Hoofdstuk 6

400 24 0
                                    

"Right from the start I knew I had to make you mine."

Liz

"Heb je ze gewoon laten gaan?!" De stem van Mila klinkt kwaad door de telefoon. Na dat ik Rebecca en Niall was kwijt geraakt ben ik naar huis gegaan en in slaap gevallen op de bank. Ik werd wakker donderdag om 12 uur in de middag. Liam haalt me om half 12 's avonds op. Ik besloot dat ik Mila even moest inlichten over mijn blunder. Zo te zien neemt ze het niet zo goed op.

"Sorry, maar het was te druk om er door heen te komen. Ik zal ze wel weer vinden." Ik hoor haar zuchten, "ga je vandaag aan de slag?" Ik bijt op mijn lip, "ik kan vandaag niet, ik ga naar een feest met mijn werk. Liam haalt me half 12 op en wecgaan naar een club waar zijn vriend Zayn de baas is."

"Mila?" Het is weer die stem. Die stem die er de vorige keer ook was. "Ik hang op." zegt ze snel, dan hangt ze op. Ik schud verbaast mijn hoofd, wie is die jongen toch bij haar? Wat moet ze met hem? Eigenlijk is het niet mijn zaak, maar ze is mijn nicht. Zal ze al weer opzoek zijn naar iemand anders? Plotseling hoor ik een geluidje, ik pak mijn mobiel en zie dat ik een Appje heb van Liam.

Liam: Zayn wil je wat vragen, mag hij je nummer?

Wat zou Zayn me willen vragen? Ik ben toch niet interessant ofzo?

Jij: is goed, als ik Louis zijn nummer ook mag.

Ik weet niet waarom, maar Louis zijn nummer zal me wel handig lijken. Voor als ik nog eens fun wil hebben. Of als ik naar Londen wil gaan, hij kan me dan de weg uitleggen.

Liam: oké, Louis zijn nummer is: 0611549090 (verzonnen jammer genoeg)
En Zayn stuurt je als het goed is nu een bericht.

Jij: bedankt Liam xx

Ik sla Louis zijn nummer op en stuur hem direct een privé bericht dat ik het ben. Daarna krijg ik een bericht binnen van een onbekend bericht waar waarschijnlijk van Zayn is.

Onbekend: hey Liz, ik ben het Zayn. Je weet wel die eigenaar van die te gekke club. Ik hoorde van Liam dat jullie met het werk morgen komen. Er komen morgen ook veel andere gasten, dus ik wou je iets vragen.

Jij: nou vragen kan altijd, ik ben benieuwd

Ik sla Zayn zijn nummer op en zie dat hij aan het typen is. Waarom is het zo zenuwslopend.

Zayn: mensen vonden je optreden de vorige keer geweldig! Er vragen mensen of je nog een keer komt. Ik heb ja gezegd, kun je alsjeblieft morgen komen zingen. Al is het maar een liedje. 🙏🏻 ik smeek je.

Ik schud verbijsterd mijn hoofd. Mensen vonden het goed?! Ze vroegen of ik nog een keer kwam?! Liever niet, de vorige keer was voor iets belangrijks. Ik wil niet voor schud staan voor al mijn collega's inclusief mijn baas. Ik moet hem helaas teleurstellen

Jij: het spijt me Zayn, liever niet. Zelfs niet 1 liedje, ik wil niet voor schud staan boor mijn collega's dat van de vorige keer was dus eenmalig. Ik ben blij dat ze het leuk vonden, maar ze zien het niet weer.

Direct krijg ik een spam van berichtjes van Zayn binnen.

Zayn: meen je dat?

Zayn: 😫

Zayn: nu moet ik iets anders regelen. Shitttttt.

Jij: het spijt me.

Zayn: jammer, maar als je echt niet wil zal ik dat moeten accepteren. Ik moet gaan, ik zal direct iemand anders moeten regelen die VANDAAG nog kan.

Jij: succes Zayner

Zayn: bedankt 😣

++

One Rule | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu