"You are my secret."
Liz
Ik zie Mila naar ons kijken als we de club uitlopen. Wat zal ze nu wel niet denken? Zou ze jaloers zijn? Als we op de parkeer plaats zijn begint Niall met praten, "het is uit tussen mij en Rebecca."
Ik voel plotseling alsof ik van de bodem gevist word, alles lijkt een stuk lichter, zo licht als een veertje. Ik probeer mijn blijdschap te verbergen, "echt waar? Waarom?" Niall begint te grijnzen, "door jou."
Check, deel 1 van mijn missie is voltooid. Die Rebecca zal wel balen, eigenlijk moeten ik en Mila haar nog eens zoeken om te zien hoe ze zich voelt. "Ik begrijp het niet echt Niall, vertel me alles."
"Lizzie al sinds de eerste meer dat ik je zag in deze club viel ik als een blok voor je. Maar ik werd tegen gehouden door mijn relatie met Rebecca. Ik probeerde je te vergeten, maar toen kwam je weer. We werden een soort van vrienden, we gingen naar Londen. Het was het leukste wat ik ooit heb gedaan, toen we in die reuzenrad zaten voelde het alsof het zo moest zijn. Toen in die dierentuin toen je me wou kussen..." Hij stopt even.
"Ik wou je echt kussen, echtwaar! Maar ik kon het niet, ik kon het niet doen. Ik kan niet vreemd gaan met Rebecca. Ik heb het al een keer eerder gedaan bij iemand anders Liz en ik heb daar zo'n spijt van. Ik heb mezelf belooft het nooit keer te doen, dus ik kon je niet Kussen. Rebecca kwam eerder thuis, ik heb het een dag met haar volgehouden, maar ik bleef aan jou denken. Ik vertelde aan Rebecca dat het uit is."
"Hoe regeerde ze?" Ik moest het wel vragen.
"Ze pakte haar spullen en ging weg met haar auto, ze was boos. Maar het maakte me niks uit, ik kon je niet vergeten. Ik heb nog nooit zo iets gevoeld Liz, ik wil iets met je beginnen. Een relatie ik ben verlieft op je Liz."
Mijn mond voel open en ik kon het niet geloven. De man die in mijn dromen voorkwam zei dat hij een relatie met me wou. Stiekem wou ik gelijk ja zeggen, maar ik herinnerde mijn taak. Ik moet zijn hart breken, zeggen dat ik niet van hem hou, dat alles een leugen was en de groeten van Mila geven...
Maar ik kon het niet. "Ik moet nadenken Niall." Zei ik voordat ik de club weer in rende. Mila stond bij de kapstokken. "We gaan naar huis. Nu!"
Mila knikte en we verlieten de club van Zayn.
+++
"Hij zei dat hij een relatie met me wou."
"En?!" Vroeg Mila enthousiast. "Heb je zijn hart gebroken?!"
Ik had alles verteld, behalve dat ik zei dat ik er over moest nadenken. Ze was erg blij dat het uit was me Rebecca en dat Rebecca zo reageerde.
"Nou eigenlijk ben ik weggerend." zei ik maar tegen Mila.
Mila's gezicht uitdrukking Werd teleurgesteld, "maar op mijn briefden stond als tweede stap; maak hem kapot!. Waarom deed je dat dan niet?"
"Ik- wou je toestemming." Zei ik twijfelend. "Voor wat?" Vroeg ze verbaast. "Voor een relatie met hem." Zei ik, plotseling besefte ik wat ik had gezegd.
"Zodat je hem nog verliefder kan maken en hem daarna nog kapotter kan malen!" Zei Mila enthousiast. Mijn ogen werden groot, "ja... Precies dat. Echt waar helemaal." Waarom kon ik zo slecht liegen? Ik duimde dat ze het geloofde.
"Dat moeten we doen. Dan kan je hem daarna nog kapotter maken! We gaan hem helemaal kapot maken!" Ze reageerde enthousiast.
Ik zuchten opgelucht, "dan maak ik morgen een afspraak om hem het te vertellen. Morgen ga je ook weg toch? Hoe laat vertrekt je bus?"
"12 uur 's middags. Dus maak een afspraak voor dan, zodat ik het misschien live kan zien." Ze gaf me een knipoog en ik ging uitgebreid in mijn bed liggen.
JE LEEST
One Rule | Niall Horan
FanfictionIk kijk naar het briefje dat Mila in mijn handen drukt. Stappenplan Stap 1: zorg dat Rebecca jaloers wordt en Niall het uitmaakt met haar. Stap 2: maak hem kapot! Er is 1 regel: word niet verlieft op hem! Ik rol met mijn ogen als ik...