°chapter 30

220 32 10
                                    

"Ateşkes yapmamız iyi oldu, burada güvenecek birini bulmak gerçekten zor olurdu. Değil mi Maemi?"

"Sence kim Vale?"

"Daha oyunun başındayız, kimin Vale olduğunu bilemeyiz."

Mai hala etraftaki insanlara bakarken karşılarına Uzun Mavi bir elbise giyen kız geldi. Bir anda kendine bir takım oluşturmuştu bile.
"Takımımıza katılmak ister misiniz? Hep birlikte birbirimizin simgesine baktığımız için Vale bizi öldüremez."

Chishiya, Mai'nin cevap vermesini beklemedi. "Olur." dedi.
Kız uzaklaşınca Mai'nin kulağına yaklaştı.
"İnsanlar bize güvenirsen ölme şansımız en aza iner."

"Devlet sırrı söylüyormuş gibi davranırsan herkes senden ya da benden şüphelenecek."

O sırada bir adam geriye doğru düştü. Başka biri onu yere itmişti.
"Simgemi söylesene!"
Yumruk atmaya hazırlanıyordu. Başka bir adam ise yerdeki adama yaklaştı ve kulağına fısıldarken onu kaldırdı. "Simgesinin Sinek olduğunu söyle."

Aslında adamın simgesi Maçaydı fakat adam anlık gelen korkuyla ona simgesi hakkında yalan söylemişti.

Chishiya arkasını döndü ve saçlarını ayırdı. "Simgemi söyler misin."

"Kupa."
Chishiya, Mai'ye geri döndü. Omuzlarından tutarak arkasını dönmesini sağladı. Saçlarını kaldırdı ve simgesine baktı. "Maça."

"Teşekkürler. Şu adam, diğerinkinin simgesi hakkında yalan söyletti."

"Daha oyunun başındayız. Herkes Vale olabilir."

"Sen de olabilirsin."

"Ve aynı şey senin için de geçerli."

O sırada anons geçti. "Herkes hücrelerine geçsin. Her hücreye tek kişi olacak şekilde."

Mai boş olan bir hücreye geçti. Chishiya'ya güvenmek zorundaydı.

"Simgenizin ne olduğunu söyleyin."

"Maça." dedi Mai. Aradan birkaç saniye geçtikten sonra bir tane patlama sesi duyuldu.

Mai hücreden çıktığında yan hücresinin kapısının açılmadığı gördü. Kapıdaki delikten baktığında içindeki adamın başının patladığını ve öldüğünü gördü.

Gözlerini birkaç kere kırpıştırarak kendine geldi ve Chishiya'nın yanına gitti.

Chishiya, atıştırmalıkların olduğu yerde kendine kraker alıyordu.
Mai de onun yanına giderken kendine bir kek aldı.

"Bunları denemelisin, gerçekten güzeller." dedi Chishiya elindeki kraker paketini göstererek.

"Bir sonraki sefere denerim." dedi Mai.

Bol bir masaya geçtiler ve etraftaki insanlara baktılar. Mavi elbiseli kız oluşturduğu takımı fazlasıyla iyi manipüle ediyordu. Şimdiki hedefi yalan söyleyen adamı öldürmekti.

"Şu kız, çok şüpheli davranmıyor mu?"

" Fazla şüphecisin, biraz sakin olsana. Biz birbirimize simgelerimizi söylüyoruz."

"Yine de bu oyunların olabildiğince çabuk bitmesini istiyorum."

Mai, kız ve takımının diğer adama yalan söylemesini izledi. Adama gidip doğruyu söylemeyi düşündü çünkü ölen kişiye yalan söylemesini sebebi onu dövmesiydi. Ayrıca yalan söylemesini de adı Banda olan adam söylemişti.

"Şimdilik sakin olmalıyız Maemi. Bekle insanlar azalınca her şey daha hızlı ortaya çıkacak. Vale daha harekete geçmedi."

Elindeki paketi Mai'ye uzattı. Mai de paketin içinden bir kraker aldı.

 Change || Suguru Niragi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin