Hoofdstuk 17

356 15 8
                                    

"You're perfect."

Liz

"6 uur kom je eten punt uit, wees niet zo bang voor mijn kook kunsten." Zeg ik tegen Niall terwijl we praten door de telefoon. "Ik ben erg kies keurig." Waarschuwt hij me. Ik rol met mijn ogen, "jij lijkt me zo'n persoon dat alles wel lekker vind Nialler." Ik weet dat hij nu bloost, "misschien, ik ga ophangen kusjes tot 6 uur."

Hij hangt op en ik glimlach, we zijn nu al bijna 3 weken samen, terwijl het voelt als 3 maanden. We zijn steeds vaker op date gegaan en we hebben het leuk samen na het werk. Ik heb in die drie weken Mila nog een keer gesproken, dat was de dag na de eerste kus met Niall. Ik voelde me op een een of andere manier schuldig en moest haar bellen. Toen ik haar eenmaal aan de telefoon had wist ik niet wat ik moest zeggen.

Zij begon gelukkig te praten, maar op een gegeven moment begin ze vragen te stellen over de "nep" relatie met Niall die dus eigenlijk echt is. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ze vroeg of ik echt verlieft op hem zou kunnen worden en ik sloeg dicht. Gelukkig werd ze onderbroken door een mannen stem en hing ze plotseling op, wat ik eeg vreemd vond.

Ik kijk in de koelkast naar voedsel, ik wil spaghetti maken, waar ik zelf helemaal gek van ben, voor Niall. Terwijl ik zoek naar enige spaghetti of tomatensaus kom ik er achter dat ik ze niet heb. Dat word naar de supermarkt.

Ik pak mijn tas en rij direct in de auto er naar toe, ik gooi de spaghetti in mijn winkelmandje en loop naar de schap waar de tomatensaus staat. Helaas staat die helemaal bovenaan en ben ik niet de langste. Ik probeer de tomatensaus te pakken terwijl ik op mijn tenen sta, tot iemand anders het voor me pakt. Ik draai me om naar de persoon en staar in twee groene ogen die me aanstaren. "Wou je deze?" Ik knik blozend, waarom ben ik ook zo klein? Hij legt de tomatensaus in mijn mand en steekt zijn hand uit, "hey ik ben Harry Styles."

"Liz Parker."

Hij wijst naar het eten dat ik in het mandje heb gestopt, "ga je spaghetti maken?" Ik knik, "maar ik krijg het waarschijnlijk nooit meer voor 6 uur af."

"Ik help je wel." Zegt Harry styles. Waarom zou een vreemdeling mij willen helpen? Ik kijk hem twijfelend aan, "ik weet het niet Harry." Er is iets mysterieus aan hem. Iets wat ik eerder heb gehoord. Waarom heb ik zijn stem eerder gehoord?

"Ik ga echt niet je huis bestelen." Waarom ben ik ook zo goed gelovig?!

"Kom nou." Zegt hij. Meteen kijk ik hem verbaast aan, die stem... Die stem lijkt op die stem van die jongen die bij Mila was. Die ons gesprek afkapte... Zou het hem zijn?

"Oké, maar je doet alles wat ik zeg en bent weg voor mijn vriend er is."

Terwijl we bij de kassa staan kijkt hij naar zijn schoenen, "heb je een vriend?"

"Ja dus waag het niet om met met te flirten waar hij bij is." Hij lacht, "ik heb een vriendin hoor Liz." Zegt hij lachend terwijl ik met de boodschappen naar de auto loop. "Oh."

+++

Het is tien voor zes en we hebben eindelijk de spaghetti af, Harry dekt de tafel voor twee en ik kijk bij het raam of Niall er al aan komt. "Is je vriend een leuke jongen?" Vraagt hij. Ik glimlach als ik aan Niall denk, "ja, ik ben echt verlieft op hem. Niet alleen zijn uiterlijk, maar ook zijn karakter. Hij is aardig en sweet, maar ook wild." Zonder dat ik het door heb kwebbel ik door over Niall terwijl Harry blijft knikken. "Hey je vriendje staat bij het raam." Zegt hij door mijn gepraat heen. Ik ren meteen naar de deur en laat hem binnen, "Niall" gil ik uit. Ik geef hem een kus en we lopen hand in hand naar de woonkamer. Harry kijkt Niall zuur aan als we binnenkomen, "hi ik ben Harry en jij Niall. Liz haar vriend toch?"

Hij knikt, "wat ken je hem precies van Liz?" Ik weet gewoon dat hij jaloers is. "Hij is een vriend denk ik." Niall trekt me dicht tegen me aan als teken 'blijf af' voor Harry. "Je hoeft je geen zorgen te maken hoor Niall ik heb een vriendin en zal nooit vreemdgaan zoals-" hij stopt en woelt door zijn bos krullen. "Liz kan ik je nummer nog hebben."

"Tuurlijk." We wisselen nummers uit en vervolgens laat ik Harry uit. Ik denk dat we nog wel eens goede vrienden kunnen worden. Maar wat weet hij over Niall? Hij mag hem niet echt.

"Oké Lizzie ik snap er niks van, maar ik ruik spaghetti dus eerst eten dan uitleg oké?"

+++

"Dus je nam hem gewoon mee?!" Ik heb net Niall alles uitgelegd Harry. "Hij kon wel een dief zijn of een moordenaar-"

"Hij is een spontane jongen Niall, kunnen we nu over iets anders praten? Of misschien iets anders doen?" We hebben net ons eten op en zitten naast elkaar op de bank. Hij trekt me weer op zijn schoot net als bij onze eerste kus, net als toen trekt hij me tegen hem aan en drukt hij zijn lippen op de mijne. We zoenen, we zoenen zo lang. Tot hij zijn lippen van de mijne haalt en me aan kijkt me die mooie ogen, "je bent zo mooi."

Ik glimlach, hij is zo perfect. "Niall." Fluister ik. "Liz." Fluistert jij terug. "Ik-" maar hij onderbreekt me met een kus. "Je bent Perfect Niall." Hij is de jongen waarop ik verlieft ben. Hij is het, ik weet het zeker. "Ik wil je nooit meer loslaten prinses. Ik wil je voor altijd zo blijven vasthouden en je blijven kussen. Ik wil dat je bij me blijft voor altijd, ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand Liz. Ik heb mijn gevoelens niet onder controle."

"Niall, ik wil het zelfde. Ik wil voor altijd bij je blijven.."

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~

Uiteindelijk heb ik Niall thuis, Ik gaf hem een afscheid kus en deze afscheid kus was langer dan normaal. Hij bleef maar fluisteren hoe mooi ik was en hoe perfect. Terwijl ik me schuldig begin te voelen, ik ben niet perfect. Ik lieg tegen je.. Al die dingen wou ik zeggen, maar ik kan het niet. Ik ben egoïstisch. Ik weet dat ik het moet zeggen en ook tegen Mila, maar het lukt me gewoon niet...

Waarom ben ik toch zo'n lafaard?

---------------------------

Hey hoe gaat het met jullie? Mijn vakantie is over 2 weken alweer afgelopen, niet te geloven hoe snel alles gaat.

Harry Styles zit er eindelijk in pas in hoofdstuk 17. Hoe vinden jullie hem?

Xx Romy

One Rule | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu