°chapter 28

227 34 24
                                    

Oyuna girdiklerinde biraz ilerlediler. Bir tane direğin olduğu yere gelince durdular. Niragi, Mai'nin dibinde dolaşıyordu. Her an bir şey olabilirmiş gibi hissediyor bu yüzden de onunla dolaşıyordu.

Karşılarına tamamen çıplak bir adam çıktı. Niragi, tuhaf bir yüz ifadesiyle ona baktı ve Mai'nin gözlerini adamın üzerinden çekmesi için onu dürttü.

"Ben Kyuma, Sinek Papazı. Oyuna hoşgeldiniz."

Onun yanına birkaç kişi daha geldi. "Üzerine bir şeyler giy Kyuma, onları  korkutuyorsun."

Biraz aralarında bu konu hakkında konuştular ama sonuç olarak Kyuma üzerine hiçbir şey giymedi.

Oyunun kurallarını da anlattıktan sonra herşey hazırdı.

Onlar kendi bölgelerine gittiler ve Arisu planını anlatmaya başladı.

İkili gruplar halinde dolaşacaklardı. Mai ve Tatta da kendi direklerini koruyacaktı. Niragi ve Usagi eş olmuştu, Kuina ve Arisu da öyle.

İlk başta her şey çok iyi gidiyordu çünkü Kyuma aralarında hak geçmesin diye herkese eşit miktarda puan dağıtmıştı. Bu da onların takımına katkı sağlamıştı.

Mai ve Tatta uzunca bir süre beklemişlerdi. Mai en sonunda sıkılmaya başlamıştı. "Tatta, acaba birimiz gidip diğerlerinin kalesine mi baksa?"

"Burada beklemeliyiz. Puanın az yakalandığın anda eksi puana düşersin"

"Çabuk olacağım, bekle burada."

Mai, Tatta'nın cevap vermesini beklemeden diğerlerinin kalesine koştu. Gerçekten kale tamamen boştu. Savunmasız bırakmışlardı, Mai gitti ve dokundu. Takımına on bin puan kazandırmıştı.

Koşarak kalesine geri döndü, Diğerleri Tatta'yı sıkıştırmıştı. Tatta sadece birini durduracaktı, birinin ölmesi riskini almışlardı.

Şuan puanları Mai'den düşüktü. Mai kaleye doğru koşan birini gözüne kestirip ona doğru koşmaya başladı. Tatta birini durdurabilecek fakat diğer kişilerin her biri takımına onbiner puan kazandıracaktı. Mai en azından birini engellerse daha iyi durumda olabilirlerdi.

Mai tam direğe dokunmak üzere olan adamın üzerine atlayarak yere düşmesini sağladı. Daha önceden onların takımının direğine dokunduğu için adama dokunduğu anda ikisine de elektrik çarptı. Mai canının acısını umursamamaya çalışarak hızlıca kendi takımlarının direğine dokundu.

Puanı yine sonsuza çıkmıştı. Tatta da bir adamın ölümüne sebep olmuştu.

Diğerleri takımlarının uğradığı ani düşüşe anlam vermeyerek kendi direklerini yanına geldi. O sırada Kyuma ve takımı çoktan gitmişti.

"Burada ne oldu?" dedi Arisu. Mai'nin de Tatta'nın da bakışları kötüydü. Mai daha önceden koştuğu için nefes nefeseydi.

"Nasıl 30.000 puan öne geçtiler?" diye bağırdı Niragi.

"Ayrıca biz nasıl 10.000 puan kazandık?" diye sordu Kuina.

Mai onlara bakmadan konuşmaya başladı. "Direklerini savunmasız bırakmışlardı."

"Ve sen de bunun için buradan ayrıldın mı?" diye bağırdı Niragi.

"10.000 puanı benim sayemde aldınız. Ayrıca onlardan birini de durduran bendim, benim sayemde o fark 10.000 daha az ! Burada dursaydım sadece bir kişiyi durdurabileceltim, Tatta da öyle. Buradan ayrılmaya cesaret edebildiğim için daha iyi durumdayız yoksa emin ol 10.000 daha fark olacaktı. " dedi Mai. Zaten içine çoktan ölüm korkusu dolmuştu, Niragi de üzerine geldiği için kötü hissediyordu.

 Change || Suguru Niragi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin