"Kiss my neck. Bite me. Pull my hair. Trace my spine. Hold me down. Use your tongue. Make me moan. Don't stop til' I'm shaking."
Liz
Niall zal vanavond langs komen. Hij weet het niet. Ik weet het wel. Ik ben er klaar voor. Ik heb zolang nagedacht, zo lang gedroomd net als hij. Hij weet dat ik maagd ben, ik weet dat hij zal, wachten tot ons tachtigste als het nodig was. Maar hij hoeft niet te wachten tot we tachtig zijn, want het kan vandaag. Ik ben klaar, ik wil het. Natuurlijk word het spannend en ben ik nerveus. Het word mijn eerste keer sex ooit. Hij word mijn ontmaagding. Maar ik weet dat hij me nooit pijn zal doen, ik weet dat hij me zal behandelen zoals ik het wil. Ik weet dat ik zijn prinses ben en maar iets hoef te vragen en hij doet het met liefde.
Ik weet dat hij van me houdt, ook al heeft hij dat nog nooit gezegd. Ik weet ook dat hij weet dat ik van hem hou, ook al heb ik dat nog nooit gezegd tegen hem. Plotseling hoor ik een luide tik op mijn raam, ik knijp in mijn arm of ik niet droom. Het doet pijn, ik ben wakker. Denk ik. Ik sta langzaam op en loop naar de deur. Met een bonzend hart open ik de deur met een glimlach die ik altijd opzet als ik Niall zie. De lach die hij prachtig vind. Hij antwoord met twinkelende ogen. De ogen die ik prachtig vind.
Ik laat hem binnen en sluit de deur. Hij trekt me naar hem toe als we in de woonkamer zijn en knuffelt me teder. "Ik heb je gemist." Zegt hij. Zijn stem is wat schor wat het juist erg sexy maakt. Ik slik en moet moeite doen om niet direct op hem te springen. Ik heb zo lang getwijfeld, maar stiekem wou ik dit al zo lang. "Ik jou ook."
We kussen, we kussen zolang. Met zijn vingers streelt hij mijn wang zachtjes en ik woel met de mijne door zijn blonde haar. Onze tongen mengen elkaar met sierlijke bewegingen die steeds sneller en harder gaan. Een zacht gekreun verlaat zijn mond en ik voel mijzelf blozen. Overal heb ik op dit moment kippenvel. Plotseling stopt hij en duwt hij me een stukje van zich af. "We kunnen niet verder Liz. Ik kan me bijna niet beheersen." Hij wil naar de keuken lopen om wat te eten te halen, maar ik pak zijn arm. "Kom." Is het enige wat ik zeg. Ik hoop maar dat hij dit keer doet wat ik zeg. Ik hoor zijn voetstappen me achtervolgen en zucht opgelucht. Vliegend vlug ren ik naar boven. "Wat ben je van plan Liz? Wat moeten we boven?"
"Dat zul je wel zien."
Eerst loop ik naar de badkamer en sluit de deur voordat hij binnen kan komen. "Hey!" Roept hij verontwaardigt. "Wil je alsjeblieft even wachten." Ik smeek. "Is goed." Hoor ik hem zuchten. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en gooi wat water in mijn gezicht. Dat doet me denken aan die twilight scène waar Bella het zelfde doet. Maar ze scheert haar benen nog en dat heb ik allemaal al gedaan toen Niall er niet was. Wat deed Bella toen? Ze zei tegen haarzelf dat ze geen Pussy moest zijn en verscheen naakt voor hem. Ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Ik kan beter eerst vertellen dat ik er klaar voor ben. Ik moet doen wat goed voelt..
"Liz? Wat ben je allemaal aan het doen?"
Ik adem diep in en uit.
Kom op Liz je kan dit wel.
Dan open ik de deur en zie een verbaasde Niall staan, "wat-" maar ik trek hem mijn kamer in. Las ik mijn twee persoons bed zie slik ik. Hier gaat het gebeuren ik weet het zeker. "Wat is er met je aan de hand Liz? Je doet zo zenuwachtig."
"Ik ben zenuwachtig." Fluister ik. Hij trekt me bij hem opschoot, "waarom?"
"Ik ben klaar." Ik kijk in zijn prachtig ogen. "Ik heb zolang nagedacht en ik weet het zeker Niall."Zijn ogen worden groot, "seks?" Ik knik. "Met mij?" "Nee met de kerstman. Natuurlijk met jou gek." Hij kietelt me waardoor ik op mijn bed val. "Weet je het zeker?"
SMUT waarschuwing
Ik knik, "ik weet het zeker Niall." Hij kijkt me een seconde lang aan voordat hij me neerlegt op het bed. Hij kust me in mijn nek en een zachte kreun verlaat mijn mond en Niall kijkt me grijnzend aan. "Ik ga je laten zien dat ik een bad boy ben Lizzie." Fluisterd hij met die hemelse stem. Ik voel mijn hart kloppen steeds sneller en sneller. Niall trekt langzaam mijn jurkje naar beneden. Ik bloos als hij de jurk van het bed gooit. Zal hij mijn lichaam mooi vinden?
"Liz, je bent het aller mooiste meisjes wat ik ooit heb gezien. Ik hou van je." Dat was de eerste keer dat hij het tegen me zei. Mijn hartslag versneld en ik glimlach, "Niall jij bent mijn leven. Ik hou van je."
Dan trekt Niall zijn schoenen uit en streelt de stof van mijn slipje. Hij drukt zijn lippen op de mijne en onze tongen mengen zich met elkaar. "Trek mijn broek uit." Beveelt Niall me. Ik grinnik als ik een enorme bobbel in zijn broek zie zitten. Niall trekt vervolgens zijn T-shirt uit. Hij gaat op me zitten en ik voel met mijn armen aan zijn borst ga steeds meer naar beneden. "Ja." Kreunt Niall als ik zijn 'bobbel' hem bereikt. Ik begin zachtjes er over te schuren, "harder baby." Kreunt hij. Ik grijs en schuur er harder over heen. Hij trekt ondertussen mijn BH los en kneed in mijn borsten waarvan de tepels zo hart zij als steentjes.
Dan begint hij mijn slipje weer te strelen waarvan ik moet blozen. Hij trekt langzaam mijn slipje naar beneden en ik huiver. "Ik ga je het lekkerste gevoel van de wereld geven babe." Zegt hij fluisterend. Met een vinger streelt hij rondom mijn clitoris waarvan ik ga kreunen, de andere vinger brengt hij bij me naar binnen. "Niall." Kreun ik opgewonden.
Mijn ademhaling gaat sneller net aks dat van Niall. We gaan rustig op en neer en kreunen beide. Dan haalt Niall zijn vingers uit me en kijkt me grijnzend aan, "dat was lekker hé babe?"
Ik knik en bijt op mijn lip, "wil je de condoom bij me om doen?" Ik knik en trek zijn boxer uit. Zijn penis staat helemaal vooruit. Ik doe de condoom bij hem om en voel zijn handen over mijn rug strelen. Ik doe het zelfde en voel zijn kippenvel. "Benen weid." Kreunt hij. Ik doe wat hij zegt, ik voel dat ik helemaal nat ben. "Weet je het zeker prinses?"
"Ja Niall." Dan steekt hij zijn lul voorzichtig in mijn opening. Het doet eerst pijn, maar al snel wen ik aan het gevoel. "Ontspan Liz."
Ik ontspan me en Niall gaat dieper in me, ik kus hem en sla mijn armen om hem heen. Ik zet mijn nagels in zijn rug en hoor hem kreunen wat mij aan het kreunen maakt. "Harder." Smeek ik. "Alsjeblieft."
Niall gaat harder stoten wat een lekker gevoel geeft ik omstoten me meer en kijk Niall aan, "ik ga komen!" "Ik ook."
Dan krijg ik mijn orgasme en schreeuw ik zijn naam. Als Niall komt hoor ik hem mijn naam schreeuwen en hij gaat voorzichtig uit me. "Beste seks ever." Hoor ik hem zeggen. Mijn hart gaat nog steeds te keer.
Hij doet zijn condoom af en kijkt me aan, "heb ik je pijn gedaan?" Ik schud mijn hoofd, "ik hou van je." "En ik van jou."
Ik hou van hem. Echt. Ik wil hem nooit keer kwijt...
------------------------------------
Zo ze hadden net seks. Dat jullie het weten 😂
Sorry het moest 😇
Xx Romy
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
Hayran KurguIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...