen man met blonde haren die alleen in de club was. Geen Rebecca. Ik porde Mila en wees naar Niall. Ze knikte, "als hij je ziet moet hij ons Niet samen zien." Ik knikte en op precies dat moment kruizen Nialls ogen de mijne. Ik dans een beetje weg van Mila zodat het niet meer lijkt dat we bij elkaar horen.
Niall liep naar me toe, maar plotseling werd hij afgeleid. "Mila?! Wat doe jij hier?"
Ik zag Mila rood worden, "ik ben hier voor een vriend Niall. Ook leuk jou te zien, bye." Toen danste ze weg. Niall schudde zijn hoofd en greep mijn pols zodat hij me tegen hem aan kon drukken.
"Kan ik met je praten? Buiten graag."
--------------------------
Bedankt voor het lezen reageren en stemmen, ik hoop dat het niet een grote moeite is om op het sterretje te drukken of: leuk! Te zeggen op dut hoofdstuk. :)
Ik hou van jullie en hoop dat jullie een fijne dag hebben xx
Doei alle pizza's
Je kunt wel merken dat ik zin in pizza heb want pizza is life amen.
Xx Romy
I'm a rapper
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
FanfictionIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...