Wauw dit boek is alweer een laar dagen uit en het doet veel met me. Ik had dit idee voor en boek al een lange tijd, maar ik wou het dit keer goed aanpakken. Dus schreef ik alles goed op. Personages, wat er precies gaat geburen van het gein tot het einde. Wanneer welk personage er in komt en de eigenschappen van ieder persoon. Ik vond dit boek ook veel beter gaan dan mijn andere boeken qua schrijven. Bij sommige boeken duurt het dagen voor ik weer een hoofdstuk heb bedacht,maar bij one Rule ging het allemaal zo vanzelf.
Ik hoop dat jullie erg veel van het boek hebben genoten en het een leuk einde vinden. Het is officieel het eerste boek dat geëindigd is met een goed einde op mijn account. En dat allemaal door mijn vriendinnen die er zo wegveeg op hebben aangedrongen.
Bedankt al mijn lezers voor het lezen van dit boek. Voor het plaatsen van reacties. Voor het vragen wanneer ik weer geen uploaden. Voor de tips en complimenten. Alles hielp me om dit boek af te krijgen. Bedankt voor op het sterretje te drukken zodat ik een vite krijg. Het is maar een klein gebaar, maar het doet veel met een schrijver. Zoals ik zei in sommige hoofdstukken, al zet je een reactie neer waar alleen 'Leuk' staat dan krijg ik al een glimlach op mijn gezicht.
Bedankt wattpad voor het meewerken en geen hoofdstukken verwijderen zonder mijn toestemming! Serieus dat gebeurt wel eens.
Maar het meest bedankt voor al mijn lezers op elk hoofdstuk. Zelfs de lezers die njet stemde of een reactie achterlieten. Bedankt.
Xx Romy
Ps: ik maak weer reclame maar ik heb een boek 'een gave' gepubliceerd. Willen jullie het lezen?
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
FanficIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...