"I'll never forget our First kiss..."
Liz
"Hey mama, ik vroeg me af hoe het mer jullie gaat, is de schade van de inbraak erg?" Ik zit glimlachend op de bank, ik was door al het drama helemaal vergeten dat bij mijn ouders ingebroken was. "Gelukkig valt de schade mee Liz. Alleen een kapot ruit en de tv is weg. We hebben ondertussen al een nieuw ruit en je vader heeft de sloten vervangen."
Ik haal opgelicht adem, "gelukkig maar."
"Was het leuk met Mila de rest van het weekend, ze had me verteld dat jullie uit zijn gegaan."
"Ja een vriend van een vriend is eigenaar van een club, dus we konden er gratis in."
Plotseling word er op het raam geklopt en ik zie Silvia naar me zwaaien, "mam ik moet ophangen, kusjes en doe de groeten aan papa." Dan hang ik op en ren naar de deel die ik vervolgens open trek. "En?!" Vraag ik enthousiast. Ze rent maar binnen, "het was fantastisch!"
Silvia ging woensdag op date met Liam en ze had me daarna geen berichten meer gestuurd, ik nam aan dat het goed ging. "We hebben gekust, maar hij zei dat hij eerst nog wat meer dates wil voor hij een relatie met me wil." Mijn wenkbrauwen schieten omhoog, ze hebben gekust?!
"En jij en Niall?" Ik zucht. "Het was fantastisch en romantisch, maar ik mis iets." Ze gaat zitten op de bank en kijkt me niet begrijpend aan. "Wat bedoel je?"
"Ik bedoel dat ik Niall mis zoals hij is met anderen. Uit verhalen is hij een hele wilde. Natuurlijk wil ik romantiek, maar ik wil geen preuts sex." Silvia lacht, "je wilt een bad boy in bed, wat ik kan begrijpen. Maar waarom denk je aan een date direct al aan sex meid?" Ik rol met mijn ogen, "ik heb hem nog niet eens gekust. Laat staan sex. Maar ik wil gewoon wat van zijn wilde kant zien. Het is alsof hij die verstopt voor mij, omdat hij bang is dat ik dan gillend wegloop."
"Nou." Zegt Silvia met een grijns, "dan zit er niks anders op dan het hem zelf zeggen. En dat kan je nu direct gaan doen." Ze staat op en ik kijk naar het raam waar Niall grijnzend naar ons kijkt. Ik laat Silvia uit en Niall komt binnen, "hey." "Hey." Zeg ik terug als we op de bank gaan zitten. "Je kwam onverwachts."
"Ik wou je verrassen. Hadden jullie het over mij?"
Ik kan het nu wel blijven ontkennen, maar misschien is het beter om de waarheid te spreken. "Eigenlijk wel. Silvia was op date geweest met een collega van mij Liam Payne en toen vertelde ik over onze date."
"Wat heb je verteld?"
"Nou dat het mooi en romantisch was, dat ik heb gelachen en veel plezier heb gehad."
"Maar?" Vraagt hij. "Er is een maar."
"Ik wil gewoon wat van je wilde kant zien. Ik heb altijd van dat bad boy type gedate en ik weet dat jij dat in je hebt. Ik weet hoe je tegen Rebecca doet, ik herinner nog hoe je was in de club." En de verhalen van Mila, voeg ik er in gedachten achteraan.
"Weet je het zeker?" Vraagt hij. "Ik wist niet zeker of je het wel wou zien." Ik grijns, "wees jezelf Nialler. Romantisch, maar wild."
Hij kijkt me grijnzend aan, "nou in dat geval." Hij komt dichter bij zodat ik zijn adem op mijn lippen kan voelen. "Je bent me nog een kus te goed."
Hij drukt zijn lippen op de Mijne, eerst wat onzeker kijkend of ik het wel wil. Maar als ik mijn lippen stevig tegen de zijne druk is alle onzekerheid weg. Ik voel zijn tong rond mij tong en een lichte kreun ontsnapt mijn mond. Hij trekt me op zijn schoot en ik woel door zijn haren terwijl hij met zijn vingers met mijn BH-bandje aan het spelen is. Ik kreun en word ongeduldig als hij zich speels terug trekt. Hij grijnst en ik bijt een kleine beet op zijn lip. Dit gevoel is zo geweldig, ik kan voor altijd zo door gaan. Ik voel mijn hart kloppen en tot verbazing ook zijn hart. Zijn adem in mijn nek als hij zich terug trekt en in mijn nek gaat zoenen. Ik kreun als hij plotseling begint te zuigen, "Niall." Hij grijnst en geeft nog een klein kusje voor hij me van zijn schoot haalt.
"Ik ga ervoor zorgen dat je die naam vaker gaat kreunen babe." Fluistert hij, waardoor ik over kippenvel krijg. Ik ben niet snel verlegen, maar nu weet ik niet wat ik moet zeggen. "Wow." Fluister ik terwijl ik over zijn Hand strijk. "Ik heb nog nooit zo'n eerste kus gehad." Ik kijk recht in zijn ogen. "Ik ook niet prinses." Hij haalt een haartje uit mijn gezichtsveld. "Maar ik wil ze wel vaker."
Ik ook Niall. Ik ook..
+++
"Wanneer kom je weer eens langs?" Vraag ik zachtjes terwijl ik hem nog een kus geef. "Morgen." Belooft hij. Voordat hij de deur uit wil gaan pak ik zijn arm beet. "Wacht." We blijven elkaar ven aankijken. Zijn prachtige Blauwe ogen kijken me vragend aan. "Wat is er Liz?"
"Ik-k." Oh god, begin ik nu te stotteren? "Ik- wij, zijn we samen? Ik bedoel- hebben we nu echt een relatie of-" de hele zin komt er verkeerd uit, wat doe ik toch weer stom. Natuurlijk wil zo'n perfecte jongen als hij geen relatie met mij.. "Ja Liz." Ik kijk verbaast op, "zei je nou ja?" Hij knikt, "wil je dat ik het nog officieel ga vragen?" Voordat ik iets kan zeggen zegt hij al. "Liz Parker wil je een relatie met mij?" Ik giechel, dat kwam er echt heel raar uit. "Ja Niall Horan." Hij geeft me nog een kus en loopt maar zijn auto, "ik app je als ik thuis ben."
Ik knik en loop weer naar binnen, dit was officieel de mooiste dag ever...
----------------------
Een hele mooie dag tutututututuuuuu.
Drag me down OMG geweldig! Ik luister het al de hele dag en het raakt niet verveeld! Wie kent de hele tekst al? Hihi
Xx Romy
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
FanfictionIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...