"True love doesn't have a happy ending, because true love never ends.."
Liz
Met een blinddoek om zit ik in de auto, Niall heeft een verrassing voor me en zit naast me de auto te besturen. Als hij stopt en de auto heeft geparkeerd helpt hij me uit de auto.
"Waar gaan we heen Niall? Is het nog lang lopen?" Niall lacht om mijn nieuwsgierigheid, "we staan er recht voor schat." Hij waarschuwt me voor een opstapje en ik hoor een deur sluiten. Vervolgens helpt hij me nog verder lopen en zegt hij, "je mag je blinddoek af doen." Zenuwachtig haal ik de blinddoek van me af en doe ik mijn ogen open. Meteen word er; surprise! Geroepen en kijk ik verschrikt rond. De hele zaal is versierd met baby spulletjes, slingers en ballonnen. In het midden van de zaal staat een grote tafel met allemaal cadeaus op. In de rechter hoek staat nog een tafel met allemaal hapjes en drinken.
Dan kijk ik de mensen aan, ik zie als eerste mijn familieleden. Mila kijkt me lachend aan samen met mijn moeder. Naast haar staat mijn vader ook uitbundig te grijnzen. Verder zie ik Liam met Silvia, Louis en Zayn. Harry staat hand in hand met Mila en glimlacht naar me. Mijn ogen worden groot en ik kijk naar Niall die nog steeds mijn hand vast heeft. "Jij wist dit?" Vraag ik ongelovig. Hij knikt, dan vlieg ik hm op de hals en kus hem, "bedankt." "Je had het verdient." Zegt hij. "Ik hou van je." "Ik ook van jou." Zegt hij. Als ik hem los laat staat Mila voor mijn neus.
Ze geeft me een knuffel en kust vervolgens mijn dikke buik, "nog even zus." Ik knik, "hoe heb je dit voor me geheim kunnen houden?" Vraag ik ongelovig aan mijn moeder en vader due er ook bij zijn komen te staan. "Het was erg moeilijk, want je bent erg nieuwsgierig." Lacht ze. Ze wrijft over mijn buik en geeft me een knuffel. Een babyshower is wel het laatste wat ik had verwacht toen Niall vertelde dat hij een verrassing had. "Dut is echt een leuke verrassing!" Zeg ik enthousiast.
Ik kijk naar de cadeaus, "en zijn die allemaal voor ons?" Mila knikt, "vooral voor de baby." Dat bedoel ik natuurlijk met ons.
"Straks gaan we ze open kaken en dan tijdens het eten mogen verschillende mensen wat zeggen." Zegt Harry.
ik knik en loop samen met Niall naar mijn collega's en vrienden. Silvia heeft me een knuffel en grijnst, "dus dit was een zeer belangrijke zakelijk afspraak waardoor je niet kon afspreken." Zeg ik tegen haar. "Ik moest toch iets verzinnen." Lacht ze. Dan kijk ik naar Liam, ik geef hem een tik en hij begint te lachen, "hoe kon je dit voor me verzwijgen?!" "Het moest." "Dat weet ik ook wel." Louis lacht hem uit en ik geef hem een blik, "hela schat rustig aan." "Zal ik doen Louise."
Dan kijk ik naar Zayn, "weet je al wat het word?" Vraagt hij. Ik knik, "ik denk dat ik het aan het einde van de babyshower bekend maak." Louis zucht, "als je dat van te voren had gezegd kon ik veel makkelijker een cadeau kopen." Niall lacht en streelt mijn hand. "Ach wat je nu hebt gekocht is vast ook prachtig." "Nou..." Begint Louis. En ik rol met mijn ogen, wat een grapjas is het toch.
+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~
We hebben de cadeaus uit gepakt en nu mogen de mensen een woord geven, als eerste gaat Zayn.
"Liz, Ik ken je misschien niet zo goed als de rest van de mensen hier." Begint hij. "Maar ik weet nog goed hoe ik je heb ontmoet. Je kwam samen met Liam in de disco en bestelde een boswandeling. Eerst vond ik je maar wat raar, de ene keer heel veel fun, de andere keer heel zacht en meelevend. Maar ik leerde je kennen als iemand die veel om mensen gaf. Jij en Niall zijn een van de mooiste stellen die ik ooit gezien en ik weet zeker dat jullie kindje ook zo wordt."
Als tweede kwam Louis het podium op met zijn twinkelde ogen en zijn scheve lach, "Liz en ik hadden een goede eerste kennis making." Ik schud lachen mijn hoofd en Niall die naast me zit ook. "En ik leerde haar goed kennen als vriend en zo leerde ik Niall ook kennen, nu mijn beste vriend. Zo kwam ik ook weer in aanraking met Zayn, Liam en Harry en wij vijgen werden onafscheidelijk. Ik wil je daarvoor bedanken Liz. Zonder jouw was ik nog steeds een rokkenjager, ook al ben ik misschien dat nog steeds misschien. Ik wens jullie en jullie baby veel geluk toe."
Als derde kwamen Silvia en Liam, Liam nam het woord, "ik leerde Liz kennen als iemand die spontaan was. Ze durfde alles aan en was zelfverzekerd. We zijn nog steeds collega's en ik ben blij dat we het nog steeds zijn. We hebben altijd veel plezier samen en ik kan niet zonder je." Silvia neemt het over, "ik weet nog goed toen ik Liz hielp met haar date met Niall. We hadden zoveel plezier en op die dag belde Liam mij ook voor een eerste date, een dag dat ik nooit meer zal vergeten. Wij wensen jullie veel liefde toe."
Als vierde kwamen mijn ouders, "Liz was altijd iemand die droomde om moeder te worden en nu word ze het, mijn kleine meisje is niet meer zo klein. Op de bruiloft van Niall en Liz had ze me belooft mij en haar vader elke week te zien. Die belofte is zo nog altijd na gekomen en ik weet dat ze die niet zal breken. Niall, is de perfecte man voor haar en ik weet dat hij veel van haar houd en weet ook dat hij en mijn Dochter veel om hun kindje zullen houden en goede ouders zullen zijn. Ik wens jullie alle liefde van de wereld toe."
Als vijfde komt Harry, ik had verwacht dat hij samen met Mila zou gaan maar Mila wou perse alleen. "Ik leerde Liz kennen toen ik moest spioneren van mijn lieftallige vriendin Mila, maar we werden echt vrienden en ik vond het erg moeilijk haar in de steek te laten. Nu zijn we bijna 4 jaar verder en kijk waar we nu zijn. Mila en leven samen in Coventry en gaan regelmatig op bezoek bij Liz en Niall. Mila wil waarschijnlijk nog ,eer komen omdat er een klein baby'tje zal komen. Ik zal nooit vergeten hoe we pannenkoeken bakte Liz. Ik wens jullie beide veel geluk en liefde toe."
En als laatste komt Mila aan de beurt, ze lacht naar me en kijkt me recht aan.
"Ik ben Mila het nichtje van Liz en haar beste vriendin. Liz en ik waren vroeger al onafscheidelijk en gingen al snel als vriendinnen samenwonen, ik kreeg een relatie met Niall en zoals velen van jullie wel weten maakte hij het uit. Ik was uit op wraak en regelde mijn nicht Liz daarvoor omdat zij naar Coventry ging verhuizen. Het liep helemaal uit de hand, we logen tegen elkaar en hielden dingen geheim wat nooit moest gebeuren. Onze vriendschap was bijna ten einde, maar het was zo sterk dat we bleven volhouden. Ik heb geen spijt van de weddenschap, anders hadden mijn nicht en haar soulmate Niall elkaar nooit ontmoet, anders waren we hier nu niet bij elkaar. Ik leerde de relatie tussen Niall en Liz respecteren en accepteren. Harry en ik werden nog closer en nu ben ik zelfs verlooft." Ze stopt even en kijkt de zaal rond.
"Liz en Niall zijn samen gebleven en een jaar gelden getrouwd. Ik weet nog toen ze het me samen hingen vertellen en ik bijna op haar spring zo enthousiast was ik voor haar, toen ze vertelde dat ze zwanger was wou ik het zelfde doen maar toen bedacht ik me dat er een baby in jaar zat en deed het maar niet. Lis en ik zijn altijd beste vriendinnen gebleven en steunen elkaar door dik en dun. Onze vriendschap is nog sterker geworden en we liegen niet keer tegen elkaar. ik heb nog iets voor haar geschreven."Ze haalt een klein briefje uit haar tasje. "Bovenaan staat stappenplan. Stap 1: beval van je kindje. Stap 2: blijf positief onder wat voor situaties. Er is maar een regel en dat ik: houd van elkaar met heel jullie hart en laat elkaar nooit meer gaan. Liz en Niall ik wens jullie al mijn liefde en al mijn geluk, en jullie kunnen me altijd vragen om help met de baby. Ik woon immers maar een straat verder op. Ik houd van jullie."
Ze loopt van het mini podium en geeft me een knuffel, vervolgen knuffelt ze Niall ook en geeft het briefje aan mij. "Weetje Mila aan deze regel ga ik me houden."
Niall kust me, "ik ook."
"Eerst maar eens stop een doen, bevallen van ons kleine meisje."
"Een meisje?!" Roept de hele zaal. "Oeps." Zeg ik zachtjes en Niall geeft me nog een kus.
--------------------------------------------
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
FanfictionIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...