°chapter 5

424 42 25
                                    

Mai onunla hemen hemen aynı anda sahile gelen iki kişinin yanına gitti. İyi birilerine benziyorlardı bu yüzden yanlarına oturdu ve konuşmaya başladı. "Merhaba"

"Merhaba" dedi kısa saçlı kız.

"Ben Maemi." Mai tokalaşmak için elini uzattı ve kız da elini sıkıp cevap verdi.

"Usagi, bu da Arisu. Memnun olduk." Arisu gülümsedi ve konuşmaya başladı. "Sanırım sen de yenisin."

"Evet, sayılır. Neredeyse aynı zamanda geldik."

O sırada Kuina da yanlarına oturdu. Daha önceden Arisu ile oyunda tanışmıştı bu yüzden tekrardan Arisu ile tanışmadı, Usagi'ye kendini tanıttı.

"Sevgili misiniz?"

Usagi biraz utanarak cevap verdi. "Hayır, hayır."

"Bence olmalısınız, iyi anlaşıyorsunuz değil mi? Ne zaman öleceğinizi bilmiyorsunuz."

O sırada Militanlar gelmeye başladı. Onlar geldikleri anda herkes uzaklaşmaya başladı. Aguni bu sefer Arisu'ya baktı. "Arkadaşın nerede?"

Arisu cevap vermedi ve sadece başını eğdi Aguni ise ifadesiz bir şekilde "Anladım. Öldü." dedi.

Daha sonra Niragi’nin kulağına bir şey söyledi ve Niragi de Usagi'yi kolundan çekip ayağa kaldırdı. "Patron tadına bakmak istiyormuş."

O sırada Arisu da ayağa kalktı ve Niragi’yi durdurmaya çalıştı. O sırada Kuina ve Mai de olayları izliyordu.

En sonunda Niragi Arisu'yu bir kenara itti ve Usagi'yi çekiştirmeye başlayınca Mai ayağa kalktı ve  Niragi'yi durdurmak için elini Usagi'nin kolunu sıkıca tutan elinin üzerine koydu ve ittirdi.

O sırada Niragi sinirli bir şekilde Mai'yi ittirdi ve tehdit edercesine konuşmaya başladı. "Sakın! Sakın işime bulaşmaya kalkma."

Aguni, o sırada Niragi ile Mai ilk konuştuğunda Niragi’nin Mai'ye söylediği şeyi Arisu ya bakarak söyledi. "Al şunu bacağını kır da bir sonraki oyunda ölüp gitsin."

Niragi arkada duran Militanlara Usagi'yi almalarını işaret etti kendi de Arisu'nun kolunu tuttu ve çekiştirdi.

"Hey, orada kavga mı var?"

Diyerek şapkacı araya girdi. Daha sonra Arisu'nun kolunu tutan Niragi’yi görünce konuşmasına devam etti. "Benim için yenileri Rahat bırakabilir misin Niragi."

Niragi, tüfeğini omzuna yasladı ve umursamadığını belli eden bir tavırla konuşmaya başladı. "Ben sadece patronumdan emir alırım."

Şapkacı Aguni'ye bakarken konuşmaya başladı. "O zaman patronuna soralım, onun patronu kimmiş."

Aguni ona hiç bir yüz ifadesini oynamadan doğrudan bakarken konuşmaya başladı. "Sensin, değil mi?"

Niragi, Arisu'nun kolunu ittirerek bıraktı ve Mai'ye döndü.
Bütün Militanlar oradan ayrılırken Niragi tekrardan Mai'ye onunla gelmesini söyledi.
Ve ilerlemeye başladı.

Bu sefer Mai onun peşinden gitmemişti ve Usagi'nin yanına gitmişti."İyisin değil mi?"

Usagi evet anlamında başını salladı o sırada Niragi, Mai'yi sertçe çekerek konuşmaya başladı. "Sana gelmeni söyledim."

Mai Niragi’ye cevap vermedi ve hızlıca kolunu çekerek ondan kurtardı. "Gelmeyeceğim."
Niragi gitgide sinirleniyordu. Mali'nin ona bu şekilde karşı gelmesinden nefret etmişti.

Niragi, Mai'ye yaklaştı ve dilini her zaman yaptığı gibi yuvarladı.
Sesini alçaltmıştı fakat tehdit edercesine konuşuyordu.

"Bana asla karşı çıkma. Anlıyor musun?"

 Change || Suguru Niragi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin