Kuina ve Chishiya planları için faydalı olacaklarını düşündükleri kişilere bakıyorlardı. Chishiya her zamanki gibi ifadesizce Arisu ve Usagi'ye bakıyordu ve planları in nasıl bir faydaları olabileceğini hesaplıyordu. Kuina'nın ise pek bir şey hesapladığı söylenemezdi, sadece Chishiya'nın ne düşündüğünü çözmeye çalışıyordu ama yüz ifadesinden bir şeyleri anlamak imkansıza yakın bir şeydi.
"Kuina, şu ikisiyle aynı oyundayım. Planımız için faydalı olabilirler."
O sırada onlara doğru gelen Mai'yi gördü, bu sefer de gözleri ona kilitlenmişti.
"Nasıl bir faydaları olacak?"
"Daha bilmiyorum, ama şu kızla da konuşalım. Niragi ile aralarında bir şey var gibi."
"Ne gibi bir şey?"
"Emin değilim ama dünkü tartışmada oradaydın. Niragi'ye karşı çıktığı halde hâlâ yaşadığına ya da tek parça halinde döndüğüne göre farklı bir şeyler var."
"Öyleyse neden Niragi'nin de dahil olduğu bir grubu batırmak istesin?"
"Çünkü o da buradan memnun değil, yüzünden belli."
" Çok dikkatlisin."
"Öyleyim. Beni onlarla tanıştırır mısın?"
"Tabii."
°°
Usagi, Arisu ve Maemi çatıya çıkmıştı çünkü Kuina onları çağırmıştı. Yanında da sarışın ve beyaz bir hırka giyen çocuk da sinsi bir gülümsemeyle onlara bakıyordu. Chishiya kısaca planı anlattı."Planımıza yardım edebileceğinizi düşünüyoruz ve yardımınızı istiyoruz."
"Şuan burada bir sorun olabileceğini düşünmüyorum." dedi Arisu.
"Şuan yok fakat Militanlar ayaklanmaya hazır ve Şapkacı eğer ölürse her şey tam tersine dönecek."
"Ve bunu Militanların yapacağını düşünüyorsunuz. Doğru mu anladım?"
"Her şekilde Militanların olduğunu düşünmüyorum fakat olma ihtimali olduğunu da biliyorum."
"Ben varım." dedi Mai bu da Chishiya'nın yüzündeki sırıtmanın büyümesine sebep oldu. Mai'nin kabul etmesiyle, Usagi ve Arisu da kabul etti bu da Chishiya'nın planını daha genişletti işler planladığı gibiydi.
°°
Oyunlara gitmenin vakti gelmişti, yine her zaman olduğu gibi takımlara çıkan kağıtlara göre ayrıldılar ve arabaya bindiler. Mai'nin takımında bu sefer tanıdığı hiç kimse yoktu, bir tane bile de Militan da yoktu. Bu demek oluyorduki planlarına göre gidecekleri oyun alanının çok fazla güç gerektirmeyecek bir yer olma ihtimalinin olmadığını düşünüyorlardı.Mai arabaya bindi ve sürücü koltuğunda kişi arabayı çalıştırdı. Çok kalabalık bir grup değillerdi ve tek arabayla gidiyorlardı. Diğer oyuna ise üç arabayla bir sürü de militan gitmişti. Mai gidecekleri oyunun güç oyunu çıkarsa ne yapacaklarını düşünüyordu çünkü oyunların ne olacağı baştan belli olmuyordu sadece tahminen göre ilerliyordu her şey.
Arabadan indiler ve bir süre boyunca oyun alanına baktılar, Kocaman bir binaydı ve genişti. İçeri girdiklerinde herkes için bir telefon bir de gövdelerine takılacak olan tuşar vardı.
Herkes üzerini giyindikten ve telefonları aldıktan sonra binada bir anons geçti.
"Oyuncu kayıtları kapanmıştır, yüz tarama yapılıyor... Üzerinize giydiğiniz tuşların altında patlayıcılar bulunuyor. Bu patlayıcılar tuşa basıldığı anda aktif hale gelip patlıyor süreniz 20 dakika var son kişi kalmadığı sürece oyun herkes için bitiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change || Suguru Niragi
FanficALİCE İN BORDERLAND FANFICTION Suguru Niragi×Fem!reader Niragi, okulda onunla tanışmak isteyen kızı mezun olduktan sonra bir daha görmemişti. İlk arkadaşı olduğu için onu bırakmak da istememişti ama Niragi geçmişinden nefret ediyordu. Ve o kız da ge...