°chapter 32-Final

304 34 82
                                    

Mai de Arisu ve Usagi ile duvarın arkasına saklanmıştı. Onların yanına Ann, Kuina, Aguni ve Mai'nin tanımadığı bir kız gelmişti.

"Bu o mu?" dedi kız Arisu'ya Usagi'yi işaret ederken.

"Evet, evet öyle Heiya."

Kızın isminin Heiya olduğunu öğrenen Mai, bu kızın Aguni ile ne işi olduğunu düşündü. Fazlasıyla yakın duruyorlardı.

Aguni aklındaki planı açıklamaya   başladı. "Vücut yapısına ve silah kullanım şekline bakılırsa kendisi Milli Savunma'dan biri. Çelik yelek giyiyor, kaliteli olanından, bu yüzden onu başından vurmadığımız sürece öldürmemiz çok zor. Fakat fark ettim ki cephanesinin asla tükenmemesinin sebebi durmadan zeplininden takviye alması.
Onu ara sokağa çekmeyi başarırsak zeplin cephane gönderemez bu sayede sınırlı sayıda mermisi olur. Yeteri kadar iyiysek onu öldürebiliriz."

Kuina cebinde olan el yapımı patlayıcıyı çıkarttı. " Bunu Chishiya verdi, işimize yarar mı bilmiyorum fakat kullanabiliriz belki. "

Aguni güldü ve Kuina'nın elindeki teneke kutuyu aldı."Küçük bir puf yapmak dışında hiçbir işe yaramaz."

"Fakat etkisini bir şekilde gazla büyütebilirsek işe yarar." dedi Arisu.

"Eczanede vardır, " dedi Mai yıkık dökük olan Eczane'yi göstererek. "Eğer birimiz eczaneyi gazla doldura kadar diğerleri Maça Papazını oyalayabilirse ve oraya çekebilirse, camdan atladıktan sonra kutunun pimini çekip içeri atarak orayı patlatabilir."

"Yapabiliriz, içeri kim giriyor." dedi Aguni.

"Ben gideceğim." dedi Arisu.

"İşe yarayacağına emin misin?" diye sordu Heiya.

"Muhtemelen."

"Hayatta kalabileceğine emin misin?"

"Muhtemelen."

"Her şeye muhtemelen diyorsun."

Aguni konuşmayı bozmak için yalandan öksürdü. Aguni’nin işareti ile birlikte herkes koşmaya başladı. Maça Papazı onları fark etmişti ve onlara doğru ilerliyordu.

Usagi'ye nişan almıştı ve onu vurmak üzereyken başka biri ona arabayla çarptı. Arabayı süren adam arabadan atladıktan sonra araba alev almaya başladı.

Kutlamalar fazla erken başlamıştı.

"Maça Papazını öldürdüm!"

Adam bir anda kanlar içinde yere düştü ve Maça Papazı da yanan arabanın üzerinde ayağa kalktı. Tutuşmuş olan pelerinini açtı ve yüzünü kaplayan simsiyah maskeyi çıkarttı.

Etrafında toplanan insanları vurmaya başlamasıyla birlikte Mai ve diğerleri ara sokağa doğru Kaçmaya başladı.

Maça Papazı çevresindeki insanları hallettikten sonra onların peşinden koştu.

Kuina kenarda bir yere saklanmış eline büyük bir demir sopa almıştı.
Adam ara sokağa girer girmez adamın başına geçirdi fakat adam onu daha önceden fark ettiği için kaçmayı başardı. Elindeki silahı Kuina'ya çevirdi ve ateş etmeye başladı. O sırada Maça Papazı kolundan vuruldu, Ann ona ateş ediyordu.

"Beni vuracaksın!" diye bağırdı Kuina.

"Vurmam." diye cevapladı onu Ann.

Maça Papazı ve Ann biraz çatıştı ardından Papaz Ann'ı vurmayı başarmıştı. Ann yere yığıldı bu sırada Heiya bulduğu sert bir şey ile adamın üzerine saldırdı.

Adam onu da etkisiz hale getirmeyi başarmıştı. Önce gerçekten ağır bir şekilde vurmuş ardından da silahını kızın gövdesine yaslayıp ardarda ateş etmişti.

 Change || Suguru Niragi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin